Suosittele pikkuautoa

bittikukka

Perheeseen pitäisi ostaa kakkosauto. Halutaan auto uutena. Mahdollisimman edullinen, pienellä koneella, pienellä kulutuksella, karvalakkimallina. Suosittele!

14

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäki

      aato

    • nunnuka lailaa

      Plasto volvo.

    • pikku-kallen

      polkuaaato

    • C1 sitikka

      Pikkuautoiksi kutsutaan Suomessa aivan pienimpiä esim. Citroen C1/Peugeot 107/Toyota Aygo (nämä kolme ovat lähes identtisiä autoja keskenään), Fiat 500/Panda, ja kolmikko joka myös on lähes identtinen keskenään; Seat Mii, Skoda Citigo ja VW UP. Lisäksi a-segmenttiin kuuluu myös Kia Picanto, Suzuki Alto jne.
      Myös kokoluokkaa suurempia eli b-segmentin autoja kutsutaan Suomessa pikkuautoiksi ja näitä ovat mm. Fiat Punto, Ford Fiesta, Peugeot 208, Renault Clio, VW Polo jne.
      Itseäni kiinnostaisi käytettynä monetkin noista em. malleista ja uusista eniten ehkä Citroen C1.

      • luki.

        Suositelen a mersua se on laadukas auto


      • Luki.
        luki. kirjoitti:

        Suositelen a mersua se on laadukas auto

        No ei ollut oikea Luki tuo joka A sarjan mersua suosittelee,minä en suosittele mitään mersua enään,niissä kaikissa on niin paljon murhetta,ei ne ole edes oikeita mersuja enään.


    • 100 AA

      Suzuki Alto . ei ole se modernein, eikä varmasti mikään 5 tähden NCAP tulosta saanut auto. Sussut on kuitenkin tuntuneet toiminneen todella luotettavasti, näkeehän noita vuosituhannen alun Altoja vieläkij liikenteessä, ja nehän todella olivat halvimmat autot Ladan ohella.
      Nissan Micrakin on varmasti ok, samoin uusi Mitsubishi Space Star.
      Jos autosta haluaa edullisuuden lisäksi tyyliä ja mukavuutta Fiat Punto on varmasti hyvä vaihtoehto. Tämä nyky-Punto on laadukas peli.
      Itse pidin Skoda Citigosta todella paljon, varsinkin ajettavuus hurmasi. tavaratila siinä autossa on sitten lähes käyttökelvoton. Itse ostaisin varmasti Alton jos mahd. halvan uuden auton haluaisin. seuraava olisi Micra/Punto/Space Star. Nuo VW UP ja Skoda Citigo ovat hinnoiltaan tilavimpien autojen tasolla, muttat oisaalta myös ajettavuus on kunnossa. Nyky Micraa en ole testannut, mutta edellinen malli oli ainakin ihan ok

    • Tsatsiki

      Honda Jazz, lisähintansa väärti.

    • K.J. Antila

      Ford Fiesta

    • twin go

      Renu Twingo. Ainut ranskis joka pelittää kun siinä ei ole liikaa liikkuvia osia ja turhaa elektroniikkaa.

    • citycar

      Suzuki Altoa ei taida saada enää uutena, Swift näyttää olevan nykyään Suzukin pienin malli Suomessa ja sekin vain nelivetoisena.
      http://www.suzuki.fi/default.aspx

      Alto oli asiallisen näköinen pikkuauto niin ulkoa kuin sisältäkin. Nyt ei taida olla taas mitään muuta kuin leluauton näköisiä kotteroita, esim. Aygo kauhean näköisine X-keuloineen >_

      • hjkkll

        Vaimolle hankittiin Honda Jazz. Hyvä hankinta.


      • 100AA

        niinpä näyttää olevan tilanne.Ilmeisesti joku uusi malli tulossa (Celero tms ? )


    • datsia

      Dacia Sandero. Sitä ei ole hinnalla pilattu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2377
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      284
      2275
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      74
      1759
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1452
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1299
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1298
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1030
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1020
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe