jos katsoo tarkkaa naapurusto kuvakkeessa olevaa kuumailmapalloa nii siellä se bella on. sen voi löytää myös npc hahmona mutta ei helpostti.
löysin bellan
9
862
Vastaukset
- jips
mikä ihmeen bella!? ?
- *lumina*
..semmonen maxissin luoma simi siellä yhdessä naapurustossa, englanniksi se pleasantview. Siinä naapuruston esittelyssä kerrotaan että se on mysteerisesti kadonnu. Pitääpä katella kuumailmapallukoita....
- IIK!
Mahtavaa, mun on pakko löytää Bella, kiitos hirveesti kun jaoit tiedon kanssamme =)... mutta miten sen löytää npc-hahmona?? Mitä se tekee, onko joku paikan työntekijä vai ihan kaupunkilainen siellä??? Pakko päästä etsimään Bellaa....=)=)
- 123456789
en mä sitä itse ole löytäny npc hahmona. mä olen vaan kuullu että sen voi löytää. oon kuullu myös että joku ehkä maxis aikoo jossain välissä julkaista tiedon miten sen löyttää. tämä ei sitte ollu varmaa tietoa enkä ole varma löytääkö sen npc hahmona. sen näkee sitte ajallaan.
- outo=wierd:)
123456789 kirjoitti:
en mä sitä itse ole löytäny npc hahmona. mä olen vaan kuullu että sen voi löytää. oon kuullu myös että joku ehkä maxis aikoo jossain välissä julkaista tiedon miten sen löyttää. tämä ei sitte ollu varmaa tietoa enkä ole varma löytääkö sen npc hahmona. sen näkee sitte ajallaan.
niin siis pitääkö kattoo simsin ns opastus (kerrotaanko siinä bellasta) siis ennen pelin alotusta tulee simsin harjotus muoto? vai?
- 123456789
outo=wierd:) kirjoitti:
niin siis pitääkö kattoo simsin ns opastus (kerrotaanko siinä bellasta) siis ennen pelin alotusta tulee simsin harjotus muoto? vai?
oon kuullut netistä sen bella npc eli ei todellakaa varmaa tietoa
- apaavi
Mää kävin kans kattoon sitä ilmapalloo äsken ja sielähän se oli d:)
- Mii
Onko Bella siis sama kun Johanna? Eli enkunkielisessä versiossa se on Bella mutta suomenkielisessä Johanna.
- *lumina*
Mii kirjoitti:
Onko Bella siis sama kun Johanna? Eli enkunkielisessä versiossa se on Bella mutta suomenkielisessä Johanna.
Niin tuo taitaa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760