Elikkäs olen 16v poika ja kerron vähän äidistäni. Asun yhdessä veljeni ja äitini kanssa rivitalossa. Kotiintuloaikani on arkipäivinä 21.00 koska äitini ei kuulemma voi mennä nukkumaan ennen kuin minä ja veljeni olemme nukkumassa. Vaikka oltas kotona niin emme saa katsoa elokuvaa tai tehdä mitään illalla koska äiti ei voi mennä ennen meitä nukkumaan ja en saa mennä mihinkään tapahtumiin mitä kesällä oli ja jos haluaisin lomalla isälleni niin ei päästetä eikös minun pitäisi saada jo itse päättää missä lomani vietän. ja minä pyöräilen joka päivä koulumatkan vuoksi vähän yli 10km ja mulla on neljänä päivänä koulussa liikuntaa ja olin melkein joka päivä viime viikolla kaverin kanssa ja nyt viikonloppuna olen hengähtänyt ja ollut kotona ja pelaillut pelejä niin se valittaa että en muuta teekkää ku vaa makaa sängys ja pelaa pelejä ja huutaa tosi kovaa. kaupugilla ollesani tulee aina kauhea kuulustelu että missä olin ja kenen kanssa. Kun kuuli että minulla on instagram suuttui siitäkin ankarasti ja siitä kun kaverit laittoivat synttäripäivänäni facebookkiin kuvia minusta jotka eivät olleet mitää hyviä kuvia mutta huumorilla laittoivat. Sitten jos iskällä ollaan urheilemassa tai kalastamassa eikä satuta vastaamaan kun äiti soittaa haukkuu hän viesteissään iskämme ja meidät pojat ihan lyttyyn. Iskä oli ennen alkoholisti ainakin äidin kertomuksien mukaan mutta on päässyt siitä eroon ja on nykyään laajenevan yrityksen johtaja. Tuntuu välillä että äiti on ihan hullu.
onko minulla normaali äiti?
2
138
Vastaukset
- Avierolapsi
Äitisi on vain ylisuojeleva ja ei ole vielä käsitellyt avioeroaan isästäsi.
Äitisi pelkää menettävänsä sinutkin ja jäävänsä yksin.
Ei tuollaisilla kannata vaivata päätä, vajaan kahden vuoden päästä olet täysi-ikäinen niin saat mennä yllin kyllin eikä kukaan voi määrätä.
Et sä äitisi kotona enää kovin pitkään tule asumaan, vaan omassa asunnossa.
Muista käydä sitten moikkaamassa äitiäsi kun se alkaa olla vanha ja ryppyinen.
Tyypillistä keski-ikäisen naisen sekoilua tuo, sun äidillä alkaa olla vaihdevuodet. - Stadin kundi
Äitisi on demari. Se on vakava tauti, mistä ei koskaan voi parantua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418