seksiseuraa

linnalainen

oisko ketään naista joka olis seksiä vailla tänään nuorelle 25v miehelle?

45

5458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uros-ko?

      Jotain vikaa se on sinussakin, jos et muualta naista saa!!! Vetele käteen ja katso peiliin, missä vika, ylhäällä vai alhalla?
      Täällä on jo noita vammasia ihan tarpeeksi ilman sinuakin!

      • kyllikki vm.39

        Äläs, äläs ny latista nuorukaisen toiveet! Tuuppa Häppärin etiä puolen yön aikohin, nii tiäs vaik mää saan susta seurraa. Pistä neilikkaa napin läpijä, jot mää sun tunnistutan. Ihan va tiaroks näi etiä. Tissit laitatettu Tallinnasa kevät puolel.


      • linnalainen
        kyllikki vm.39 kirjoitti:

        Äläs, äläs ny latista nuorukaisen toiveet! Tuuppa Häppärin etiä puolen yön aikohin, nii tiäs vaik mää saan susta seurraa. Pistä neilikkaa napin läpijä, jot mää sun tunnistutan. Ihan va tiaroks näi etiä. Tissit laitatettu Tallinnasa kevät puolel.

        miks vasta sillon sinne eikö onnistus aikaisemmin ;)


    • Kiimainen;)

      Kelpaako 35v nainen;) Olisin valmis vaikka mihin.

      • jannu vaan

        Moi tääl ois valmiina avuksi 36v mies kovassa kiimassa kans ;)


      • koudi

        kelpaa


      • Otappa yhteyttä minuun.


      • ratox

      • sal5
        jannu vaan kirjoitti:

        Moi tääl ois valmiina avuksi 36v mies kovassa kiimassa kans ;)

        miten perjantaina tulen sinne mies turisti


    • treenattu kroppa

      mahtuskos reilu 50 kymppinen mies mukaan kimppa kivaan? luottamuksellisesti.

      • Golanilta vm. '38..

        Hei ! Täällä kiimainen tosinainen. Minulla ommeltu värkki. Pari tikkiä laitettu, että on tiukempi. Kiinnostaisiko


      • Golanilta vm. '38.. kirjoitti:

        Hei ! Täällä kiimainen tosinainen. Minulla ommeltu värkki. Pari tikkiä laitettu, että on tiukempi. Kiinnostaisiko

        Moi. Etsitkö viel seuraa? Laita postia [email protected]


      • Anonyymi
        Golanilta vm. '38.. kirjoitti:

        Hei ! Täällä kiimainen tosinainen. Minulla ommeltu värkki. Pari tikkiä laitettu, että on tiukempi. Kiinnostaisiko

        Moi


    • treenattu kroppa

      ei kiinnosta mummot. noita 35-36 kymppisiä tarkoitin. minulla treenattu kroppa ja ikäistä huomattavasti nuoremman näkönen. laittakaapas aikasemmat kiimaset yhteystietoa jotenkin.

      • Niiinpä

        Aivoja sinulla sitten ei olekaan.


    • 38vNaineN

      Viisikymmentä kymppinen??? Kolmekymmentäviisi viiva kolmekymmentäkuusi kymppinen??? WTF??? Mitä ikiä ne noi on? Kymppiset...? OH-HoH... Oisko oikea muoto viisikymppinen? Eikä noihin haluttuihin naisten ikiin voi laittaa kymppinen. Ei siulle kukaan anna, kun et ees osaa kirjottaa!

      • ratox

        Opettele sinäkin äidinkieli. Ikiin(ikenetkö)


    • treenattu kroppa

      20 kymppisten naisien tasoa tämä mies väheksymättä on kyyllä on ettei mummoja kehtaa katella. kropat vanhemmilla naisilla yleensä heikoissa kantimissa. pety ette.

      • Golanilta vm. '38..

        Kyllä jää nuoremmat likat toiseksi. Sen voin taata. Tule kokeilemaan. Vanhassa vara parempi !
        Olen kiimaisempi kuin teinitytöt.


      • really woman

        kuule laitappa treenattu kroppa kuva ylävartalostas niin saan kattoa kiinnostasko. vai ootko treenannu ainoostaan kaljaa kittaamalla?


      • koudi
        really woman kirjoitti:

        kuule laitappa treenattu kroppa kuva ylävartalostas niin saan kattoa kiinnostasko. vai ootko treenannu ainoostaan kaljaa kittaamalla?

        mä voin laittaa jos laitat ite ensin:)


      • linnalainen
        really woman kirjoitti:

        kuule laitappa treenattu kroppa kuva ylävartalostas niin saan kattoa kiinnostasko. vai ootko treenannu ainoostaan kaljaa kittaamalla?

        kerrot vaan minne laittaa :P


      • näsinneula
        linnalainen kirjoitti:

        kerrot vaan minne laittaa :P

        Linkitä vaikka tänne, niin Savonlinnan täti-ihmisilläkin on katsottavaa.


      • linnalainen
        näsinneula kirjoitti:

        Linkitä vaikka tänne, niin Savonlinnan täti-ihmisilläkin on katsottavaa.

        jos vaikka ei ;D


      • Tankotanassa
        Golanilta vm. '38.. kirjoitti:

        Kyllä jää nuoremmat likat toiseksi. Sen voin taata. Tule kokeilemaan. Vanhassa vara parempi !
        Olen kiimaisempi kuin teinitytöt.

        Rupes oikeasti himot hyrräämään


      • Golanilta vm. '38.. kirjoitti:

        Kyllä jää nuoremmat likat toiseksi. Sen voin taata. Tule kokeilemaan. Vanhassa vara parempi !
        Olen kiimaisempi kuin teinitytöt.

        Moi. Laita postia [email protected]
        Kiinostaa oikeesti.


      • Tässäpä_tämä
        näsinneula kirjoitti:

        Linkitä vaikka tänne, niin Savonlinnan täti-ihmisilläkin on katsottavaa.

        No nyt on täti-ihmisillä katseltavaa oikein reippaanlaisesti:
        https://urly.fi/MwQ


      • Mongoloidihäriö

        Voi olla treenattu kroppa mutta aivot on jääny aika pieneks, oisko isillä lirahtanu kusta sekaan.


      • Anonyymi
        Golanilta vm. '38.. kirjoitti:

        Kyllä jää nuoremmat likat toiseksi. Sen voin taata. Tule kokeilemaan. Vanhassa vara parempi !
        Olen kiimaisempi kuin teinitytöt.

        Taitaa olla melkoinen hottis tämä mamma;-)


      • Anonyymi
        Tankotanassa kirjoitti:

        Rupes oikeasti himot hyrräämään

        Hoh hoijaaaaa boooooooooooring😫😫😴😴😴😴


    • --..

      Thai-tyttöjä alat piirittämään.

    • hakalla

      Ne on Burmalaisia

    • Hah!

      Runkatkaa siat, ja kyllähän te runkkaattekin!

      • runkkuraimo

        No mie ainaskin, huh hah.


    • Defloratioonari

      kakskymppinen on miule liian tiukka. pittää olla väljempi.

    • ketovetju

      Miumielestäin ei naisen värkkiin pijä laittaa tikkijä. Ryppynaru olis parempi niii sais passata partnerin mukaeks. Vetoketjuha olis kätsä mutta suattaa ruapii.

    • pikkupilijurpo

      Tummeli utarerasvaa pilin päähän ja eikun pujottamaan wanhaan reikään. On rietasta ja mälli lentää.

    • fbfbhew

      mä voin kajauttaa sua kakkoseen oikein kunnolla isolla paksulla terskallani, niin loppuu nuo pimpsan mouruamiset täältä. T. Erkki GAY!

    • Senatsakasin

      Mikä saata... lukihäriö tänne tekstaa joka keskusteluun!

    • bfhe

      mulla mulku jo kovana sulle.. Röyhtäisen sen röyhkeästi penaaliisi ja roipottelen siemenet sisääsi. Ollako sina jo siten tyydytetu? Lopuksi mina viela pieraista suuhusi? Ok? Ma haluta tosi seksia ja haluta myös virtsata?

      • Berwo

        Mine tahtoa ulostusporno


    • Itelle kelpais naisesta seura Savonlinnan seudulla. Ihan vaikka kahville tai kaljallekkin mielellään lähtisin. Oo tämmöne perussiisti 20v Amk-opiskelija. Salilla alottanu käymää jokunen kuukausi sitten.

    • Anonyymi

      Hilkalta kannattaa kysyä!

    • Anonyymi

      Oishan se hurja jos kerrannii joku tämmöseen ilmotukseen tarttus ja lörtsynsä levittäs. Kova ois vaikka kahella nakilla.

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo aloittaja ole saanut jo vastauksen tämän yli 9 vuoden aikana ja mikäli vieläkin etsii ilman tulosta, niin toiveet voi unohtaa sitten siltä osalta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe