Junan alle, onko varma keino?

ByeMyFriends

Onko junan alle jääminen satavarma keino vai, mikä ois varmin tapa.

Ja en halua kuulla mitään lohdutuspaskaa, "älä tee sitä yhyy" vaan yksinkertaisesti varmimman keinon lähteä ilman että jään vammaiseksi tms.

Kiitos.

97

8058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+kaheksa

      Suuri riski että saat elinikäiset vammat. Hyvin kivuliasta. Tuurista se on kiinni, luultavasti olettaahan siinä että kuolee mutta on niitä henkiinjääneitä jolla ei muu liiku kun suu ja pää toimii miten toimii. Kannattaa varjella sitä kroppaa minkä pystyy sain yliannostuksesta ikuiset ja kivuliaat pakkoliikkeet.

      • Anonyymi

        Juokkse äkkiä sinne raiteille!mitä täällä kyselet vielä?🏃‍♂️


    • voi torsoksi jäädä

      Ei ole varma keino.

    • rererererererer

      On se varma keino mutta haluatko oikeasti laittaa junankuljettajan vuoden sairaslomalle?

      • Byefriends

        Jos hetkeä ennen törmäystä ammun pistoolilla/haulikolla päähän ja sen jälkeen jää alle niin luulis että on satavarma. Ja junan kuljettajalle pahoittelut tapahtuneesta mutta se on elämää. Ei siinä sen kummempaa. Katsotaan miten käy


      • Friends?Hah,hah
        Byefriends kirjoitti:

        Jos hetkeä ennen törmäystä ammun pistoolilla/haulikolla päähän ja sen jälkeen jää alle niin luulis että on satavarma. Ja junan kuljettajalle pahoittelut tapahtuneesta mutta se on elämää. Ei siinä sen kummempaa. Katsotaan miten käy

        Jos jäät henkiin kitumaan, niin ..

        "pahoittelut tapahtuneesta mutta se on elämää. Ei siinä sen kummempaa."

        Sinulle en todellakaan halua jauhamaa mitään lohtupaskaa.
        Sitä junankuljettajaa vain mietin.


      • Olen lääkäri, ensiavussa aikoinani päivystänyt ja nähnyt ne kaikki toopet ampumiset ja heittäytymiset ja lääkkeet. Pahin visio ihan missä vain on, että jää todella pahasti vammaisena sitten elämään. Ja usko minua: NÄITÄ PIISAA!!!


      • Anonyymi
        boxi kirjoitti:

        Olen lääkäri, ensiavussa aikoinani päivystänyt ja nähnyt ne kaikki toopet ampumiset ja heittäytymiset ja lääkkeet. Pahin visio ihan missä vain on, että jää todella pahasti vammaisena sitten elämään. Ja usko minua: NÄITÄ PIISAA!!!

        Ja mistä nämä kaikki tragediat johtuvat:


        Petter Orpo ja Kokoomus ovat syypäitä ihmisten ahdinkoon


    • nähnyt sen

      Se on epäeettinen keino junankuljettajaa kohtaan, mutta myös liian epävarma keino ainakin minun mittareillani. Näin vuosia sitten Oprahissa nuoren naisen, joka oli yrittänyt itsaria junan alle jäämällä, mutta hän oli jäänyt henkiin. Häneltä oli kuitenkin useampi raaja (kaikki neljä?) leikkautunut irti. En suosittele.

      • uskomaton

        Hyvin on leikkautuneet irti, kun ei verenhukkaankaan kuollut.


      • Anonyymi

        Yksi satunnainen kohtalo = ei kannata???

        Oletko oikeasti noin idiootti.


        Onnistuneet miljoonat junan alle hypänneet ovat onnistuneet kuolemaan.


      • Anonyymi

        Eli sä olet nähnyt yhden ihmisen joka on selvinnyt junan alle jäämisestä ja sanot että on huono idea Ymmärrättekö te tilastoja ollenkaan miljoonasta ihmistä 999 996 kuolee varmasti v**** idiootit


      • Anonyymi
        uskomaton kirjoitti:

        Hyvin on leikkautuneet irti, kun ei verenhukkaankaan kuollut.

        Shokki stoppaa veren.


    • LOL!!

      Jos haluat itsesi päästää päiviltä, tee se vahingoittamatta muita, eli ei junan alle...

      • 125690

        Mitäköhän vahingoittamista siinä on? Onko se nyt niin kauheaa nähdä ihminen kappaleina... Ei tietenkään mukava näky ole mutta esim sodassa se on aivan normaalia. En käsitä mikä siinä on niin hirvittävää. Jos jotain traumoja jää niin siinä on hyvä opetus hankkia paremmat hermot.


      • werfer
        125690 kirjoitti:

        Mitäköhän vahingoittamista siinä on? Onko se nyt niin kauheaa nähdä ihminen kappaleina... Ei tietenkään mukava näky ole mutta esim sodassa se on aivan normaalia. En käsitä mikä siinä on niin hirvittävää. Jos jotain traumoja jää niin siinä on hyvä opetus hankkia paremmat hermot.

        Miksei voi jättäytyä vaikka jonkin juoksevan eläimen, poikkisahaamansa suuren kaatuvan puun tai rinnettä pitkin vierivän kiven alle. Niille ei tulis semmosta tunnetta että soon miun syytä, se on miun syytä, eik siis mänkäänlaisia tunnontuskia. No joo, kannattaa kuitenkin ennen kaikkea muistaa että vaikka ruumiinsa sais murhattua miten nopeasti ja kivuttomasti tahansa, jää vielä tappamatta sielu jonka kohtaloon ei voi enää kuoltuaan vaikuttaa, ja jota ei saa edes murhattua, vaikka haluaisi.


      • Anonyymi
        125690 kirjoitti:

        Mitäköhän vahingoittamista siinä on? Onko se nyt niin kauheaa nähdä ihminen kappaleina... Ei tietenkään mukava näky ole mutta esim sodassa se on aivan normaalia. En käsitä mikä siinä on niin hirvittävää. Jos jotain traumoja jää niin siinä on hyvä opetus hankkia paremmat hermot.

        Mitä jos menisit sinne sotaan. Puolesi voit valita itse, joko Ukraina tai Venäjä. Lopputulos on sama.


      • Anonyymi
        125690 kirjoitti:

        Mitäköhän vahingoittamista siinä on? Onko se nyt niin kauheaa nähdä ihminen kappaleina... Ei tietenkään mukava näky ole mutta esim sodassa se on aivan normaalia. En käsitä mikä siinä on niin hirvittävää. Jos jotain traumoja jää niin siinä on hyvä opetus hankkia paremmat hermot.

        Parempia ihmisiä ahdistaa kun heikot tulevat heidän elämäänsä kerran elämässään, lähtiessään pois maailmasta 😔


      • Anonyymi
        werfer kirjoitti:

        Miksei voi jättäytyä vaikka jonkin juoksevan eläimen, poikkisahaamansa suuren kaatuvan puun tai rinnettä pitkin vierivän kiven alle. Niille ei tulis semmosta tunnetta että soon miun syytä, se on miun syytä, eik siis mänkäänlaisia tunnontuskia. No joo, kannattaa kuitenkin ennen kaikkea muistaa että vaikka ruumiinsa sais murhattua miten nopeasti ja kivuttomasti tahansa, jää vielä tappamatta sielu jonka kohtaloon ei voi enää kuoltuaan vaikuttaa, ja jota ei saa edes murhattua, vaikka haluaisi.

        Luuletko että masentunut rupeaa kyhäämään kaatuvaa puuta kuolemaansa varten???

        Toivottavasti olet viisaampi kuin annat ymmärtää.


    • itsesääli

      Ottaisit pään pepustasi ja kokeilisit empatiaa, niin voisi omallakin elämälläsi olla jotain merkitystä.

      • Kyllästynyt naapuri

        Mitä jos välillä nussisit tyttöjäkin?


    • 31415

      Miks junan alle tai lääkkeillä tms kun 30 metriä tekee tehtävänsä takuu varmasti!

    • dfvsfv

      Se on vrma keino pilata muiden elämä

      • Onko sillä niinkään itselle enää väliä?


    • Mölli keinonen

      Kai ne lääkkeet olisi paras keino ja vaivattomin taikka hirteen vaan ! Nuo haulikkohommat sotkee paikkoja joita toiset siivoo sitten ! Kaikki mihin kytketään toisia ihmisiä on todella raukkamaista ! '

      Tietysti paras olisi jos ei tekisi peruuttamattomia juttuja koska yleensä elämä voittaa kuitenkin ! Lieneekö se yksinäisyys monelle se pahin tai parisuhde häiriöt jotka laukaisee vietin tappaa itsensä !

      Itse olen tehnyt syvän sukelluksen 7v takaperin taloudellisesti ,,menetin 500000€ ja perheeni ,työpaikkani sekä sain linnatuomion kylkiäiseksi mutta en itsemurhaa ajatellut koskaan vakavasti ,,onneksi minulla on sosiaalitaitoja ja ystäviä jotka ei tuominneet vaan auttoivat eteenpäin ,,vieläkin olen sudenkuopassa rahallisesti ja työelämän suhteen mutta vaikka harmittaa menneet niin toisaalta avautuivat silmäni että mitenkä ihmisillä on oikeasti vaikeaa tässä maassa !! Etulahjana olen saanut ymmärtämisen taidon en tuomitsemisen !

      • sdfvdfv

        Voisin panna vaikka pääni kai kaikkien muitenkin päät pantiksi siitä että jokunen ihminen vuosittain järjestäytyy kadonneeksi jotta hänet huomattasi paremmin. Sitten ku on kuvaa lehdessä tai muuta ilmotusta niin putkahtetaan esiin.


      • Anonyymi

        Eiks oo kiva kun on sosiaalinen jee


        Minä en ole, kuole pois


    • Eutanaasia free

      Yhyy aika sontaa elo on loppupeleissä ei tää herkkua oo!

    • suksi suolle

      Ei ole. Toisekseen junan alle jättäytyminen samoin kuin rekan keulaan ajaminen ovat kaikkein törkeimpiä itsemurha tekoja. Toisten työpaikalle jos haluaa mennä elämänsä lopettamaan, niin mene vaikka kauppaan ja ammu itses, mutta älä pilaa veturinkuljettajien tai rekkakuskien työtä, osa näet ei enää tuollaisen jälkeen pysty tekemään töitään. Kaikkein paras keino, joka ei toisten elämää pilaa, on painua korpimetsään tai suolle ja ottaa muutaman marvanin ja jää sinne.

      • Anonyymi

        Haista sinä v**** jos on masentunut niin tuollaisia todellakaan mieti Toivottavasti ajaa sun rekan alle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista sinä v**** jos on masentunut niin tuollaisia todellakaan mieti Toivottavasti ajaa sun rekan alle

        Ei se tuolla asenteella parane. Koitas ajatella asioita/elämää useammalta kantilta. Kuuluuko masennuksen oireisiin esim haistattelu?
        Oletko saanut diagnoosin vai oletko tehnyt sen itse?
        Mitä jos keskustelisit vaikka äidin ja iskän kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tuolla asenteella parane. Koitas ajatella asioita/elämää useammalta kantilta. Kuuluuko masennuksen oireisiin esim haistattelu?
        Oletko saanut diagnoosin vai oletko tehnyt sen itse?
        Mitä jos keskustelisit vaikka äidin ja iskän kanssa?

        Haista vittu alentuvuutesi kanssa.

        Minä olen ollut masentunut 30 vuotta ja olen hyvin tietoinen aiheesta.


        Lopeta itsesi ylentäminen, koska tekstisi oli vain noloa ja säälittävää, koska et selvästi ymmärrä aiheesta paljoakaan.


    • skitsobo

      ei ole varmaa keinoa lähtöön. risteilyalukselta hyppääminen alas talvella vois olla semi-varma keino.

    • eigorea

      Heroiinin yliannostus kai paras halvin mukavin tapa.

    • mietilisää

      Josset halua pelastua niin souda yksin järvenselälle, laita vaikka 40kg painot kettingillä lukolla kaulaas ja sukella. Parhaassa tapauksessa sua ei koskaan löydetä.
      Ei mitään muitavahingoittavaa splätteriä.

      • Vallilan Henkka

        Pienemmätkin painot riittää, vaikka 4 kg. Mutta monesta järvestä otetaan juomavettä, joten kun alat muhimaan...
        Ehkä merellä? Näissä on rannalla usein joku näkijä.


    • makke2

      Minullakin oli 40v sitten itsariaikeita, nyt ne murheet ja huolet tuntuu tosi typerältä, vaikka ei se sillon tuntunu. Ei tämä elämä ole nykkään kummosempaa, mut mulla on kaks tytärtä ja niillä on molemmilla kaks lasta, en ikinä tienny että syrämmeen mahtuu näin paljon rakkautta. Mulla on paljon hyviä muitakin asioita elämäs, olen oppinu nauttimaan pienistäkin asioista. Olen sairaseläkkeellä tulot 1000e kk vaimon tulot 1200e, kaikki kenee mitä tuleekin. Sinulle ByeMyFrienbs sanoisin ei elämästä tierä miten se menee, asioilla on tapana järjestyä, voit saara vaikka hyvän ystävän, ei sitä muuta tartte, niin jo elämä muutuu, tai hyvä harrastus, tulee uusia tuttavuuksia, mutta jos voitat lotos miljoonia muista sillon mua.

      • tän kokenut

        Elämä voi joo muuttua tai ainalin rauhoittua - sisäisesti


    • Olet niin joutava

      Etsi järven syvin kohta ja laita veneessä jalat pesuvatiin johon kaadat pikabetonia ja jäät odottelemaan sen kuivumista,niin voit vielä miettiä ja vetästä savut.Sitten vaan koivet veneen reunan ylija molskis ,ei sinua kukaan jää kaipaamaan Suomen itsari tilastoissa olet huomaamaton,ainut on että käy pesulla ettet likaa kalavesiä.

    • Auttaja 33

      SINUNA MIETTISIN VIELÄ. OLET VAARASSA AJAUTUA VÄÄRILLE RAITEILLE, KOSKA KYSEESSÄ ON INHIMILLINEN LUOVUTTAMISEN HALU. OLET JOUTUNUT KÄRSIMÄÄN ELÄMÄSSÄSI JO TARPEEKSI.
      AINA VOI ALOITTAA PUHTAALTA PÖYDÄLTÄ. SINULLA ON TOINEN MAHDOLLISUUS. ÄLÄ ANNA PERIKSI. JOS LUOVUTAT NYT, MENETÄT MAHDOLLISUUTESI.KOKEA UUDESTISYNTYMINEN.
      JUMALA KANSSASI, JEESUKSEN NIMESSÄ.

      • Nyt jeesustelija painut v*tuun...

        Johan aloittaja sanoi että ei mitään "älä tee sitä yhyy" sopaskaa...
        Luitko ees aloitusta tuon pidemmälle...

        Jos joku sanomatta aikoo tehdä tuon ni silloin vielä ehkä toimii nämä ns. "pelastuspuheet" ja -toimet mutta jos joku yksinkertaisesti sanoo että ei kiinnosta, onko se niin h*vetin vaikeata käsittää?


        Tosin aloittaja saattaa olla trolli...


      • Anonyymi
        idompsu kirjoitti:

        Nyt jeesustelija painut v*tuun...

        Johan aloittaja sanoi että ei mitään "älä tee sitä yhyy" sopaskaa...
        Luitko ees aloitusta tuon pidemmälle...

        Jos joku sanomatta aikoo tehdä tuon ni silloin vielä ehkä toimii nämä ns. "pelastuspuheet" ja -toimet mutta jos joku yksinkertaisesti sanoo että ei kiinnosta, onko se niin h*vetin vaikeata käsittää?


        Tosin aloittaja saattaa olla trolli...

        Ihan sama onko trolli, koska tuollaisia tapauksia on satavarmasti ja paljon.


    • aikuinen ihminen

      No onpa tyhmä kysymys. Kuolleet ei tule kertomaan että on varma keino ja kitumaan jääneet sanovat että ei ole varma keino.

      • Anonyymi

        Aina löytyy katsos tilastojata ja mistä näkee miten ihmiset on kuollut Tuliko ihan yllätyksenä apina


    • Kuule Janipetteri !

      Hoida kuitenkin hautajaiset kuntoon ennen itsaria;
      - tilaat arkun ja maksat sen
      - tilaat ja maksat hoitopaikan
      - tilaat ja maksat lehti-ilmoituksen
      - tilaat ja maksat muistotilaisuuden hautajaisten jälkeen
      - jne

      Ei ole mitään järkeä maksattaa noita siinä tapauksessa että itse aiheuttaa nuo asiat.

      Jos et tartte hautajaisia, tee yksinkertaisesti häviämistemppu, häviät vaikka Etelä-Amerikkaan, jossakin erämaassa. Villieläimet hoitavat sinun maalliset jäännökset loppuun.

      Kiitos ja hyvää matkaa.

      • jfjf

        Entä jos ei halua lehti-ilmoitusta? Miten sen vois välttää ennen kuolemaansa, pitääkö ilmoittaa johonki? Ja jos haluaa polttohautauksen miten toimia?


      • jfjf
        jfjf kirjoitti:

        Entä jos ei halua lehti-ilmoitusta? Miten sen vois välttää ennen kuolemaansa, pitääkö ilmoittaa johonki? Ja jos haluaa polttohautauksen miten toimia?

        Tarkoitin miten välttää, ettei oma kuolin-ilmoitus tule mihinkään lehteen? Pitääkö ilmoittaa johonki ennen sitä?


      • Joo.
        jfjf kirjoitti:

        Tarkoitin miten välttää, ettei oma kuolin-ilmoitus tule mihinkään lehteen? Pitääkö ilmoittaa johonki ennen sitä?

        Ota yhteyttä kaikkiin mediavehkeisiin ja kiellä ilmoitusten julkaisu.
        tai palkkaa juristi hoitamaan asia.

        Tai kuten tuossa sanottua, häviä kuin pierusaharaan, ketään ei kiinnosta 10 vuoden päästä missä olet.


      • ...
        Joo. kirjoitti:

        Ota yhteyttä kaikkiin mediavehkeisiin ja kiellä ilmoitusten julkaisu.
        tai palkkaa juristi hoitamaan asia.

        Tai kuten tuossa sanottua, häviä kuin pierusaharaan, ketään ei kiinnosta 10 vuoden päästä missä olet.

        Katoamistapauksethan juuri kiinnostaakin. Ja kauan.


      • Jos tyhjänpantti
        ... kirjoitti:

        Katoamistapauksethan juuri kiinnostaakin. Ja kauan.

        katoaa, ei siitä ole kiinnostunut kukaan. Ei muuta kuin katomaan vaan niin pääsee pois tästä huonosta maailmasta. Hopi, hopi, pois silmistä !


      • ei kannata
        Jos tyhjänpantti kirjoitti:

        katoaa, ei siitä ole kiinnostunut kukaan. Ei muuta kuin katomaan vaan niin pääsee pois tästä huonosta maailmasta. Hopi, hopi, pois silmistä !

        Jos on yhdenki päivän kadoksissa on heti naama iltasanomissa joten itsari on parempi.


      • anna palaa...
        ei kannata kirjoitti:

        Jos on yhdenki päivän kadoksissa on heti naama iltasanomissa joten itsari on parempi.

        vittuako itket ja viet toisten aikaa... ethän pysty elättämään edes itseäsi....


      • 9+18
        anna palaa... kirjoitti:

        vittuako itket ja viet toisten aikaa... ethän pysty elättämään edes itseäsi....

        Sulla näyttää olevan joku ongelma muiden kirjoituksista peräti itku potku raivari asenteella liikenteessä. Olisiko parempi olla lukematta tätä palstaa, mee vaikka töihin niin aika kuluu.


      • Anonyymi

        Miksi Minua kiinnostaisi tuollaiset asiat Jos aion tappaa itseni mieti vähän vammainen


      • Anonyymi
        anna palaa... kirjoitti:

        vittuako itket ja viet toisten aikaa... ethän pysty elättämään edes itseäsi....

        Apua apua mä en elätä itseäni apua tuntematon nettihörhö melkein loukkasi mua Apua ei ei älä anna alapeukkua


      • Anonyymi
        jfjf kirjoitti:

        Tarkoitin miten välttää, ettei oma kuolin-ilmoitus tule mihinkään lehteen? Pitääkö ilmoittaa johonki ennen sitä?

        Seurakuntaan riittää, kun ilmottaa, ettei kuolinilmoitusta saa laittaa srk-uutisiin. Lehti-ilmotuksen osalta voipi ilmottaa äidille ja isälle, "ei kuolinilmoitusta lehteen", samoin polttohautaus. Sitä en tiedä, mihin pitää ilmottaa, jos haluaa, että tuhkat levitetään taivaan tuuliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Minua kiinnostaisi tuollaiset asiat Jos aion tappaa itseni mieti vähän vammainen

        Sulle hyvä neuvo,tapa ittes keinolla millä hyvänsä!tuskin kukaan jää kaipaamaan kusipäätäs.


      • Anonyymi

        Miksi pitäisi maksaa hautajaiset? Haudatkoot vaikka hylättyyn louhikkoon ja multaa päälle jne.

        Ei masentunutta kiinnosta tuollaiset asiat


    • En luovu elämästäni

      Itse yrittänyt ja tulin tulokseen että varma keino on vanhuuteen asti eläminen, kyllä se varmasti tulee ilman epäonnistumisen pelkoa. Ymmärtäminen oli sen veran mukava asia että elämä on todella mukavaa koska se kuolema tulee joka tapauksessa. Se tulee siitä huolimatta oli mukavaa tai ei ja huonotkin ajat ovat mukavia koska se on kasa elämyksiä joita tällä välillä ei mukavalla elämällä on tarjota. Sata vuotta maksimi on niin lyhyt aika elämässä kun kuolema kestää ainakin niin pitkään kuin on kestänyt universiumin kehittyminen nykyiseen pisteeseen ja se on niin pitkä aika että siinä voi alkaa kaivata elämää vaikka sen sata vuotta maksimissaan huonoakin elämää ja köyhää ilman rahaa.

      Joten elämä on todella tervetullut vaihtelu vaikka kestää vain hetken, kyllä sitä sitten taas joutuu olemaan kvanttitasolla ne miljardit vuodet mitä ennen elämää joutui olemaan.

    • gkyu

      Jos menet junan alle, sotket ainakin junan kuljettajan elämän ja mahdollisesti satojen muidenkin matkat. Juna on erittäin kallis ja sottainen tapa kuolla. Miksi tehdä turhaa haittaa lajitovereille? On paljon parempia tapoja kuolla.

      • taisi mennä jo

        Samana päivänä kuin aloittaja kirjoitti viestin tänne, nainen jättäyty junan alle Ulvilassa.


      • Sitten ei kirjoita
        taisi mennä jo kirjoitti:

        Samana päivänä kuin aloittaja kirjoitti viestin tänne, nainen jättäyty junan alle Ulvilassa.

        enää. Asia ratkesi.


      • Anonyymi

        Jos kuljettajan asenne on kunnossa, ei se mitään sotke. Harmi jos joku ei kestä elämän realiteetteja. Silloin kannattaa miettiä pystyykö mihinkään työhön täällä vai lähtisikö jonnekin kehitysmaahan, jossa voisi asenne korjautua.


      • Anonyymi

        Entä sitten?

        Siinähän yhteiskunta miettii, pitäisikö ihmisten hyvinvointiin panostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kuljettajan asenne on kunnossa, ei se mitään sotke. Harmi jos joku ei kestä elämän realiteetteja. Silloin kannattaa miettiä pystyykö mihinkään työhön täällä vai lähtisikö jonnekin kehitysmaahan, jossa voisi asenne korjautua.

        Juuri näin aika luuseri täytyy olla että traumatisoituu jostain ruumista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kuljettajan asenne on kunnossa, ei se mitään sotke. Harmi jos joku ei kestä elämän realiteetteja. Silloin kannattaa miettiä pystyykö mihinkään työhön täällä vai lähtisikö jonnekin kehitysmaahan, jossa voisi asenne korjautua.

        Juuri näin Erittäin hyvin sanottu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kuljettajan asenne on kunnossa, ei se mitään sotke. Harmi jos joku ei kestä elämän realiteetteja. Silloin kannattaa miettiä pystyykö mihinkään työhön täällä vai lähtisikö jonnekin kehitysmaahan, jossa voisi asenne korjautua.

        Ahaa, niinkö luulet? Tunnen useamman veturinkuljettajan, jotka ovat tahtomattaan olleet näissä tilanteissa mukana. Elämät OLI kunnossa vaan jää vaikuttamaan, ei se näky verkkokalvolta lähde, ei. Katsot etkä voi tehdä muuta kuin jarruttaa vaikka tiedät, ettei se auta.
        Ei se näky lähde minunkaan mielestä vaikka en nähnyt, mitä ystävä teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, niinkö luulet? Tunnen useamman veturinkuljettajan, jotka ovat tahtomattaan olleet näissä tilanteissa mukana. Elämät OLI kunnossa vaan jää vaikuttamaan, ei se näky verkkokalvolta lähde, ei. Katsot etkä voi tehdä muuta kuin jarruttaa vaikka tiedät, ettei se auta.
        Ei se näky lähde minunkaan mielestä vaikka en nähnyt, mitä ystävä teki.

        Yhteiskunta valitsee joka päivä arvottaa sairaita asioita joiden vuoksi ihmiset tappavat itsensä.

        Yhteiskunta voi päättää ihan itse luoda positiivista asennettaa medioista ja politiikoista lähtien.


    • ....................

      up

    • Anonyymi

      Teen sen pää edellä junan keulaan!

      • Anonyymi

        Älä tee. Tulee ruma verijälki junan vaaleaan maalipintaan. Se näkyy tosi selvästi. Junakuskin mielenterveys järkkyy kun sait sen tappaa ihmisen. Taas yksi eläkeläinen lisää suomeen. Kuskilla lapsia jotka kärsii köyhyydessä ja alkaa 12v käyttää päihteitä ja joutuvst huostaanotetuksi ja kuolrvat päihteisiin noin 30 vuotiaina.

        Älä tee sitä. Ota köyttä ja iso kivi ja sido kivi köyteen ja jalkoihisi ja hyyppää sillalta veteen.

        Tai osta paljon kossua ja juo sitä kunnes kuolet. Varmasti paöjon mukavampi tapa. Ja suomen number one.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tee. Tulee ruma verijälki junan vaaleaan maalipintaan. Se näkyy tosi selvästi. Junakuskin mielenterveys järkkyy kun sait sen tappaa ihmisen. Taas yksi eläkeläinen lisää suomeen. Kuskilla lapsia jotka kärsii köyhyydessä ja alkaa 12v käyttää päihteitä ja joutuvst huostaanotetuksi ja kuolrvat päihteisiin noin 30 vuotiaina.

        Älä tee sitä. Ota köyttä ja iso kivi ja sido kivi köyteen ja jalkoihisi ja hyyppää sillalta veteen.

        Tai osta paljon kossua ja juo sitä kunnes kuolet. Varmasti paöjon mukavampi tapa. Ja suomen number one.

        Syytä Kokoomusta ja Petteri Orpoa heidän takiaan tällaisia tapahtuu


    • Anonyymi

      vastaus on samanlainen kuin missä tahansa kuntoutuksessa, vertaiskahvilassa tai depressiokoulussa. Kuuntelijalle tulee vaan äärimmäisen paha olla näiden neuvojen johdosta. Ehkä mulla on asperger ja en vaan ymmärrä, mutta mä saan tästä sellaisen ajatuksen, että ed. vastaaja ehdottaa itsetuhoiselle ihmiselle tapoja päättää päivänsä.

    • Anonyymi

      "Akateeminen" 1940 luvun alussa syntynyt ap-kirjoittaja haluaa oikeasti elää ainakin 105 vuotiaaksi.
      Silloin tietää ylittävänsä Arvo Ylpön elämäkaaren, 104 v.

    • Anonyymi

      Juna on niin monta tonnia painava asia että kuolet heti

    • Anonyymi

      Vanhuuteen varmin!

    • Anonyymi

      Kyllä on, onnea matkaan 👍🌞😊

    • Anonyymi

      Hyvä ratkaisu, jes 🤸‍♂️🤸‍♂️🤸‍♂️🤸‍♂️🤸‍♂️🤸‍♂️🤸‍♂️🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🧸🧸🧸🧸🧸🧸🐈🐈🐈🐈🐈🐈🦆🏒🦆🦆🦆🦆🦆

    • Anonyymi

      On hyvä keino Anna mennä vaan

    • Anonyymi

      Olin juuri Niilo 22 kanssa dippaamassa nakkia

    • Anonyymi

      Kyllä on vaikka joku tulee sössöttämään taas että minä tiedän yhden joka jäi Eloon mutta unohtaa 10 miljoonaa jotka kuoli

    • Anonyymi

      Hyppää koulun katolta

    • Anonyymi

      Junan alle vaan se toimii onnea matkaand

    • Anonyymi

      Mitä jos ensin ottaisit yhteyttä terveydenhuoltoon, ajattelisit vanhempiasi, sisaruksiasi, muita läheisiäsi sekä sitä, kuka on "todistamassa" viime hetkiäsi. Ei itsemurha ole ratkaisu, se on erittäin itsekäs teko, joka jää kalvamaan läheisiäsi. He syyttävät itseään, mitä olisi pitänyt huomata/tehdä.
      Muista, hae apua, keskustele edes kaverin kanssa, jos et voi kenenkään muun kanssa puhua. Älä tee sitä.
      En varmasti ole ainoa tänne kirjoittava, joka on menettänyt tärkeän ihmisen itsemurhan kautta. Sitä ei unohda ja vieläkin mietin, miksen huomannut mitään, miksei näyttänyt mitään ulospäin, miksei kertonut, miksi, miksi, miksi??

      • Anonyymi

        No miksi läheiset eivät sitten auta jos tämä henkilö on heille niin tärkeä? sitten vain uhriutuvat myöhemmin että olipa itsekästä. ei ole! itsekästä on vaatia toista kärsimään vain että itse ei tarvitse käsitellä elämän vastoinkäymisisiä.


    • Anonyymi

      Voi pyöräilläkin sillain et sattuu ja tapahtuu.

    • Anonyymi

      Saattaa joutua pyörätuoliin
      Vihanneksia jo juna töytäsee

    • Anonyymi

      Harkittua käydä esim piritorilla, runsailla, rahakaupoilla.
      Joku myötämielinen, kiltti nisti, yllytyshullu säälistä voi rahaa vastaan injektoida sellaisen määrän, että toimii.

      Itselläni ei ole kokemusta.

      Tietenski pyydän pitämään kumihanskoja ja senkeikan varten hankittuja rupuvaatteita hänelle.
      Ihan hänen tulevaisuuttaan suojellakseni.

      Tätä ratkaisua itse olen miettinyt.
      Kyllä joku suostuu.
      Annan kaiken, jos tekee tämän.

      • Anonyymi

        Höpö höpö idiootit junan alle vaan miksi te yritätte jotain tommosia monimutkaisia Yksinkertainen on parasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö idiootit junan alle vaan miksi te yritätte jotain tommosia monimutkaisia Yksinkertainen on parasta

        Kyllä se näin on, että junan alle meneminen on yksinkertaisempaa. Ei se kuitenkaan mitään lasten leikkiä ole. Itsesuojeluvaisto on monella ihmisellä aika kova.


    • Anonyymi

      Kyllä on anna mennä vaan

    • Anonyymi

      Tapa jo itsesi.

    • Anonyymi

      Ei kukaan voi tietää. Tää on sun oma laiffi.

    • Anonyymi

      Petterin saa työntää junan alle

      • Anonyymi

        Samaa mieltä ja samaan syssyyn muutama kelan vakuutuslääkäri, sosiaaliviranomainen, lääkäri sekä muita ihania "ihmisiä".


    • Anonyymi

      Kyllä on Anna mennä vaan Kerro eka ja paikka niin mä tuun katsomaan

    • Anonyymi

      On se erittäin varma.

      Onnea matkaan!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe