Paavolan pantterit

Muistan kuulleeni nuorena jannuna legendaa paavolan panttereista ( 80-90 luvun taitteessa). Onko näitä panttereita ollut? tunteeko kukaan yhtään pantteria??
164301
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Pukeutuivatko he afroihin ja mustiin oikeankäden hansikkaisiin? Jos näin, niin he olivat mustia panttereita.

Äänestä

Paavolan pantterit oli varmaan joku väkivaltainen homojoukko.

Äänestä
  • paimu vittuun ja hevetti saat turpaan. pitkä aika kun olet vittuillut. olen tavattavissa . checkin paarissa ,vitun ääliö.anna puhelin numerosi fakin pelkuri

Äänestä

enpä oo muistanu koko panttereita sitte yläasteen:D. joo, se oli se joukkio joilla oli kaikilla muistaakseni mustaa ja vaaleeta hiuksissa tai ainaki vähintään pilotit päällä. näytti tosi hurjilta päälle päin ja juttujahan liikku mitä hurjimmista jutuista mutta oikein kivoja poikia oli kaikki sisimmiltään.

Äänestä
  • Joo,mä muistan muutaman "pantterin".Ne oli silloin todella koviksia ja ainakin mä pelkäsin
    kävellä silloin kapulantien lähettyvillä iltasella.

Äänestä

Juu kyllähän nuo legendaariset pantterit muistaa, kun koko nuoruutensa siellä Paavolassa tuli asuttua. Osa panttereista taitaa olla jo haudassa ja osa kiven sisällä.

Äänestä
  • ei ole

Äänestä

kyllä on

Äänestä

Miten tää ketju on hairahtunut Riksun sivulle ---- eks paavola o Hyvinkäällä?

Äänestä
  • Hyvinkäähän on tunnettu hienoista vaatteista, tunnettu jopa rajan pohjoispuolellakin.

Äänestä

• kyllä vaan kirjoitti:

Hyvinkäähän on tunnettu hienoista vaatteista, tunnettu jopa rajan pohjoispuolellakin.

hyvinkäällä ei ole edes ostoskeskusta.
    Käykää te vaan niillä kirppareillanne; vintagea hakemassa; sehän on muotia
    eli in nyt.

Äänestä

On ja pysyy! 3 x pressakandit kaikki sinne,

Äänestä
  • Kattelin snadina Sveitsinkadult ku rupes pertsareita bygaan. Nodet oli melkoset ku duunasvat männynoksist kokkoi, melkeen ku kaverini hailiihappamii ja keppanan
    Sveitsin puiston node. ... No siihen ne Jussilan talon ympärille sit sai aika paljon
    tönöi kasaan, vaik vast oli vaarin kans ohi huristeltu kuorkil , ku skeidat dumpattii kulomäkee. Olihan siä Perat ja Ledat ja vaik mitä , mut yksin mä aina dallasin.
    Joskus tuli daijuu , mut hei , se on laiffii . Eikä pelota pavelas tänäänkään jos asiaa
    sinne sattuu tulee. Väistelköön muut . Et yksilö on aina kovempi stara ku joku gängi.

Äänestä

• nojustnimistarvasit kirjoitti:

Kattelin snadina Sveitsinkadult ku rupes pertsareita bygaan. Nodet oli melkoset ku duunasvat männynoksist kokkoi, melkeen ku kaverini hailiihappamii ja keppanan
    Sveitsin puiston node. ... No siihen ne Jussilan talon ympärille sit sai aika paljon
    tönöi kasaan, vaik vast oli vaarin kans ohi huristeltu kuorkil , ku skeidat dumpattii kulomäkee. Olihan siä Perat ja Ledat ja vaik mitä , mut yksin mä aina dallasin.
    Joskus tuli daijuu , mut hei , se on laiffii . Eikä pelota pavelas tänäänkään jos asiaa
    sinne sattuu tulee. Väistelköön muut . Et yksilö on aina kovempi stara ku joku gängi.

Lantavarvas yrittää ilmaista itseään kielellä, jota ei osaa.

Äänestä

paavola on vitun hyvinkääkä; tollot!!!

Äänestä

Olen kuullu tarinoita Paavolan Panttereista... Ite olen asunnu paavolassa vähään yli neljä vuotta.. Olis kyl kivaa tietä lisää Paavolan Panttereista..

Äänestä

Kommentoi aloitusta

zorro kirjoitti:

Muistan kuulleeni nuorena jannuna legendaa paavolan panttereista ( 80-90 luvun taitteessa). Onko näitä panttereita ollut? tunteeko kukaan yhtään pantteria??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu