Ärsyttävä juontotyyli Saulilla.

Ragu

Joka lause päättyy samaan äänteeseen. Relaa Sauli! Ole oma itsesi, äläkä leiki mitään kuvioluistelun selostajaa!

32

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jännitti

      Saulia selvästi jännitti, melko varmasti menee ohi. Minusta Sauli on symppis!

    • extraa...

      Sauli vapautu kun pääs istumaan,,extran lavastus oli upean kodikas ja Sauli juonsi luontevasti.Kiva tommosta oli katella

      • Peelon varsi

        Kaukana luontevasta.. Ois vaa oma letkee itsensä. No ehkä sit kun muutama jakso takana niin alkaa sujuu..


      • Intionaatio
        Peelon varsi kirjoitti:

        Kaukana luontevasta.. Ois vaa oma letkee itsensä. No ehkä sit kun muutama jakso takana niin alkaa sujuu..

        Tuommoinen ääntäminen on aika ärsyttävää KuultaVAA, kun joka lauseen loppu pitää tuolla tavalla painotTAA. Parempi olisi puhua luonnollisella tavaLLA.


    • Ikävä Elinaa

      Sauli tosiaankin ääntää jotenkin kummallisesti ja hänen puheäänensä on hieman honottava. Mutta eihän amatöörijuontajalta voi odottaakaan ammattilaisen suoritusta.

    • Kari Makko

      Ärsyttäviä tyhjäpäisiä lässyleuhkijoita molemmat "juontajat". Toinen 13tusinassa kliseehomo ja toinen ho'rah'ta'va kodinrikkoja. Kim(berly) Sainio ällöttävä petollinen liimaletti-limanuljaska.

    • Pakkohan se on.

      Pitää kai juontajissakin yksi kiintiöhomo olla.

    • Ällöttävää kuunnella

      Tost juontotyylistä tulee mielee joku Tallinnan laivan karaokevetäjä :)

    • Homo pois ruudusta!

      Ei tota pysty enää katsoon. Juontaja vaihtoon ja vittu äkkiä!

    • Aimo Annos

      peetä.
      Kehtaa tyhjäpäälässy vielä leijua "masseillaan" ja sillä, että joi itse(kkyydessään) 2007 muidenkin juomat BB-töllissä ollessaan kun "hihihii mua niin jännitti ja siis sillon mul ei viel ollu massii"

    • Vitun vittu..

      Homo.

    • ghfhfl0

      Homon erottaa jo puhetyylistä. Ei Sauli voi puhetyylilleen minkään. Kuullenkaa nyt vaikka Jonia. Vaikka kuulisi hänen pelkän äänen radiosta niin tunnistaisi heti homoksi kuten Saulinkin.

    • Natu Hki

      Onko uus juontaja oikeesti homo? Vaikuttaa kyllä kaikin tavoin homolta. Onko tää itse kertonut olevansa homo? Ja onko tää julkkis? Mulle aivan uusi kasvo. Mutta ihmekös se jos kerran on homo.

      • 100% fägäri

        Juu, umpihomo. Eikä osaa edes juontaa yhtä hikistä bb extraa.


    • Hetero juontamaan

      Ei homot osaa muutenkaan puhua normaalisti.

    • Liikaa homoja ruudus

      Vieläkö toi homo tuolla länkyttää.. huoh.. meinaako toi juontaa koko kauden? Eihän tätä pysty katsomaan.

      • ihanasaul

        Saulin toinen koti on ulkomailla. Vaikuttanee aksenttiin sellainen?


      • World is a vampyre
        ihanasaul kirjoitti:

        Saulin toinen koti on ulkomailla. Vaikuttanee aksenttiin sellainen?

        Ai siis senkö takia homo-Sauli ei osaa juontaa kun on pannut jotain amerikkalaista idols hinttiä? Että silviisii sitte!


    • Ei vaan osaa

      Lässynlää.. Ei kertakaikkiaan osaa puhua (millään kielellä), reppana..

    • P-Nakki

      Onneks viikonloppusin ei tule extraa..

      • Hyvää päivää!

        Mutta live show on ja eikös tuo ärsyttävä hinttari ole siinäkin toisena juontajana..


    • näin on mut

      Onpa reilusti aksenttia. Tulee loppuun kovin pitkiä vokaaleja.
      Tuommonen pienimies.
      Keskeyttää haastateltavat omilla mielipiteillään.
      Saulin kysymykset on toistoa edelliseltä illalta. haastateltava vaan vaihtuu.
      Sauli on tainnut viettää railakasta elämää, koska uurteita kasvoihin on alkanut ilmestyä.

    • elli4

      jännä miten vahvasti mielipiteet vaihtelee tässä. mun mielestä Sauli on extrassa harmiton, jopa ihan hyvä jo. takeltelu on ainoa, mikä välillä häiritsee.

      mun mielipiteeseen ehkä vaikuttaa, että esim. Cristal oli ärsytti mua juontajana aika paljon, vaikka hauska tyyppi onkin. Marista tosin tykkäsin myös extrassa.

    • Pettyi 2014

      En jaksa kuunnella saati katsoa Saulia, ja siksi en katso extraa.
      Muutama kerta riitti.
      Ja niin hyvät valmiudet piti olla juontajaksi.
      Eikä se edes ole innostunut siitä juontajan pestistä.
      Sellanen tunne tuli, että " suomi halus mut, Sauli Koskisen tänne, tässä olen ja kohta onneks pääsen takas mun Losiin"
      Toivottavasti olen väärässä.

    • nnn91q

      Miksiköhän tuotanto ottaa toistuvasti homoja extran juontajaksi.
      Saulilla on aika ällöttävä puhetyyli, vetää loppusoinnut.
      Kysymykset on ilta toisensa jälkeen ihan samanlaisia. haastateltava vaan vaihtuu.
      Sauli yrittää, mutta ei se osaa juontaa.

    • Kuivaaja Kurtsi

      Ottaakohan sauli kuivana kakkoseen?

    • Hetero L300

      Se tuskin on minun vika että sauli on homo eikä osaa juontaa, mutta silti minua rangaistaan siitä joka päivä kello 19.05 alkaen.

      • saleonparas

        Rangaistus? Se koko Extra on ainakin mun päivän piristys!
        Äläkä kato jossei kiinnosta!


      • Onko sulla joku ongelma miks sun pitäis kattoo sitä??


      • Fuckin faggots..
        saulimysunshine kirjoitti:

        Onko sulla joku ongelma miks sun pitäis kattoo sitä??

        Onko sulla joku ongelma sun aivoissa?


      • Fuckin faggots.. kirjoitti:

        Onko sulla joku ongelma sun aivoissa?

        Miks olis?


    • Ärsyttääääää

      Sauli on todella huono juontaja ja vielä huonompi haastattelijana: laittaa sanat haastateltavan suuhun ja puhuu päälle. Eikö tuohon nyt olisi löytynyt ammattitaitoista ja koulutettua ihmistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe