Nyt on niin monimutkainen ongelma, että en edes tiedä mistä on kysymys.
Aiemmin käytössäni oli modeemi ja reititin, jolloin wlanissa oli yhdistettynä useita tietokoneita samanaikaisesti, ei mitään ongelmia, kunnes käynnisti PS3:sen, jolloin tietokoneissa ei toiminut enää netti. Kun PS3 sammui, netti toimi taas tietokoneissa.
Hankin PS4:sen, jossa vastaava ongelma ei toistunut.
Sitten hajosi tämä modeemi, tilalle tuli yksi Intenon laatikko, jossa reititin on samassa laitteessa kuin modeemi.
Nyt PS4 valitti, että IP osoitetta ei löydy, no asetin manuaalisesti IP osoitteen PS4:seen ja samalla DNS:t jne. Sitten löytyi IP osoite PS4:lle, sen jälkeen ei yhdistänyt Internettiin. Jotenkin sain yhdistettyä sen usean yrityksen jälkeen.
Sitten ei yhdistänyt PSN:ään, vaikka sen pitäisi olla onlinessa.
Tämän jälkeen ei enää toiminutkaan tietokoneiden netit.
Kaikki nämä ongelmat ovat siis aiheutuneet tuon uuden hienon Intenon modeemin saapumisen jälkeen.
Tällä hetkellä langaton netti toimii puhelimella, tabletilla ja tietokoneella, johon modeemi on kytketty. Muissa tietokoneissa tai pleikkareissa netti ei toimi lainkaan.
PS4 kettuilee sekä IP-osoitteesta että DSN-osoitteista. Olen jo vuosia tiennyt, että PS3 sekoitti IP-osoitteellaan tietokoneiden netit, mutta PS4 ei tehnyt aiemmin samaa.
Nyt en saa vaan muita tietokoneita nettiin, vaikka resetoin modeemin ja käynnistän sitä uudelleen ja uudelleen. En pääse edes modeemin asetuksiin.
Onko kellään mitään parempaa informaatiota siitä, pitäisikö vaihtaa modeemia vai onko vika jossain muualla?
Ennen oli yhdistelmänä ZyXEL modeemi ja Linksys reititin, nykyään pelkästään tuo Intenon boxi. Aiempi yhdistelmä toimi moitteitta ja pikku kikoilla netin sai aina toimimaan, kun se jostain syystä sekosi. Nyt tämä uusi boxi, jollaisesta en ole ennen kuullutkaan, tuntuu elävän omaa elämäänsä, eikä siihen päde samat kikat kuin aikaisemmin.
Netti toimii/ei toimi ja sekoilee
Nytketuttaa
0
250
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830