Hei!
Ensinnäkin olen pahoillani, jos tuli aivan väärälle palstalle, tämä oli aika vaikea sijoittaa tai sitten olin vain typerä.
Mutta; ysillä oleva tyttäreni tapasi toisessa kaupungissa vieraillessaan pojan, jonka numeron hän sai. Tytön sisko näki pojan ja kaveri myös.
Nyt kaksikko on jutellut miltei joka päivä Whatsappissa ja lähetellyt äänitteitä ja muuta mukavaa. Eli ihan normaalia.
Tyttö nyt kuitenkin ilmoitti, että poika olisi tulossa tänne meidän kaupunkiimme viikonlopuksi - jos saisi yöpyä meillä.
En tiedä, mitä mieltä olla tästä. Pitäisikö minun päästää poika tänne viikonlopuksi? Hän on vuotta nuorempi kuin tyttöni, ja näkyy heillä olevan samanlainen tyylikin. Tyttäreni on ollut masentunut ja itsetuhoinen jo kauan, ja pojan tapaaminen ja hänelle juttelu on selvästi piristänyt häntä. Onko varomatonta päästää vieras poika yökylään?
Nuoren kaveri yöksi?
epävarma
1
148
Vastaukset
- !111
Päästä vaan. Ei siinä mitään ongelmaa oo jos molemmat toisistaan tykkää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554