Kohtuu hintainen takka mökille

Järkyttäviä hintoja

Etsin mökille vanhan avotakan tilalle pienempää ns. puolivaraava ratkaisua jossa olisi tiiliä tai muuta varaavaa materiaalia osin.
Olen kolunnut läpi pääkaupunkiseudun takkaliikkeet joista olen pyytänyt tarjouksia samoin speksein. Olen järkyttynt hinnoista. Paikalleen asennettuna hinnat pyörii monen kuluttajan kolmen kuukauden palkan verran.
Otan vastaan mielellään vinkkejä edullisemmasta ratkaisusta. (En halua peltitakkaa, enkä ole teesi-miehiä)

12

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santeri3

Alle kolmen tonnin ei saa minkäänlaista varaavaa paikalleen asennettuna.
      Kaminat ovat edullisempia,mutta niitähän et halua,eikä ne olekaan varaavia.

• rakentaja1
    • ahjo

alk. 1750 www.uniikkiuunit.fi

• Viro?

Köytyykö Virosta takkafirmoja?

• löytyy
        Viro? kirjoitti:

Köytyykö Virosta takkafirmoja?

Eiköhän virossakin takkoja asennella taloihin.

• s-takka
      • s s

Ei tainnu sisältää asennusta?

• s-takka
        s s kirjoitti:

Ei tainnu sisältää asennusta?

Ladottavat elementit, jotka asensin itse ja rappasin pinnan, ohjeet tulee mukana.
        Saa sen takan toki asennettunakin, ja asennuksesta saa toki kotitalousvähennyksen.
        Asennettunakin tuo varmaan on kyllä sieltä suomen halvimmasta päästä, ja ihan hyvä on ollut.

• Harkkoja vailla
        s-takka kirjoitti:

Ladottavat elementit, jotka asensin itse ja rappasin pinnan, ohjeet tulee mukana.
        Saa sen takan toki asennettunakin, ja asennuksesta saa toki kotitalousvähennyksen.
        Asennettunakin tuo varmaan on kyllä sieltä suomen halvimmasta päästä, ja ihan hyvä on ollut.

Mistä voi ostaa pelkkiä valumassaharkkoja? Tai kuka valmistaa?

• sesiitäjoo
      • Teeppäittereilusti

Varaava takka on ihan älyttömän helppo muurata itsekkin. Netisä löytyy ihan tiili kerrallaan ohjeet. Mittailee ja käyttää vatupassia niin ei mene pieleen. Tulipesään tulitiilet ja aukkojen ylitykseen betonielementit voi valaa vaikka keittiön lattialla.

Kun itse tekee, ei saa siistiä, mutta siitäkin selviää kun tasoittaa yli ja laittaa vaikka hiertopinnoitteen.

Jos ihan vetää nollabudjetilla tiiletkin saa ilmaiseksi kun kyttää jotain purkutyömaata.

Alle 500 pitäisi päästä.

• Teukkanen

Mikset laita tarjouspyyntöä firmasatama.fi sivuston kautta? Itse kilpailutin kattoremontin ja sain tosi paljon tarjouksia yrittäjiltä sitä kautta ja yksi yritys sitten valittiinkin sitä kautta. Eihän se sido sua vielä mihinkään jos yrittäjiä käy paikan päällä arvioimassa ja tekemässä tarjousta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      166
      6713
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2038
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      45
      1949
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1172
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      352
      1170
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      51
      1125
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1051
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      940
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      928
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      927
    Aihe