Alle 30-v mies ja muuttanut pääkaupunkiseudulta Jämsänkoskelle
- miten tutustua uusiin ihmisiin :)? Löytyykö täältä vaikka lenkkiseuraksi joku tai muuten urheilemaan?
Tutustumismahdollisuus?
5
447
Vastaukset
- Arska vaan
Pääkaupunkiseudulta Jämsänkoskelle......Oletpa tosi rohkea! Minä lähdin sieltä karkuun 15 vuotta sitten, enkä ole hetkeäkään katunut. Tsemppiä sinulle sinne maalaiskylään!
- juntti Arska
Arska on pääkaupunkiseudulla vain pelkkä juntti... näkeehän sen jo siitä, että vielä 15 vuoden jälkeenkin ikävöi Jämsänkoski-palstalle... ikuinen maalaistollo.
- Heinos Pekka
Mene M-kauppaan ja tee tuttavuutta kuuromykkien kanssa. Tona-baarista löydät 3 promillen humalaista seuraa. Muista nauhoittaa iltasi. Muuten et muista illasta kuin silmäpussit.
- viisas vastaaja
tosi asiattomia vastauksia.. höh.. mikä ihme pätemisen tarve morkkaus ja tämmöne ihme asenne monella.. ainaki täällä keskustelu palstoilla..
no facebookki on aika kätevä tutustumis väline jos sattuu tekee tuttavuutta muuten paikallisiin... tänne nyt aika huono idea laittaa sähköpostia tai mitään kun kaikenmaailman huuhentaalit on sit kirjottamassa.
tämä vastaus tulee naiselta... ;)
ja ennenku kukaa ehtii kommentoimaa mitää jälkiviisasta niin ihan työssäkäyvä oman asunnon omistava ja omalla autollakin jopa menevä nuori nainen :D
enkä edes läski finninaamainen juoppo. että se siitäki kommentoinnista. keksikää lisää negatiivisuuksia. =p - mievaan_
tervetuloa Jämsänkoskelle, muutamasta kommentista näät, että täältä löytyy noita idiootteja mutta niistä ei kannata välittää. Kaunis ja rauhallinen paikka asua ja aivan varmasti löytyy uusia ystäviä nopeasti. Ja kaupoissa ja baareissa on ystävällistä palvelua jos vaan itse osaa käyttääntyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011641- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K55809En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702