Kirjoitin tästä toiseenkin keskusteluun mutta mutta..te jotka hyperventiloitte. Itse alan tehdä sitä autossa. Alitajuntaistako? Vai laukaiseeko ajoasento sen? Myös huuleni sinertyvät, ja tämä on se mikä saa minut pelkäämään pahnta. Mikään hyperventilaatio sivusto kun ei puhu tästä ilmiöstä, onko kyse kuitenkin sydän tai keuhkopuolella? Tutkimuksia tehty joitain. Eli. Mites muiden huulet?
hyperventilaatio/syanoottisuus
4
263
Vastaukset
- myel
Nosto auto-hengenahdistus tai sinertyvät huulet? Kellään?
- juunii
Mulla hyperventiloidessa kans muuttuu jalat ja huulet sinertävämmiksi, samoin jopa joskus tullut itsestään mustelmia paniikkikohtauksessa. Mut kannattaa silti käydä lekurissa varmuudenvuoks?
- kjfdsifdsifdspfsdi
Varmaan sen liian hapen takia sinertyy huulet? Ehkä sydän pumppaa kovempaa, verisuonethan on sinisiä? Vai laskeeko ruumiinlämpö kohtauksen aikana.
Itse en osaa sanoa sinertyykö huulet kun ei paniikkikohtauksen / hyperventiloinnin aikana ole tullut mieleen katsella itseä peilistä.
Varmasti kannattaa käydä lääkärissä jos epäilyttää.- kraak kraak aloittaja
No, kuten tässä taudissa tyypillistä on sairaalassa käyty sydäntä tutkittu laajasti jne...;) hoksasin tulee joskus, eli kylmä, sekihän kai yks hyperventilaation oire, mutta huulten imeytymistä voi olla ilman tuota kylmääkin. Mitä oireita teille hyperventilointi tuo, sellainen kroonistunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059