Mielästäni turhaan syytetty

Ottaa päähän

Haluaisin kysyä mielipidettä; sukulaiseni tekevät minusta syntipukkia. Olen ollut yksinhuoltaja, pojalleni ei ollut isää. Tähän sukulaismiehet eivät apua antaneet. Poikani
on 39-v, ollut aina kiltti ja mitään kovaa kuria ei ole tarvinnut pitää. Suhteemme on ollut lämmin ja omalla tavallaan kaverillinen. Olen tukenut poikaani paljon, mutta paljon hän on myös itse saanut yrittää ja kärsiä syyttä. Poikani asuu vielä kanssani, koska sopivaa naista ei ole löytynyt. Poikani on tavallaan sairas, mutta ei periksiantaja, ilman sukulaismiesten tukea hän jaksaa yrittää. Ja on aina valmis auttamaan minua.
Veljeni perheessä yksi lapsi on lesbo, toisen lapsi kuoli ja muuten kolmas lapsi ei menesty. He eivät ole kovin yritteliäitä ja luultavasti kovempi kuri ajoi heidät kodista pois.
Joka kerta minua syytetään, ettei vanhemmat ole kavereita lasten kanssa. Omaa napaa ovat sukulaiseni ajatelleet eikä poikani seura aiemmin kelvannut, ei serkuille eikä muille perheen miehille. Poikani on kokenut kovia, koska isä ei häntä koskaan tukenut eikä puolustanut ja sen sukulaismiehet tietävät. Mitä tehdä?

2

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vääränlaista hoivaa

Mitä pitäisi tehdä? Täysi-ikäinen mies hoitaa asiansa ilman sukulaismiesten ja -itukea ja kannustusta.
      Kuinka moni ihminen on lähtenyt omilleen soraan koulun penkiltä.

Itsekin olet nuoresta pitäen yksinhuoltajana selviytynyt. Suosittele toki pojallesi yksin asumista. Hän jää aivan tuuliajolle, kun sinusta joskus aika jättää, kun hän ei osaa asua yksikseen ja tulla toimeen omillaan. Olet ilmeisesti sitä mieltä, ettei hän selviä ilman naisen hoivaa. Itse olet hänet sellaiseksi kasvattanut.

Jos hän tarvitsee apua terveydellisistä syistä, niin se on hoidettava hänen parhaakseen nyt heti.

• kovaa ja korkealta

Tuolla tavalla niitä reppanoita peräkamaripoikia tulee..Nyt mies(mieshän hän on) muuttamaan mamman helmoista pois ja terveysasiat paremmallle tolalle.Jos äiti tekee itsestään niin korvaamaaoman vielä aikuisiässäkin-nämä reppanat on totaalisen avuttomia kun äitistä aika jättää.Tee palvelus hänelle ja anna itsenäistyä.Turha sukulaisia syytellä-katse omaan pesään ensin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6484
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3352
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2676
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2308
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1861
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1600
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1448
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe