Nainen sinua, minä kaipaan . . . . . . .
https://www.youtube.com/watch?v=ovcNxfssR_A
Hemot kireällä, näin tänään minä tyhnä mies.
ILTAPÄIVÄÄ Naiselle, Neidille sille yhdelle ainoalle, sulle
13
255
Vastaukset
- hymyllä
Kyllä sut "Kuokka" huomaa, varmasti monikin (veikkaisin) ;) Nyt on maanantai, koleaa jne eli ei ihmekkään... Jonkun pitäis hieroa sun hartioita, olettaen raskaan työpäivän jälkeen. :))
Kiitos "hymyllä" ! Ainaki tuo lämmitti milialaa hiukan. Se on totta hartiat on jumissa,
Kunpa hän tuliskin hieromaan noita hartioita, siinä kyllä mielialakin piristys :))- hymyllä
Jotkut naiset ovat erikoistuneet miesten piristämiseen, heh, tulipas kaksimielinen... ;D
- ajatustelukijako hän
hymyllä kirjoitti:
Jotkut naiset ovat erikoistuneet miesten piristämiseen, heh, tulipas kaksimielinen... ;D
Tietääkö se oikea nainen että hänen pitäisi sut täältä huomata. Isket kyllä kuokkasi kiveen jos tätä kautta yrität tehdä vaikutuksen.
ajatustelukijako hän kirjoitti:
Tietääkö se oikea nainen että hänen pitäisi sut täältä huomata. Isket kyllä kuokkasi kiveen jos tätä kautta yrität tehdä vaikutuksen.
Noh kun nyt niin pirun viisas olt niin kerroppa mitä kautta se pitää tehdä?
Et meinaan tiedä tilanteesta pätkän vertaa, tai sitten verätät.- jotain yksikertaista
KUOKKA kirjoitti:
Noh kun nyt niin pirun viisas olt niin kerroppa mitä kautta se pitää tehdä?
Et meinaan tiedä tilanteesta pätkän vertaa, tai sitten verätät.Ihan vaikka puhelimitse tai sähköpostitse. Jos tietää henkilön nimen ( josta voi aina ottaa selvää) ja paikkakunnan millä asuu saa kyllä yhteystiedot selville. Ja aina voi vaikka pyytää kahville tai vaikka fb.kamuksi aluksi ei kosintaa sentään tarvitse tehdä.
Mua tuossa häirittee monikko, on tahalline vai tahaton :D
No joo en mä mustis oo ;D
https://www.youtube.com/watch?v=88w1lMXM1Uc- veneretkeläiset
Noh, minne sä putoat? Niinkuin eno veneestä, Vai? Enoalfa vai Olisko peräti kyseessä Alfaeno!
veneretkeläiset kirjoitti:
Noh, minne sä putoat? Niinkuin eno veneestä, Vai? Enoalfa vai Olisko peräti kyseessä Alfaeno!
Hitto mä tidä kuuluuko tää juttu ees sulle puu pennin vertaa?
- Neiti Nöpönenä
KUOKKA kirjoitti:
Hitto mä tidä kuuluuko tää juttu ees sulle puu pennin vertaa?
Totta maar' tää juttu Mulle kuuluu. ja nimenomaisesti sen kyseisen puisen pennin verran. Ehkä hiukan enemmänkin. Jos haluat, että sinut huomaan, tule pois piilostasi, jossa lymyilet. Lienet puun takana... vai veneessä?
- hymyllä
Toivotaan, että sun nainen tulee sitten erikoistumaan, vain sun, piristämiseen! ;D
Neiti Nöpönenä kirjoitti:
Totta maar' tää juttu Mulle kuuluu. ja nimenomaisesti sen kyseisen puisen pennin verran. Ehkä hiukan enemmänkin. Jos haluat, että sinut huomaan, tule pois piilostasi, jossa lymyilet. Lienet puun takana... vai veneessä?
Vai Neiti Nöpönenä.
Olisin puun takana ... jollei paatissa näkynyt, jaa mut eihän mulla ole venhettä.
- ja kirves
sweettikö se yksikseen puhelee taas?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437