löytyipä tuolta masinistien sivulta tälläinen:
www.datamanuaali.net
korjaamokirjoja ym.
3
283
Vastaukset
- Pysyisit jo poissa
Ja löysitpä taas itsesi mainostamaan sitä manuaaliasi.
- dagum
on tätä nähty data-anaali mies analoi kirjojaan joka paikassa. nettikoneessa Risto Eskola, agronetissä koneyrittäjä, maskinisteilla datamanuaali, metsäkoneet fi palvelussa kanssa häiriköi
menee jo liiaksi tuo saatanan kalliiden kirjojen kauppaaminen jotka ebaysta saa halvempaan hintaan - datanismi
maskinisteilla:
http://www.masinistit.com/viewtopic.php?t=69691&sid=df4262120e7842eb63e2a877cbd997d7
Taitaa olla jo kolmaskin tämä Valtra8400 Twisted Evil
Kusetti meikäläistä härskisti. Laitoin foorumille ostoilmoituksen Fiat Ducaton korjaamokäsikirjasta Suomen kielisenä. Vastasi että häneltä löytyy mutta Englannin kielellä. Varmistin että löytyykö Fiat Ducato 2.5 turbo Diesel vm.-91 290 tyyppiä? Vastasi että löytyy ja on tehtaan tekemä opus. Ok. Maksoin tälle Risto Eskola nimellä 40 € tilille.
Tuli postissa datamanuaali.net DVD jossa oli Peugeot J5 joistakin -80 luvun malleista kopioituja tiedostoja. Erittäin huonolaatuisia mustia valokuvia joista ei saa mitään selvää. Fiat Ducatoista ei riviäkään Evil or Very Mad
Ei suostu Risto Eskola rahaa palauttamaan vaikka paskan möi tietoisesti. Mutta varmaankin juuri sen takia ei palauta.
Kannattaa suhtautua suurella varauksella tämän nimimerkin ja lähipiirin tarjoamiin tuotteisiin. Olen ostanut tämänkin Foorumin nimimerkeiltä tavaraa mutta ensimmäisen kerran jouduin kusetuksen kohteeksi nettikaupoissa ylipäätään. Ei tuo rahan menetys mutta tuo härskiys ottaa päähän.
ja kun on virolainen firma niin jippijaijee... kun liiketoimi perustuu härskiin ja epäilyttävään on asiakaspalvelukin samaa tasoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634