verkkopelaaminen

...??...

onko ps2:n verkkopelaaminen ilmasta vai joutuuko siitä maksamaa jotaki?? jos joutuu ni kuin paljo??

4

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kihti

      Ilmaista.Muutamia maksullisia n.15 E/KK

      • Siis jos laittaa piuhan kii niin tuleeko siitä jotain ylimääräistä nettilaskussa? Vai riippuuko se pelistä?


      • Caps Lock
        lammas-jr kirjoitti:

        Siis jos laittaa piuhan kii niin tuleeko siitä jotain ylimääräistä nettilaskussa? Vai riippuuko se pelistä?

        TAJUA NYT SAATANA, ETTÄ PELAAMINEN EI MAKSA NETISSÄ MITÄÄN.
        ON MUUTAMA PELI JOISSA ON MAKSU MUTTA NE PELIT ON NIIN PASKOJA, ETTÄ TUSKIN TULET NIITÄ PELAAMAAN IKINÄ.

        NO NYT JOTKUT PILKUNNUSSIJAT SANOO, ETTÄ MAKSAAHAN SE PELAAMINEN LAAJAKAISTAN KUUKAUSIMAKSUN JA NIINHÄN SE TEKEE MUTTA ILMEISESTI SULLA ON JO KONE/LAAJAKAISTA KOTONA JOLLOIN VOI SANOA, ETTÄ PELAAMINEN ON ILMAISTA.

        ON KYLLÄ IHMINEN TYHMÄ KUN TÄTÄ SAMAA ASIAA TARVITSEE KYSYÄ UUDESTAAN JA UUDESTAAN JOS VAIN VAIVAUTUISI KATSOMAAN VAIKKA SONYN PLEIKKARI SIVUILTA TÄMÄNKIN ASIAN NIIN EI JÄISI EPÄSELVÄÄ!!!

        NYT JOTKUT PILKUNNUSSIJAT SANOO ETTEI MITÄÄN SONYN PLEIKKARI SIVUJA OLE OLEMASSAKAAN MUTTA SIIHEN SANON MÄ ETTÄ HOH HOIJAA!!!!

        NYT VIELÄ KAIKKI ÄIDINKIELEN OPETTAJAT SANOO, ETTÄ PITÄS OPETELLA KIRJOTTAMAAN OIKEIN ENNEN KUIN TULEE TÄNNE VIISASTELEMAAN MUTTA MILLOIN VITTU KOULUS KERKEE KÄYMÄÄN KU PITÄÄ PELATA ILMAISEKSI NETISSÄ KAIKET PÄIVÄT.

        AI NIIN EIHÄN SE PELAAMINEN OLLUTKAAN ILMASTA KU SEHÄN MAKSAA SEN KUUKAUSIMAKSUN JA VERKKOADAPTERIN HINNAN JA SITTEN VIELÄ PELIN HINNAN ETTÄ AIKA SAATANAN KALLISTA TÄÄ ILMAINEN PELAAMINEN OIKEASTAAN ONKIN!!!


      • Caps Lock kirjoitti:

        TAJUA NYT SAATANA, ETTÄ PELAAMINEN EI MAKSA NETISSÄ MITÄÄN.
        ON MUUTAMA PELI JOISSA ON MAKSU MUTTA NE PELIT ON NIIN PASKOJA, ETTÄ TUSKIN TULET NIITÄ PELAAMAAN IKINÄ.

        NO NYT JOTKUT PILKUNNUSSIJAT SANOO, ETTÄ MAKSAAHAN SE PELAAMINEN LAAJAKAISTAN KUUKAUSIMAKSUN JA NIINHÄN SE TEKEE MUTTA ILMEISESTI SULLA ON JO KONE/LAAJAKAISTA KOTONA JOLLOIN VOI SANOA, ETTÄ PELAAMINEN ON ILMAISTA.

        ON KYLLÄ IHMINEN TYHMÄ KUN TÄTÄ SAMAA ASIAA TARVITSEE KYSYÄ UUDESTAAN JA UUDESTAAN JOS VAIN VAIVAUTUISI KATSOMAAN VAIKKA SONYN PLEIKKARI SIVUILTA TÄMÄNKIN ASIAN NIIN EI JÄISI EPÄSELVÄÄ!!!

        NYT JOTKUT PILKUNNUSSIJAT SANOO ETTEI MITÄÄN SONYN PLEIKKARI SIVUJA OLE OLEMASSAKAAN MUTTA SIIHEN SANON MÄ ETTÄ HOH HOIJAA!!!!

        NYT VIELÄ KAIKKI ÄIDINKIELEN OPETTAJAT SANOO, ETTÄ PITÄS OPETELLA KIRJOTTAMAAN OIKEIN ENNEN KUIN TULEE TÄNNE VIISASTELEMAAN MUTTA MILLOIN VITTU KOULUS KERKEE KÄYMÄÄN KU PITÄÄ PELATA ILMAISEKSI NETISSÄ KAIKET PÄIVÄT.

        AI NIIN EIHÄN SE PELAAMINEN OLLUTKAAN ILMASTA KU SEHÄN MAKSAA SEN KUUKAUSIMAKSUN JA VERKKOADAPTERIN HINNAN JA SITTEN VIELÄ PELIN HINNAN ETTÄ AIKA SAATANAN KALLISTA TÄÄ ILMAINEN PELAAMINEN OIKEASTAAN ONKIN!!!

        Kihtin vastaus oli mulle epäselvä. Ja kysyin ekaa kertaa. Tai tokaa mut en oo löytäny sitä. MUTTA VITUSTI KIITOKSIA TUOSTAKIN VASTAUKSESTA! ASIA TULI SELVÄKSI. TOSIN VAIKEUTIT SITÄ PIKKASEN.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe