Muistan kuulleeni nuorena jannuna legendaa paavolan panttereista ( 80-90 luvun taitteessa). Onko näitä panttereita ollut? tunteeko kukaan yhtään pantteria??
Paavolan pantterit
15
4075
Vastaukset
- derAlte
Pukeutuivatko he afroihin ja mustiin oikeankäden hansikkaisiin? Jos näin, niin he olivat mustia panttereita.
- Pantsu
Paavolan pantterit oli varmaan joku väkivaltainen homojoukko.
- HaHarty
paimu vittuun ja hevetti saat turpaan. pitkä aika kun olet vittuillut. olen tavattavissa . checkin paarissa ,vitun ääliö.anna puhelin numerosi fakin pelkuri
- sini
enpä oo muistanu koko panttereita sitte yläasteen:D. joo, se oli se joukkio joilla oli kaikilla muistaakseni mustaa ja vaaleeta hiuksissa tai ainaki vähintään pilotit päällä. näytti tosi hurjilta päälle päin ja juttujahan liikku mitä hurjimmista jutuista mutta oikein kivoja poikia oli kaikki sisimmiltään.
- ex-Hyvinkääläinen
Joo,mä muistan muutaman "pantterin".Ne oli silloin todella koviksia ja ainakin mä pelkäsin
kävellä silloin kapulantien lähettyvillä iltasella.
- Keijo
Juu kyllähän nuo legendaariset pantterit muistaa, kun koko nuoruutensa siellä Paavolassa tuli asuttua. Osa panttereista taitaa olla jo haudassa ja osa kiven sisällä.
- yksi-
ei ole
- yksi-
kyllä on
- riksuriksu
Miten tää ketju on hairahtunut Riksun sivulle ---- eks paavola o Hyvinkäällä?
- kyllä vaan
Hyvinkäähän on tunnettu hienoista vaatteista, tunnettu jopa rajan pohjoispuolellakin.
- Riksu muodin Mekka
kyllä vaan kirjoitti:
Hyvinkäähän on tunnettu hienoista vaatteista, tunnettu jopa rajan pohjoispuolellakin.
hyvinkäällä ei ole edes ostoskeskusta.
Käykää te vaan niillä kirppareillanne; vintagea hakemassa; sehän on muotia
eli in nyt.
- triplapate
On ja pysyy! 3 x pressakandit kaikki sinne,
- nojustnimistarvasit
Kattelin snadina Sveitsinkadult ku rupes pertsareita bygaan. Nodet oli melkoset ku duunasvat männynoksist kokkoi, melkeen ku kaverini hailiihappamii ja keppanan
Sveitsin puiston node. ... No siihen ne Jussilan talon ympärille sit sai aika paljon
tönöi kasaan, vaik vast oli vaarin kans ohi huristeltu kuorkil , ku skeidat dumpattii kulomäkee. Olihan siä Perat ja Ledat ja vaik mitä , mut yksin mä aina dallasin.
Joskus tuli daijuu , mut hei , se on laiffii . Eikä pelota pavelas tänäänkään jos asiaa
sinne sattuu tulee. Väistelköön muut . Et yksilö on aina kovempi stara ku joku gängi.
- paavit
paavola on vitun hyvinkääkä; tollot!!!
- RedHazardBoi
Olen kuullu tarinoita Paavolan Panttereista... Ite olen asunnu paavolassa vähään yli neljä vuotta.. Olis kyl kivaa tietä lisää Paavolan Panttereista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057451
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1025264Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163516Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253461Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3491506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?561324