Minulla on koulunkäynnin- ja ip-ohjaajan sekä tekstiiliartesaanin ammatit. Tällä hetkellä olen kotiäitinä, ja olen miettinyt, että olisi kiva päästä joskus vetämään esim kansalaisopiston kursseja, vaikka jotain näpertelykurssia lapsille tms. Harrastan paljon käsillä tekemistä ja osaan vähän sitä sun tätä, ja työkokemusta minulla on mm. kouluista ja ip-kerhoista.
Mitenhän nuihin opistoihin otetaan uusia ohjaajia, pitääkö olla joku valmis kurssisuunnitelma jota tarjoaa vai kannattaako vain yleisesti esittäytyä ja kertoa mitä osaa ja kysellä onko tarvista? Onko joku ollut opena opistoilla, miten te pääsitte sisään?
Kursseille ohjaajaksi?
Ohjaajaksi
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h382852- 1302448
- 1582094
- 412055
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201788- 401389
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24982- 114934