Ehkä väärä osasto,mutta ostin kirpparilta sellaisia leveillä nauhoilla olevia valkoisia hengityssuojaimia kun on vanhan pölyisen varaston siivous. Onko kaikki suojaimet muovia niinkuin nämä ostamani? Hetken aikaa käytettyä ilma loppui. Sain repaistua sen pois viime hetkellä.Toisella kerralla sama juttu. Ovatko nuo kokomuoviset suojaimet tarkoitettu johonkin erityiseen tilanteeseen?
hei vaan!
5
81
Vastaukset
- Happi loppuu?
Meillä pölyisten tilojen puhdistuksessa on käytetty edullisia, kertakäyttöisiä "paperisia" hengityssuojaimia ja haalareita. Molempia myydään rautakaupoissa.
- himmentyy
Luulin näitä kertakäyttöisiksi. Olivat muovipussissa ja päällä luki hengityssuojia ja kysymysmerkki.Ne ovat sellaista pehmeää muovia,sellaisia valkoisia leikattuja liinoja. Vähän niinkuin H:n mallisiksi leikattuja.
- Säynätsalo
Luultavasti ostit munasuojat.
Ne on tosiaan tarkoittettu ihan eri tarkoitukseen
niillä suojataan miesten palleja ja kyrrvän jullikkaa.- Happi loppuu?
Oliko tämä Säynätsalo sinun avauksesi? Oli tosiaan väärällä osastolla ja kuulunut isien jutut osastolle. :D
- KERTIS
Olisikohan kyseessä sellaiset vanhan ajan vaiipaliinat? Sellaiset joilla solmittiin vaipat kiinni ennen teippivaippoja? Näyttää kyllä erehdyttävästi solmittavilta kertakäyttö hengityssuojilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423