Tänne nyt pakko laittaa, eli... etsisin huomiseksi 27.8 (2014) oikkariin tanssitunnille täältä Porin suunnilta seuraa, koska mulla ei ole seuraa sinne ,ois kiva tutustua uuteen ihmiseen :)
Oikkari sijaitsee siis Peräsimentie 11:sta Pormestarinluodossa. Se on aikuisten ryhmän tanssitunti joka alkaa klo 19.00 ja loppuu muistaakseni 20.30. :) mä vaan kokeilen ehkä tämän kerran vain.
Ikää sais olla 14-16v.? :)
ei mulla varmaan muuta.. :)
Sähköpostia saa laittaa: [email protected] (en muista)
Käytän: [email protected]
kaipaisin myös Ruosniementallille seuraa. luin pari viikkoa sitten täältä suomi24:sta jostain Isojoenrannan tallista, ois kiva tietää missä se on, jos joku vaa tulis mulle joskus näyttämään.. :) iällä ei oo väliä mutta n. 10-18v.? :) nuorempikin kävisi ja toki vanhempikin :) 18v. Sen takia että pääsisi sen kanssa samalla kyydillä vaikka Kullaan Cruisen ratsastustallille. :) eipä mulla muuta :)
tanssiseuraa huomiseksi??
janskubanskurobiner
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078883
- 936790
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656540Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345421Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo664793- 553531
- 503365
- 513122
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512916