Eli tällanen on ongelma, että mun C-asema (koko: 4 Gt), missä Windoosa XP on, täyttyy joka päivä ihan itsestään vaikka en latais koneelle yhtään mitään.
Tyhjennän joka päivä väliaikaiset internet-tiedostot ja ajan EasyCleanerin jonka pitäs poistaa turhat tiedostot.
En ees tiiä mikä kansio siellä C-asemassa täyttyy, mutta nyt siellä ei ole kuin 422 Mt tilaa ja kuten mainitsin, koko asema on hyvin pieni, 4 Gt.
Mikään virus tää ei voi olla joka sitä tilaa sieltä syö, koska oon ajanut kaikki Spybot, Ad-Aware, GiantAntiSpyware ja F-Securen virustarkistuksen ja olen poistanut kaiken mahdollisen roskan.
Onko tietoa mikä sitä tilaa mun koneelta joka päivä vie? Kiitos.
C-asema täyttyy itsestään...
6
2447
Vastaukset
Epäilen että se johtuu järjestelmän palautus toiminnon varmistamisesta eli Windows XP tekee automaattisesti palautuspisteitä päivittäin sekä aina tiettyjen ohjelmien asennuksen yhteydessä.
- r0x
Kiitos tiedosta.
Kuinka voin poistaa näitä järjestelmänpalautuspisteitä? - r0x
Kiitti neuvosta, nytten sain vapautettua parisataa megaa tilaa, eli ilman että siellä on yhtään järjestelmän palautuspisteitä niin c-asemalla on tilaa 780 Mt.
- semias
Jos se ois virus ni se on muotoo mikä kasvattaa tiedoston kokoo esim jotain exe filuu..spanska oli aikonaan just tämmönen eliviiran perkele..=)
- pjotr
hommaa nyt hyvä mies vähän isompi kovalevy
eiks toi wintoosa haukkaa jo aika kakun tosta
sähän joudut jatkuvasti eheyttää sitä
mulla oli 3.2gt ei siihen paljon mitään mahtunut(käyttis 98se)
sijoita 60e uuteen kovalevyyn 80gt.
pienempää ei kannata mielestäni ostaa
maksaa melkein saman
jos on rahaa ni ei ne isommatkaan paljon enemmän maksa
minulla on nyt käytössä maxtor diamond max 9
ei mitään huonoja kokemuksia
saa vähän yli 60e - tolvana
olen itte varannu xp:elle 10 gigaa mutta enään 2 jäljellä, siel on pari ohjelmaa sun muuta jotka kyllä lohkasee. sitä tiedustelin että mistä saa poistettua noita palautus juttuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788