ILTAPÄIVÄÄ Naiselle, Neidille sille yhdelle ainoalle, sulle

13

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymyllä

      Kyllä sut "Kuokka" huomaa, varmasti monikin (veikkaisin) ;) Nyt on maanantai, koleaa jne eli ei ihmekkään... Jonkun pitäis hieroa sun hartioita, olettaen raskaan työpäivän jälkeen. :))

    • Kiitos "hymyllä" ! Ainaki tuo lämmitti milialaa hiukan. Se on totta hartiat on jumissa,
      Kunpa hän tuliskin hieromaan noita hartioita, siinä kyllä mielialakin piristys :))

      • hymyllä

        Jotkut naiset ovat erikoistuneet miesten piristämiseen, heh, tulipas kaksimielinen... ;D


      • ajatustelukijako hän
        hymyllä kirjoitti:

        Jotkut naiset ovat erikoistuneet miesten piristämiseen, heh, tulipas kaksimielinen... ;D

        Tietääkö se oikea nainen että hänen pitäisi sut täältä huomata. Isket kyllä kuokkasi kiveen jos tätä kautta yrität tehdä vaikutuksen.


      • ajatustelukijako hän kirjoitti:

        Tietääkö se oikea nainen että hänen pitäisi sut täältä huomata. Isket kyllä kuokkasi kiveen jos tätä kautta yrität tehdä vaikutuksen.

        Noh kun nyt niin pirun viisas olt niin kerroppa mitä kautta se pitää tehdä?
        Et meinaan tiedä tilanteesta pätkän vertaa, tai sitten verätät.


      • jotain yksikertaista
        KUOKKA kirjoitti:

        Noh kun nyt niin pirun viisas olt niin kerroppa mitä kautta se pitää tehdä?
        Et meinaan tiedä tilanteesta pätkän vertaa, tai sitten verätät.

        Ihan vaikka puhelimitse tai sähköpostitse. Jos tietää henkilön nimen ( josta voi aina ottaa selvää) ja paikkakunnan millä asuu saa kyllä yhteystiedot selville. Ja aina voi vaikka pyytää kahville tai vaikka fb.kamuksi aluksi ei kosintaa sentään tarvitse tehdä.


      • veneretkeläiset

        Noh, minne sä putoat? Niinkuin eno veneestä, Vai? Enoalfa vai Olisko peräti kyseessä Alfaeno!


      • veneretkeläiset kirjoitti:

        Noh, minne sä putoat? Niinkuin eno veneestä, Vai? Enoalfa vai Olisko peräti kyseessä Alfaeno!

        Hitto mä tidä kuuluuko tää juttu ees sulle puu pennin vertaa?


      • Neiti Nöpönenä
        KUOKKA kirjoitti:

        Hitto mä tidä kuuluuko tää juttu ees sulle puu pennin vertaa?

        Totta maar' tää juttu Mulle kuuluu. ja nimenomaisesti sen kyseisen puisen pennin verran. Ehkä hiukan enemmänkin. Jos haluat, että sinut huomaan, tule pois piilostasi, jossa lymyilet. Lienet puun takana... vai veneessä?


      • hymyllä

        Toivotaan, että sun nainen tulee sitten erikoistumaan, vain sun, piristämiseen! ;D


      • Neiti Nöpönenä kirjoitti:

        Totta maar' tää juttu Mulle kuuluu. ja nimenomaisesti sen kyseisen puisen pennin verran. Ehkä hiukan enemmänkin. Jos haluat, että sinut huomaan, tule pois piilostasi, jossa lymyilet. Lienet puun takana... vai veneessä?

        Vai Neiti Nöpönenä.
        Olisin puun takana ... jollei paatissa näkynyt, jaa mut eihän mulla ole venhettä.


    • ja kirves

      sweettikö se yksikseen puhelee taas?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe