Takana olevan iskarin päädyssä oleva kumipusla natisee toiselta puolelta. Vaatii joko rasvauksen (voi onnistua tomusuojan alta tai injektioneulalla sen läpi) tai vaihdon (hinta n. 10 e). Pusla on kunnossa, mutta hankaa johonkin.
Sitten itse kysymykseen:
Jos joudun ottamaan iskarin irti puslanvaihtoa tai rasvausta varten, joudunko tekemään nelipyöräsuuntauksen, vaikka merkkaisin pulttien paikat tarkasti? Auto Compass -07.
Natiseva kumipusla
jeeeee33ee
2
312
Vastaukset
- jeeeee33ee
Jos jollakin sattuu sama ongelma, tämä tepsi:
rasvasin puslan alakautta eli ei vaatinut iskarin poistoa, nostin vaan sitä kumista tomusuojaa ylemmäs ja pusla pilkotti näkyviin. Ääni ei tosin heti hävinnyt ja tarkoitus olikin nyt viikonloppuna irroittaa iskari. Ilmeisesti rasva oli kuitenkin hieroutunut oikeaan paikkaan iskarin liikkuessa ja ääni poistui (koputtaa puuta). - KutisevaNamiPusla
Hyvä juttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828