Tyhjäntoimittaja Sauli homo ei osaa juontaa

kupla sano poks

No eipä ihme. Eihän se ole mitään tehnyt tähänkään asti. Eläny siivellä kaikki vuodet.

40

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolissaan pojasta

      Kyllä se siitä, se juontaminen vielä.

      Enemmän meillä hämmästeltiin eilen, mikä valtava turvotus Saulin silmiä vaivasi. Juhlinut, allergia, itkenyt ??
      Huomasitteko, kun kertaakaan ei otettu lähikuvaa, kasvokuvaa hänestä, kuten Kopposesta. Sekin ns. valokuva, missä poseerasi otettiin ikäänkuin pelleillen, silmiä pullistellen.

    • vaikka ministerix

      näkee kyllä ettei ole mikään juontaja, lukee kaiken melkein paperista. no mutta kun on bb-sauli niin voi tehdä mitä haluaa :)

      • ei nyt ei ei

        samallainen paska ministeri kuin stubb...homoja kummatkin


    • Ei osaa

      EI !!

      Just go (crawl and beg if needed) back to being Mrs Lambert..

    • Adamin rahoillako

      Millä tuo on elänyt kaiki nämä vuodet ?????????????????????????

      • kis2

        tekemällä töitä, kuten muutkin. tuskin on sossun asiakas. ja toiseksi ei se kellekkään kuulu.uskoisin.


    • Pers Aukinen

      Aatami sponssas..?

    • Sauli Kyni

      Joo hyvä lesoilla nyt kun sai varmaan hyvän saaliin kynittyä Aatulta..

    • Miksi ihmeessä Adam maksais sille mitään ku ne on eronnukki??
      Ootte te kans sairaita... JA KATEELLISIA

      • kjhr

        Älä jaksa. Suomi24:llä haukutaan aina kaikki, varsinkin täällä BB-palstalla, joten jos et tykkää dissaamisesta ja sulla on mitään positiivista sanottavaa mistään, kannattaa mennä johonkin muualle.


      • kjhr kirjoitti:

        Älä jaksa. Suomi24:llä haukutaan aina kaikki, varsinkin täällä BB-palstalla, joten jos et tykkää dissaamisesta ja sulla on mitään positiivista sanottavaa mistään, kannattaa mennä johonkin muualle.

        Mua ei kiinnosta ketä noi haukkuu mut jättäkää se hiton Sauli rauhaa!!!


      • kjhr
        saulionparas kirjoitti:

        Mua ei kiinnosta ketä noi haukkuu mut jättäkää se hiton Sauli rauhaa!!!

        No ellet ole täällä vain trollaamassa, sun olisi hyvä tietää, että positiiviset kommentit vain ärsyttävät suomi24-postaajia.


      • kjhr kirjoitti:

        No ellet ole täällä vain trollaamassa, sun olisi hyvä tietää, että positiiviset kommentit vain ärsyttävät suomi24-postaajia.

        Mä en ole kyllä tullut tänne trollamaan vaan hehkuttamaan ja puolustamaan suomen söpöint jätkää ;p ❤️


      • Tiedät kyllä.......
        saulionparas kirjoitti:

        Mä en ole kyllä tullut tänne trollamaan vaan hehkuttamaan ja puolustamaan suomen söpöint jätkää ;p ❤️

        saulionparas
        (0) 07.09.2014 23:51

        Uus proffa vanha meini puihi

        Nolasit nyt itsesi pahasti ja selvisi kuka olet...... ;)


      • Tiedät kyllä....... kirjoitti:

        saulionparas
        (0) 07.09.2014 23:51

        Uus proffa vanha meini puihi

        Nolasit nyt itsesi pahasti ja selvisi kuka olet...... ;)

        Anteeks mut mitä? XD niin olen saulimysunshine"


    • Missä ammattitaito

      Mielestäni Sauli on tuotannolta virhevalinta juontajaksi. On takellellut juonnoissaan, ei kuuntele haastateltaviaan kunnolla, keskeyttää haastateltaviaan väärissä paikoissa jne. Jopa BB Extran tapaisessa ohjelmassa kunnon juontajaa tarvitaan, että homma pysyy hanskassa. Saulin fanit ehkä jaksavat tuijottaa ohjelmaa, muille katsominen joko tuottaa tuskaa tai ovat jo lopettaneet katsomisen kokonaan.

      • dkmkddkdkl

        ihan paska., paskalle haiseva homo.

        homo virnistys naamalla kokoajan.


    • ei osaa, niin ei

      Sauli ei ole tainnut olla oikeissa töissä ikinä. Mihin pystyisikään, kun on noin pieni.
      BB:llä on vaan jokin ihme into saada väenväkisin saada EXTRAN juontajaksi homo. Osasi sitten hommansa tai ei.

    • että menee hermot

      Kyllä toi homoilukin työstä käy, luulisin! Itse uskon että se amerikan lampertti maksaa Saulille likaisen työn lisääkin...

      Nyt on ekstran vieraana Saulin kaveri Niko Nousiainen, hunksi, joka tuntee Jonathanin, joka on sen naapuri, joka hoitaa sen koiria, joka on homo jne. Piiri pieni pyörii??? 5000 hakijaa muka Big Brotheriin ja yllättäen siellä on taas joku sisäpiiriläinen kaikkien kaveri?

      Ja tienkin Nikokin kertoo ettei ole tullut paljon beebeetä katseltua!?! Miksi ekstran kaikki vieraat ovat sellaisia jotka eivät edes katso Big Brotheria?

      • Älytön formaatti

        "5000 hakijaa" ?
        Voi voi sinua kun olet tietämätön!
        Niitä typeriä hakijoita oli kymmeniä tuhansia ja itse olin yksi heistä...


      • ksklsklskl
        Älytön formaatti kirjoitti:

        "5000 hakijaa" ?
        Voi voi sinua kun olet tietämätön!
        Niitä typeriä hakijoita oli kymmeniä tuhansia ja itse olin yksi heistä...

        ei ollut kymmeniä tuhansia vaan 5000 mut suhteilla pääsi nää huksi homot


    • työtön duunari

      Sauli on tarkka rahoistaan, niin minäkin, niistä ei jouda euroakaan pakolais-apuun.

      • paras juontaja <3

        täällä tyylii joka toisessa viestissä mainitaa toi saulin homous... mitä vitun väliä sillä on?? ja kyl ainaki mun mielestä sauli on ehkä paras mahollinen valinta toho juontajaks :)


      • mama :)
        paras juontaja <3 kirjoitti:

        täällä tyylii joka toisessa viestissä mainitaa toi saulin homous... mitä vitun väliä sillä on?? ja kyl ainaki mun mielestä sauli on ehkä paras mahollinen valinta toho juontajaks :)

        Sauli on hybä ja mukava juontaja ja vierailijat rentoutumaan mukavilla häpinöillään. Tykkään...ihan sama mikä on, hän on ihmisenä todella iloisen ja mukavan olonen. Täällä vaan kateelliset panettelee :) Hyvä Sauli, jatka vaa samaa rataa äläkä välitä ääliöitten jutuista. Ihanaa syksyä Saulille :)


    • jlkkooper

      Sama onko homo vai mikä mutta mua häiritsee tuo ihme lauseen tuotto. Huomaa että ei hallitse puhetta.

    • Popla Kups

      Ei tunnu osaavan mitään.

    • nn9kkk

      Kun Mari on uudelleen Talk Shown juontaja.
      Miksi ei extraan otettu takaisin Janne Katajaa, joka on mielestäni moninverroin parempi juontaja, kuin esim. Sauli.
      Kataja ei lue kaikkia sanomisiaan nenän edessä olevasta paperista, vaan osaa heittää huulta ja omia välikommentteja.

    • Katajaan kaps

      Sauli. Sauli on ehdottomasti huonompi kuin Kataja, vaikkei se ylimairea Janne K myöskään sinänsä kovin hyvä ole, mutta selvästi parempi kuin nykyinen pinnallinen bimbo tyhjännauraja.

    • Samuuli Stubido

      Hihhahhoo, hihihii, sössönsöö.. Parhautta !

    • en kapsahda Katajaan

      Ettekö te dorgat tajua, ettei BB-Extra ole mikään huumoriohjelma, vaan se esileikki ennen varsinaista BB-Aktia. Se on vain "silta". Sauli on mukavan rento juontaja.

    • Sauli Samatar

      Se on dorka, senkin dorka! Kapsahdit kuitenkin.

    • katsojaaaa

      Häiritsee ihan hirveästi se, kun Sauli keinuttaa itseänsä puolelta toiselle siinä juontaessaan. Varmaan se on vaan tapa, jota ei itse ole huomannut, ohjaajan olisi luullut jo siitä huomauttavan.

      Lopeta hyvä mies se keinuttelu, se ei sovi juontajalle!

      • Wolga F€rroz

        Antaa ukon keinua. Parempi että keinuu kuin että istuu seipäännielleenä.


    • Samuli Swinger

      Gaynutellen partneri vaihtuu näin.

    • Per S Kannikka

      Onko pojalla pylly kipee?

    • Jestapa pulisis

      Moi, musta Sauli on alkanut juontaa ihan kivasti tota extraa. Se on parantanut menoa koko ajan eikä enää painota lauseen loppuakaan. Hyvin menee.

    • Ei hyvin

      Mee. homo pois..

    • eipäs arvostella

      Kyllä Sauli tuon homman hoitaa ihan hyvin, ajatelkaapas itteenne tuonne kameroitten eteen, ette sais sanaa suustanne. Oikeesti

    • Arvostellaanpas

      Se, että olisko sinne joku muu mennäkseen ei liity lampertin patjaan (joka sinne on mennyt = saa arvostella), joka siellä nytten on.

    • Samuuli Tyhjäpää

      Milt sust näyttää mun elehdint-ÄÄ hihihii?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe