pelastuslaitoksen ambulanssi

45hy46yu

ja sen kuskit,miten nämä voi bongata milloin mistäkin kaupasta sioiltaan,kuka maksaa näiden polttoaineet että voivat ajella kauppa asioitaan ambulanssilla?

19

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinunjaSinunVeroilla

      Poliisit käyvät kaupoissa ja ravintolassa syömässä työaikana. Kuka maksaa näiden polttoaineet. Myös paloautolla käydään kaupassa ostoksilla ja syömässä RAVINTOLOISSA .Kuka maksaa näiden polttoaineet. Nyt pe kele menee yö unet pohtiessa Kuka maksaa polttoaineet. Nyt tuli iso pään vaiva KUKA MAKSAA POLTOAINEET

      • er35ygq

        eihän tavan tallukkakaan saa firman autolla ajella yksityisajojaan,miksi viranomaiset saisivat?


      • EiMitäänErikoista
        er35ygq kirjoitti:

        eihän tavan tallukkakaan saa firman autolla ajella yksityisajojaan,miksi viranomaiset saisivat?

        Poliisit, Palomiehet, Ambulanssi henkilökunta käyvät kaupassa ja syömässä ja ovat samalla hälyytyksen tulen välittömästi lähtevät keikalle kesken ruokailun tai kauppaostoksilta. Ettekö ole nähnyt ravintoloitten ja kauppojen parkissa näitä autoja


      • wqerh

        taisi osua lanssikuskiin kipeästi?^ ^


    • kysyn vaan

      Valokuitu menee kauppaan, ostaa kondomeja, kuka maksaa?

    • 15%varmuudella

      Kuitunen kaurapuuro käy maksamassa kondomit kaupassa.

    • KylläNäkyyOnnistuvan

      Olen myös nähnyt yksityisajoa virmojen autoilla työtekijät tulevat syömään ravintolaan kesken työpäivän.

    • valmius

      Tuntuisi aika luonnolliselta,että pakollisella asiointikäynnillä on hälytysajoneuvo mukana,jos porukkaa on vähän. Hälytykselle lähtö nopeutuu,jos miehistö vain on autossa täysi,ettei tarvitse täydennystä asemalta hakea.

      • awehy

        tuntuisi aika luonnolliselta että omat ajot vähennettäisiin palkasta,kaupassahan voi käydä muulloinkin kuin työaikana?


    • ISO RIKOS

      Päivystävä palomies pelastuslaitoksen henkilöautolla käy kaupassa.

    • asiointia

      Sahan konekuskit käy tieliikenteeseen rekisteröimättömillä kuormaajilla Teboililla asioimassa.

    • uigqygf

      Kuuleppas savipassi. Täytyisikö ambulassi esim. Jättää asemapaikalle ja mennä kävellen kauppaan. entä jos sinäaikana sekoat ongelmiisi ja alat vaikka kouristella, tai sitten mummosi saa kohtausen sinun tyhmyytesi vuoksi. Tai pahimmassa tapauksessa kaikki sinun järjenjuoksusi elementit ovat kadulla koska et käyttänyt kypärää kytätessäsi polkupyrällä seuraten mitä ja kuka missäkin liikkuu. Ja avunsaantisi kestäisi. Mutta ethän sinä sitä ymmärrä

      • Työläinen

        Minä pakkaan työvuoron aikana tarvitsemat elintarvikkeet kotona laukkuun. Ei tarvitse käyttää kallista työaikaa jonninjoutavaan baarissa istumiseen!


      • RuokaiuJosEhtivät
        Työläinen kirjoitti:

        Minä pakkaan työvuoron aikana tarvitsemat elintarvikkeet kotona laukkuun. Ei tarvitse käyttää kallista työaikaa jonninjoutavaan baarissa istumiseen!

        Lakisääteiset tauot on myös pelastuslaitoksen henkilökunnalla.


      • Omasta Kontista
        Työläinen kirjoitti:

        Minä pakkaan työvuoron aikana tarvitsemat elintarvikkeet kotona laukkuun. Ei tarvitse käyttää kallista työaikaa jonninjoutavaan baarissa istumiseen!

        Pilkun viilaaja pienituloinen työläinen valittaa.


      • qrhgth
        RuokaiuJosEhtivät kirjoitti:

        Lakisääteiset tauot on myös pelastuslaitoksen henkilökunnalla.

        voi ne eväät niillekin ottaa kotoa ja käydä kaupassa omalla aikaa eikä työaikana valtion piikkiin.


    • Vajakki Vero

      Ei vajakit ymmärrä muusta kuin valittamisesta.

    • aqehth

      mille viranomaiselle asiasta voi jättää valituksen?

    • Inkkari Asia

      Tonokki Vajakkille reklamoi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe