Tervehdys, haluaisin kysyä, että mistä johtuu "sykkivät" pupillit? Kun katson peiliin suhtkoht kirkkaassa valaistuksessa joka siis tulee kohtisuoraa naamalle pään yläpuolelta niin näen että pupillini sykkivät... Kun taas on ulkona aurinkoisella/kirkkaalla kelillä niin ne ovat pienet ja pysyvät semmoisina eli eivät syki...ja pimeässä taas laajenee. Olen huomannut tuon peilin edessä, että kun peitän vasemman silmän niin oikean silmän pupilli sykkii ja laajenee.. Mutta kunottaa vasemman pois peitosta ni se supistuu ja hieman sykkii niinkuin aiemminkin... En ole kiinnittänyt pitkään huomiota vaan huomasin tämän jokin aika sitten... Olen siis nuori poika, alle 18 ja murrosiässä... Tunteet vähän ovat laidasta laitaan joten voivatko ne vaikuttaa vai onko lyse jostain vakavasta silmäsairaudesta? Näköön se ei ole vaikuttanut... Ainakaan vielä ja näköni on hyvä. Kiitos
kysymys pupilleista
pupilli
0
1101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841