Lasse Viren

Hanz

MInne ihmeeseen voisi tarjota myytäväksi Lasse Virenin kultaista juhlarahaa/mitalia. Ompi joku 70 luvulla Munchen-Montreal kisojen kunniaksi painettu. Näitä painettu 500kpl ja on numeroitu.

10

1635

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+11

taas näitä avuttomia ihmisiä. laita roskiin suosiosta. sen verran arvoton mitalli, että jos et saa eurolla myytyä itsepalvelukirppiksellä muun myytävän tavarasi mukana, niin muut myyntikanavat eivät maksa vaivaa.

• Taasko sama kysymys?

Monessa keskusteluketjussa on laadukasta keskustelua ihan samasta aiheesta, kannattaa lukea näitä ketjuja eikä aina kysyä samoja asioita uudelleen.

Minne myydä XXX on yksi yleisimpiä kysymyksiä, ja vastaukset aina samoja... laita huutokauppaan, laita myynti-ilmoitus, tai tarjoa jollekin kauppiaille... kannattaa lukea siis neuvoja joita täältä jo löytyy pilvin pimein.

• Hanz

No empä viitsis laittaa kirppikselle. Painoa mitalilla reilu 100g, joten jo romukullaksi myymällä saan siitä rapiat 2000€. Ajattelin vain että mahdollisesti jotakin hintaa nostattavaa keräilyarvoakin sillä voisi olla. En vain tiedä mihin tarjoaisin.

• 7+1

Tuskin siitä kukaan yli romukullan maksaa, näitä mitaleita löytyy kyllä...

• 2+10

onko kysymyksessä tällainen monetan harkko hinta 345e

http://www3.suomenmoneta.fi/harkot/kultainen-kerailyharkko-lasse-virenin-kunniaksi.html

romukullaksi myynti on oikeastaan se ainut tapa realisoida nämä monetan tusinatuotteet, näillä ei ole todellista keräilyarvoa, koska sitä "keräilijäkuntaa" ei ole olemassa. näitä ostavat yleensä tavalliset ihmiset, eivät keräilijät.

• Hanz

Ei ole tuo kyseinen harkko kyseessä. Kyseinen kapistus on pyöreä, muistaakseni 108g painoa. 18 karaatin kultaa, kaiketi Tillanderin painama/suunnittelema. En ole vastaavaa löytänyt mistään vaikka kuinka olen etsinyt.

• Molari

Mitä Hanz olisit valmis maksamaan....
        Tämmönen olis kotona kassakaapissa :-)

• lassen_omia

Mitäs Lasse sanoo, kun yrität myydä hänen omia rahojaan? Miten ne on sinulle joutuneet?

• Anonyymi

voisin ostaa kyseisen mitalin

• Anonyymi

voisin ostaa . Anna tietoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1319
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      83
      1204
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      967
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      813
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      713
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      589
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      516
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      510
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      468
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      455
    Aihe