Moi!
Olen purjehtimassa veneellä Splitin lähivesillä joko viikon 20.9. - 27.9. tai 27.9 - 4.10.2014.
Olen suurimman osan aikaa liikkeellä yksin, joten mieleen juolahti tarjota halukkaille mahdollisuus yhden-kahden-kolmen päivän purjehdukselle esim. jos teillä aikeita käydä "isoilla saarilla" Brac, Hvar, Vis tms, tai muuten vaan haluatte nähdä Dalmatiaa vesiltä käsin.
Ajankohta roikkuu vielä auki muutaman viikon ja siihen vaikuttaa ennen kaikkea tilanne duunissa, sekä myös lentojen saatavuus.
Kustannuksista: tämä ei ole mikään "Myynti-ilmoitus" - en tee tätä työkseni. Toki toivon, että mukaan tulevat osalistuvat minimissään juokseviin kustannuksiin kuten laituri- ja/tai poijupaikkamaksut sekä polttoaine.
Aikaisempaa purjehdustaitoa ei edellytetä.
Mukaan mahtuu max. 4 henkilöä, jos aikeissa yöpyä veneessä. Rajoitus johtuu siitä, että makuupaikkoja on rajoitetusti, koska pidätän itselläni oikeuden varata koko keulakajuutan itselleni :)
Jos vähääkään kiinnostaa, laita viestiä gmailiin (sunsailor59) tai kysele lisää vastaamalla tähän keskusteluun. Kerron mielelläni lisätietoja.
-S
Kroatian rannikko vesiltä käsin - mahdollisuus
3
277
Vastaukset
Moi
Vielä olisi tarjous voimassa.
Voin siis "kuljettaa" halukkaat esim. Trogirista Braciin tai Hvariin, josta sitten tulette omin voimin pois - jos siis aikeissa käydä noilla "isoilla" saarilla. Toki mihin tahansa muuallekin. Myös koko viikon reissu on mahdollinen.
Kysele rohkeasti lisää - gmaililla tavoittaa!
-E- _Ansu
Olisit ollut viikon myöhemmin liikkeellä ni olisit voinutkin saada seuraa! :)
Lentoja en ole vielä varannut, eli ajankohta vielä auki.
Eli 4. - 11.10. on teorissa myös mahdollinen.
Laita viestiä, kiitos
(sunsailor59 miukumauku gmail.com)
-S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856