"Käyttöoikeutta ei voi ladata. Käytössä olevalle Web-selaimelle ei ole tukea.
Jos haluat ladata, sinun täytyy asentaa tietokoneeseen, jossa Microsoft Internet Explorer 7 tai uudempi.
Jos haluat asentaa uusimman Internet Explorerin version, käytä Windows Update -sivustoa."
Yritin ladata vanhalta koneelta itse tekemiäni lauluja uudelle koneelle (Windows 8.) Itse soitettu ja laulettu kopioimatta yhtään mistään mitään. Ovat muotoa WMA. Muilla tiedostotyypeillä ei ongelmaa, ne soivat kiltisti kuten ennenkin.
En viittis seiskaa asentaa tämän takia :D
Tietäsikö siis joku, miten tästä mennään ??
Käyttöoikeus - Miten tässä toimitaan ??
Piiu
2
124
Vastaukset
Kokeile VLC media playeria niiden toistoon: http://www.videolan.org/vlc/
- Win tietäjä.
Sullako on ne netissä jossakin pelkästään?
Jos koneella on niin siirrä levyllä, tikulla tms. tai heitä drop boxiin ja siirrä uudelle koneelle.
Jos ne on jo koneella niin ethän sinä mitää nettiselaimia tässä tarvi, klikkaa hiiren oikeaa tiedoston päällä ja valitse avaa sovelluksella kohta, sieltä windows media player, tai vlc tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841666Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691571Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2761317Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57895
- 66864
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841- 42838
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44801