Sain kuulla siskoltani että hänen poikaansa (eskari) oli pidetty istumassa aamiaispöydässä 3h koska hän vastusti aamupuuron syöntiä. Onko tämä laillista? Lapsella ei ole nirso ruuan suhteen, yleensä päinvastoin.
Kysyin pojalta asiaa niin hän sanoi että ei halunnut puuroa kun ei eskarit kuulemma käytä "mausteita" puurossa. No en minäkään paljaltaan kaurapuuroa söisi, miksi lapsen pitää? Ja rangastuksen suhteen olen kyllä huolissani 3h aika pitkä aika, enkä usko pojan tästä "jäähystä" mitään oppineen, päinvastoin.
Lapsen rankaiseminen päiväkodissa
Mitä mieltä?
2
134
Vastaukset
- sadistit hoitajat
Missä päiväkodissa noin idiootteja ollaan? Ei siellä hoitajien päätä paljoa pakota, jos tuolla tavalla lasta rangaistaan! 3tuntia istutetaan yhden puuron takia, mitähän muuta siellä lapsia kohtaan tapahtuu....
- isä
"kuulla"?? Mistä lähteestä...?? Onko tarhaan oltu yhteydessä ja onko asiasta keskusteltu tarhan henkilökunnan kanssa...??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969