Olen samaan aikaan innoissani ja kauhuissani. Kivaa kun ei ole ketään joka hengittäisi niskaan, mutta tulen olemaan myös varmaan aika yksinäinen. Niin, ja tietenkin pitää väsätä itse kaikki ruuat ja PESTÄ PYYKKIÄ, oh God. Ja on niin paljon ostettavaa, kaiken maailman mausteet, vessapaperit, hygieniatuotteet, saippuat, shampoot, hoitoaineet, ruuanlaittovälineet, sänky, pöytä...
Mutta yksinäisyyttä pelkään varmaan kaikkein eniten :( Onneksi minulla on kämppäkaveri, mutta saattaa sekin paljastua painajaismaiseksi kokemukseksi. Ja toivottavasti saan kavereita.
Muutan pian pois
3
201
Vastaukset
- Kohta edessä
Minullakin tuo muutto on pian edesssä. Saa nähdä, miten se sujuu. Rahaa tuskin tulee olemaan liikaa, joten leikkaan sitten kai syömisestä.
Onpahan sitten seuraavana kesänä sutjakassa kunnossa.... - Suutari0
Itse muutan huomenna opiskelija-asuntolaan. Olen innoissani päästessäni isoon kaupunkiin ja minulla on jopa kavereita ja sisko samalla paikkakunnalla, mutta jotenkin hirvittää lähteä asumaan jonkun tuntemattoman ihmisen kanssa samaan huoneeseen. Ja tietenkin kotiväkeä jää hirveä ikävä, kun olen todella läheisissä väleissä heidän kanssaan!
- rtjy sry sru sr rty
http://www.youtube.com/watch?v=3iIzqDoqALo 911 Mysteries (suomenkielisin tekstityksin)
http://www.youtube.com/watch?v=jA-e6ttP1jo World Trade Center 1: räjäyttäminen syyskuun 11:ntenä 2001
Juutalaiset räjäyttivät pilvenpiirtäjiä ja autopommeja Usassa.
Seuraavina päivinä juutalainen nazionisti Dr. Philip Zack murhasi asiasta liian totuudenmukaisesti kirjoittaneita toimittajia ja poliitikkoja työpaikaltaan aselaboratoriosta varastamallaan pernarutolla.
New Yorkin poliisi on pidättänyt viisi is rae lilaista moSSadin agenttia (S I V A N ja P A U L. K U R Z B E R G, O D E D. E L L N E R, O M E R. M A R M A R I, ja Y A R O N. S H M U E L), jotka yrittivät räjäyttää autopommilla George Wassingtonin sillan.
Aikaisemmin he olivat räjäyttäneen autopommin, jonka kyljessä oli ollut kuva lentokoneesta syöksymässä New Yorkiin.
Heidän pakettiautostaan löytyi rä jäh teitä, po rukka pidädettiin 71 päiväksi, mutta laskettiin sitten vähin äänin vapauteen
911 terrori-iskua kuvanneet ja tornien sortumista juhlineet pidätetyt viisi israelilaista on vapautettu ja toimitettu Israeliin.
Joidenkin miesten nimet löytyivät Usan kansallisen tiedustelupalvelun tiedoistoista, ja FBI:n mukaan ainakin kaksi miehistä on moSSadin agentteja.
Kuitenkin FBI väittää, ettei näillä israelilaisilla ollut etukäteistietoa 911 iskuista, ja miehet vapautettiin Usan ja Israelin tekemän sopimuksen perusteella (Vakoilijoiden/agenttien koskemattomuus ja vaihtosopimus)
vapautuksen jälkeen, miehet väittivät kokeneensa kidutusta vankeusaikana.
xxzz
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4412604Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek142450Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521485Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841154Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4311074Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621056- 155932
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41918- 56869
- 79855