Onko Imatralla ketään ehdokasta, joka oikeasti ajaisi köyhien asiaa? Jos on, niin annan ääneni hänelle!
Entä nuoret, vanhustenhoito ja perheet? Autattehan minua valitsemaan!
Kuka Imatralla ajaa köyhien asiaa?
8
680
Vastaukset
- Meccer
Onko taas Marko Lind löytänyt nää sivut?
Aikoinaan keskusteli issekseen näillä sivuilla.
Kyseli ja vastaili omiin kysymyksiin.
mene vaalikoneelle ja katso sieltä kuka on sinun kanssa samoilla aaltopituuksilla
www.uutisvuoksi.fi/vaalikone- MarkoLind
...etenkin kun ottaa huomioon, että itse olen lähestulkoon ainut tälläkin foorumilla, joka uskaltaa kirjoitella omalla nimellään (sinähän taas sitä et tehnyt)...
Tapanani ei ole keskustella nimimerkkien takaa saatikka "itsekseni". Uskallan siis seistä sanojeni takana, niin politiikassa kuin muutenkin...
Kunnioittaen: Marko Lind - äääääh
MarkoLind kirjoitti:
...etenkin kun ottaa huomioon, että itse olen lähestulkoon ainut tälläkin foorumilla, joka uskaltaa kirjoitella omalla nimellään (sinähän taas sitä et tehnyt)...
Tapanani ei ole keskustella nimimerkkien takaa saatikka "itsekseni". Uskallan siis seistä sanojeni takana, niin politiikassa kuin muutenkin...
Kunnioittaen: Marko LindMarko hei, kyllä sinä olet tuota itsesi kanssa vuoropuhelua harrastellut näillä palstoilla. Sen huomaa kirjoitustyylistäsi. Mutta kysynpä sinulta tuosta terveydenhuollon järjestämisestä:
- miten Imatralla rahoitetaan erillinen terveydenhuolto kaikkin 3 keskukseen, kuten olet esittänyt? Oletko miettinyt mitä tuollainen maksaa? Säästetäänkö tuossa mallissa verrattuna siihen, että olisi keskitetty terveyskeskus? Minusta kun alkaa tuntumaan, että köyhyys ja kurjuus/vähempiosaisuus johtuu lähinnä huonosti suunnitellusta taloudenpidosta...
- pakoon
Kyllä liian pitkään vallassa olleet demari-riitapukarit ovat köyhyyden parhaita puolustajia Imatralla. He ovat tehneet kaupungista tosi tunkkaisen ja kaupunkilaisista tosi köyhiä. Niin että oli pakko lähteä demarimafiaa pakoon.
- samaadonavanjasonko
paula apua demarit voittaa
- jjjjjjjj
- zdhyz
- john kukkonen-välimäki
kenestä saataisiin euhun köyhien asioita puolustava edustaja? itse äänestäisin mielelläni imatralaista ehdokasta mutta ei taida näissä eu vaaleissa olla yhtään tyyppiä imatralta, häpeällistä toimintaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764568Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1523546Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381014- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27862