lihavuus on kivaa

joo Kokeilkaa

Olen Janita ja oon 17 vielä ja pituus on noin 160 cm ja paino on 95. Läskejä on ihana katsoa ja läskit ihmiset on söpöjä. Kantsii koklata.

21

1509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leo 00

      Ite olen leo 14v ja olen kokeillut lihottaa ja painan nyt 89kg.Läskit on ihania!

    • boy -95

      onko tavoitteita mihkä asti paino menee?

    • Viksuvaris

      Liika lihavuus on vaarallista. Ja siksi sitä ei kannata kokeilla. Älkää siis lihottaka itteänne liika!!

      • feeedee

        Lihavuus on kieltämättä ihanaa ja tekee hyvää. Se on vain aika vaikeaa minulle, mutta yritän lihoa parhaani mukaan.


      • ainalihava1002
        feeedee kirjoitti:

        Lihavuus on kieltämättä ihanaa ja tekee hyvää. Se on vain aika vaikeaa minulle, mutta yritän lihoa parhaani mukaan.

        Olen lihava ollut koko ikäni ja voin sanoa, ettei oo kivaa. Nyt nivelet menneet, jouduttu vaihtamaan tekoniveliä. Ja ainaiset kivut. Olisi vaikka lähteä patikoimaan, mutta kun ainaiset kivut mukana.Lihavuus ei tee hyvää.


      • ellen16
        ainalihava1002 kirjoitti:

        Olen lihava ollut koko ikäni ja voin sanoa, ettei oo kivaa. Nyt nivelet menneet, jouduttu vaihtamaan tekoniveliä. Ja ainaiset kivut. Olisi vaikka lähteä patikoimaan, mutta kun ainaiset kivut mukana.Lihavuus ei tee hyvää.

        Mä olen Elina ja olen 16v. Olen erittäin lihava, koska pidän lihavista ihmisistä ja itsestäni. Aion pysyä tälläisenä hamaan tulevaisuuteen ja ehkäpä saada muutaman kymmenen kilon "ylennyksen"! :)


      • Anonyymi
        ellen16 kirjoitti:

        Mä olen Elina ja olen 16v. Olen erittäin lihava, koska pidän lihavista ihmisistä ja itsestäni. Aion pysyä tälläisenä hamaan tulevaisuuteen ja ehkäpä saada muutaman kymmenen kilon "ylennyksen"! :)

        Älä viitsi. Liika lihavuus on epäterveellistä. Pidä itseäsi mieluiten pikku Punkerona, että ostovaatteet mahtuu hyvin. Liiku, niin pysyt terveenä. Syö terveellisesti, salaatti joka päivä, hedelmiä.


    • lihava96

      Itse olen toistaiseksi vielä normaali painoinen, mutta enköän kohta pääse kunnon lukemiin! Pullukat on kauniita!!

    • Pullahiiri

      Mä olen entinen kilpaurheilija. Kyllästyin kurinalaisuuteen ja siihen, että en saanut syödä mitä sattuu.

      Nyt olen kuin huomaamatta liikunnan lopettamisen jälkeen lihonut n. 30 kiloa.

      Kilot ovat kertyneet erityisesti vyötärölle ja vatsa hyllyy ja roikkuu aika muhkeana tuossa..

    • terv

      uuh.. niinpä.. ison miehen vatsa on komea
      :)
      haluais taputella

    • Olisi ihana löytää nainen joka tykkäisi hyväillä miehen isoa masua ja haluaisi auttaa kasvattamaan miehen masua isommaksi.

    • ramipussinen83rp

      Kenestä on, kenestä ei. Kumma, etten itse liho vaikka juon sillointällöin mukillisen kaakauta.

    • Rakastantätä

      Mä oon Sara oon 15 vuotta pituus on 155cm ja paino 134kg koska rakastan olla läski. Rakastan sitä kun menee kouluun pyörätuolilla ja kaikki katsoo. Se on ihanaa!

    • 200kiloinen

      Olen 27 ja painan 164,5 kg ei tämä niin kivaa ole kun ei pääse kumartaa. Ja seinissä maha on nostettava naisen selän päälle. Henkilöt kehiin niin housut pysyy kun vyö estää mahan kasvun 220 kiloon olisi tarkoitus päästä jos jaksan vielä kävellä jääkaapilei ja sohva kestää painon niin 270 kiloa olisi ehkä viimeinen mutta se alkaa olemaan jo jaloille liikaa.

      • Anonyymi

        Mää painan 196 kg on ihanaa olla läski!!


    • trollikuntrolli

      Taas joku trolli trollaamassa. No hauska tarina olikin vaikka hyvin todennäköisesti feikki. Olisit laittanut kuvia myös tulemaan niin ehkä uskoisi.

    • Laihat

      Mä olen 18v ja oikeasti haluan lihoa olen lyhyt (158cm) enkä paina oikeasti vieläkään paljoa (78,6kg) mutta vyötäröni on noin. 111 cm ja se kasvaa ja pienenee perä perää:/ mikä syynä? Onko kellään tietoa? Haluan lihoa sen takia kun koko ajan kuule "Haluaisin laihtua" "Lihavat on rumia" yms minun mielestäni maksava voi olla kaunis ja eikö se ole kaikkien oma asia millainen haluaa olla?

    • Anonyymi

      Mää painan 234kg 23.v läski soosia 6 kertaa
      Päivässä sängyssä 13 tuntia.

    • Anonyymi

      Hei läskit on kivoja painan tällä hetkellä 1kg

    • Anonyymi

      Niin on

    • Anonyymi

      Mä tykkään läskeistö. Suosittelen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe