Asukkaat ovat kerta kaikkiaan rupusakkia!

joriittääBB

Asukkaat ovat järjestään rumia, lihavia ja outoja tai vanhoja ämmän/äijän rotiskoja. Koko asukasesittelyn ajan oli ihan monttu auki että mitä helv***iä?? Viime vuoden julkkisfiaskon jälkeen on tulossa vielä entistä surkeampi kausi.

Onko BB nyt vajonnut niin alas että he etsivät koirien ja kissojen kanssa Suomen pohjasakan parhaimmiston?..ei hyvää päivää mitä rupusakkia huh huh

22

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskaonkommari

      Tylsää on.

      Tää ohjelma on vaan niin nähty jo. taas homo ja nyt somali aina samaa paskaa.

    • Kaalikerä

      Heh. Pelkkä ulkonäköhän sen ihmisen arvon määritteleekin. Paljastit lähinnä oman sielusi onttouden.

    • hyvä kattaus.

      Paljon mielenkiintoisempia nämä ovat kuin stadin baareista revityt silikoni-kloonit.

    • ziilikööni

      hei, tää ei oo mikään viidakon jätökset tai aurinkorannan tumpelot. Eiköhän noissa sarjoissa ole ollut ihan tarpeeksi silikoonia tälle vuodelle.

    • 13+7

      mitä väliä jonkun bb-asukkaan ulkonäöllä, et sinä niitä kuitenkaan panemaan pääse. tylsimmät kaudet ovat olleet niitä, joissa on ollut "kauniit" asukkaat, joilla ei sitten korvien välissä ole liikkunut mikään muu kuin hiuskiinne tai alkoholi. muutenkin nuo asukkaat näyttävät olevan ihan normaalin näköisiä ihmisiä, joten nou hätä.

      • hekottaja aino

        No en sinne niitä silikonitissejä kaipaa mutta en niin rupusakin näköisiä kuin nyt on. Minun mielestäni ensimmäinen kausi ja toinen oli asukkeineen oli parhaita, Suht. normaaleja töissä käyviä, opiskelijoita yms. Nyt on mitä kummallisimpia sen parenpia, tuottajan mielestä. Ei taida olla kuin muutama järissään oleva persoona tuolla. Kyllä tulee hermoja ärsyttävä oltila heille jos aikovat talossa kauan majailla.


    • 11+14

      keskimääräistä rahvaanomaisempaa porukkaa kylläkin, varsinkin ulkonäöllisesti, mäkään en tykkää kattooa hirveen rumia ihmisiä päivästä toiseen vaikka ei tarttekaan olla mikään hyvännäköinen mut vähä kuitenkin edes

    • BB sirkus

      Tää on televisio-ohjelma ei radio-ohjelma!

      Siitä syystä olisi kiva kun olisi jotain katseltavaa ilman yökötysreaktiota.

    • ----

      ihanan erilainen porukka tällä kertaa! kivaa vaihtelua niihin silikonitissibimboihin. vaikka uskon kyllä että niitäkin alkaa tulemaan jossain vaiheessa, valitettavasti..

    • pampampamela

      Hyvä porukka,,,niin tavallisia.Hyvä.

      • ota mun rahat BB

        ja tylsää


    • kjnfkrngi

      mun mielestä just hyvä, kun ei oo hottis silkkaribimboja. Vähän vaihtelua bbhenkin.
      aluksi jopa toivoin että olisi koko sakki rumia, mutta sitten jenna tuli, ainoa kyllä ihan näpsäkkä jengissä, ettei ihan pitänyt alkutoive.jne

    • Kiintiöbimbo

      Joillekin BB:n tärkein anti on silikonipimujen sekoilun tuijottaminen. Minusta on ihan kiva että tällä kertaa on muitakin kuin saman Helsinkiläisen tyrkkyjoukkion jäseniä. On niitä Cheryleitä yms jo nähty tarpeeksi.

      Joku Kadin tai Ksenian tapainen sählääjä olisi hyvä lisä aiheuttamaan hämmennystä ja noloja tilanteita.

      • Joni on kuin kadi

        Joni sählää, on blondi, naisellinen jne, joten mitä huolit? Hämmennystä ja noloja tilanteita riittää, kiitos suloisen höpsykän Jonin :)


    • ei hyvä

      punkeroita talo täys

    • Jonin Bottom

      MUN KYRPÄ SEISOO!

    • tarja2

      hyvä että tälläkertaa on eri-ikäisiä ja kokoisia persoonia.enemmän saisi olla toimintaa

    • joutaisi jo loppua

      No mutta sittenhän ei kenenkään tarvitse katsella koko BB:tä, koska jos jengi on ihan hirveetä rupusakkia.
      Mee ikkunaas ja kattele pihalle/kadulle, ohikulkevia ihmisiä. Siinä sulle peepeetä koko ruudun täydeltä.
      Mä en oo kattonut ikinä edes minuutinkaan vertaa tota peepeetä, koska mua ei nappaa moinen tarpeeton roska. Enkä aio koskaan katsoakaan, en edes sekunin vertaa, koska se on niin turha ohjelma.
      Olispa suomalaiset yhtä fiksuja kuin britit, niin tuo koko peepee ois lopetettu meilläkin, jo vuosia sitten. Olisi vain muisto peepeestä, sieltä takavuosilta.

    • kyllä maar.

      Tuo homo on kyllä tosi ällöttävä talossa. Kitisee kuin pissikset.
      Toinen heppu, mistä en kyllä tykkää on se tatuoitu ukko kaikkine lävistyksineen.

      Siinä kaksi, jotka saisi lentää ekaksi talosta. Joni, sitten Joonatan.

      • dobberi

        Tiedoksi ellet tiedä että molemmat on homoja. tatu-äijä tosin on talon sisällä kaapissa mutta ulkomaailma tietää homoksi.


    • ....................

      ´´Mä en oo kattonut ikinä edes minuutinkaan vertaa tota peepeetä, koska mua ei nappaa moinen tarpeeton roska. Enkä aio koskaan katsoakaan, en edes sekunin vertaa, koska se on niin turha ohjelma.´´

      no mitä vittua sitten täällä bb-palstalla teet????, SUKSI VITTUUN TÄÄLTÄ SAATANA!

    • Niks naks

      "No mitä piip sitten täällä bb-palstalla teet????, SUKSI..."

      Mee kuule itse jonnekin muualle. Kai tänne saa tulla kommentoimaan, vaikkei halua katsella peepeetä edes pikosekunin vertaa.
      Taidat olla niitä, jotka ei siedä sitä että ihmisillä on asioista OMIA mielipiteitä. Pitää vetää mittaamattomat pultit, jos jonkun mielipide, mieltymykset yms. poikkeaa vähänkin omista.
      Britit oli tosiaan suomalaisia viisaampia, kun lopettivat peepeen jo aikoja sitten. Tuommoisia kahjoja kun täällä Suomessa on, niin peepeetä katellaan täällä niin kauan kuin ihmisrotu maan päällä taapertaa. Voi voi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      433
      3130
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2512
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      370
      2359
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe