http://www.tuulilasi.fi/uutiset/lada-leikkaa-taas
Kuvassa Kannon ylväs Lada.
Lada leikkaa taas
11
149
Vastaukset
- ladafever
Yllättävän paljon Ladoja edelleen valmistetaan. Laadulla on kysyntää.
- ladanever
Se on totta. Jo yhdenkin Ladan myyminen ilman valtion merkittävää tukea olisi ihme.
Nythän niitä myydään valtion tuella köyhille venäläisille, mutta silti ostajat harvenevat monella kymmenellä prosentilla joka vuosi.
Laadulla olisi kysyntää, mutta kun raha ei riitä laatuun, on otettava tuki-Lada.
- komia lada
Kanto on pitänyt hyvin Ladaansa kun on noin siistissä kunnossa.
- Kanto.
Pitää siitä autosta pitää huolta, muutenhan ajo olisi kuin huoletulla länsikulkimella ettei koskaan tiedä että pääseekö perille.
- komia lada
Kanto. kirjoitti:
Pitää siitä autosta pitää huolta, muutenhan ajo olisi kuin huoletulla länsikulkimella ettei koskaan tiedä että pääseekö perille.
Sinulla taitaa olla juuri pohjan hitsaus menossa tuossa kuvassa. Oven Lada-teippaus on hieno.
- Kanto.
komia lada kirjoitti:
Sinulla taitaa olla juuri pohjan hitsaus menossa tuossa kuvassa. Oven Lada-teippaus on hieno.
Rengastyö menossa tahtoo nämä miceliinit ja god yärdit kulua aika nopeasti kun tulee noita kilometrejä aikalailla vuoden aikana. Saisipa vielä Ladan alkuperäiset renkaat ne kestivät. Eikös olekkin komeat teippaukset keriäsi oikein kiusalle asti yksi länsikulkimen omistaja omaan kulkimeensa, enpä antanu.
- Raittinen.
Komiampi tuon kuin länsräppänät,ja varmasti pääsee perille.
- Runko.
On se hieno. Kumma kun tuollaisilla Ladoilla ei enää suostu edes Venäjän syrjäkylien rääsyläiset ajamaan.
- ladamiäs
Runko. kirjoitti:
On se hieno. Kumma kun tuollaisilla Ladoilla ei enää suostu edes Venäjän syrjäkylien rääsyläiset ajamaan.
Kyllä minä suostun. Tosin olen köyhempi kuin kaikki muut ja siksi takavetoinen Helkama sopii minulle paremmin.
- ladamiäs
ladamiäs kirjoitti:
Kyllä minä suostun. Tosin olen köyhempi kuin kaikki muut ja siksi takavetoinen Helkama sopii minulle paremmin.
Kanto, meidän oma venäjämielisemme, on taas varastanut minun nimimerkkini. Varastaminen on ladistin verissä, kuten venäläistenkin.
- Kanto.
ladamiäs kirjoitti:
Kanto, meidän oma venäjämielisemme, on taas varastanut minun nimimerkkini. Varastaminen on ladistin verissä, kuten venäläistenkin.
Sapettaa niin, kun joudun Ladan räppänällä itse ajamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3743214Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33857