Millä aineella tulee täysin tunnottomaksi?

Piri

Huumepalsta ei toiminut, siellä veijarit olis ainakin tiennyt.

Millä aineella saa itsensä ihan tunnottomaksi niinkuin esim. leikkauksessa? Ei tunne kipua ei mitään. En ole ketään huumaamassa, itseni vain.

15

926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokenutKaveri

Tuote jota etsit on Propofyl. Siihen (ja bentsoihin) se popin kuningaskin kuoli kun kroppa ei kestänyt.

Kyseessä erittäin vaarallinen anestesia-aine. Turvallisen käytön osaa vain kokenut anestesia lääkäri.

• apteekki

Kokenut kaveri.

tarkoitat kaiketi propofol anestesia ainetta. Aine jolla potilas nukutetaan leikkausta varten. Lyhyt kestoinen ja vaatii hiukan kokemusta sen käyttäjältä. Todellakin popon kuningas siihen kuoli kun lääkäri unohti ventiloida kunkkua. Opioidien kanssa aiheuttaa herkästi hengityslaman ja kuolin syy on tukehtuminen.

Ainetta saa jos osaa sitä kysyä oikeista paikoista..

• Piri

Kiitos. Saakohan vaan ostettua mistään ja hinta varmaan kova.

• KoeknutKaveri

Ei saa ostettua mistään. Ehkä deepnetistä jos sieltäkään ja hinta varmasti hirmuinen.. Ainoa "järkevä" keino saada tuota haltuun on keikata kyseistä kemikaalia jostain sairaalasta.

• kokeile

Ketanest pienillä annoksilla esim lihakseen olet täysin irti kaikesta, myös kivuista. Käytettiin aikoinaan kenttä anestesiassa. Jalkaa sahattiin poikki ja kaveri oli tajuissaan, jokseenkin eri jaksoilla.

• Ketamiini on päihtymystarkotuksessa aivan USKOMATTOMAN hienoa, jopa parempaa kuin mämmi tai koksu (voi olla mun laadust kines). Ja ketamiinista ei tule krapulaa, vaan päinvastoin, sitä käytetään (vai tutkitaan) masennuslääkkeenä, eikä se latista mielialaa niinkuin SSRI eikä tarvi ottaa päivittäin niinkuin bentsoja.

Jos halut apua masennukseen ym. niin pistä sähköpostia [email protected] :) oon itse kokenut vakavan masennuksen ja selvinny siitä SSRI lääkkeil ja terapialla. Haluan auttaa MITEN TAHANSA, koska tiedän miten paskaa tuo on. Jos siit olet masis tai jotain, mitä ei kyllä mistään käy ilmi

• Anonyymi

Samoin auttavat taikasienet. Kumpikin 100 kertaa mitään kallonkutistus lääkettä parempi. Auttaa jo seuraavana aamuna.

• kolossa

Ketamiini on paras !
      Ei muuta ku tilailee.

• 3200
    • Sluggish

Turha kysyy, mutta kauan rasvaliukoinen THC pysyy elimistössä ja kun en ole mukana enää nuorten spice/kukka -jutuissa? Viikon polttanu normaalii ganjaa mut pitäis mennä seuloihin, että lääkkeet pysyy.

• thhrhreh

Koskenkorvahuumeella sitä moni vetää suomessa itsensä ihan tunnottomaksi ja aivokuolleeksi ameebaksi.

• Anonyymi

Ketamiinia 50mg. Niinkuin humala ja jos enemmän otat niin jumitut paikalle. Mikään ei liiku. Olet siinä sitten..

• Anonyymi

Isompaan kiveen päänsä iskeminen on epäsuotavaa. Halvemmaks se tulee kuin litran Kosendorffii ryystäminen.

Huimaus meikällä aiheutti tommottisen tilanteen. Lanssi vei lasarettiin kuten muutkin juopot. Hän muutti mun koko maailmain. Se kivi.

• Anonyymi

Suotavaa olisi, ja halvimmaksi tulisi, kun opettelisi pärjäämään itsensä kanssa ilman päihteitä, päihtymystä.
      Tuota ei tosin usko, ennen kuin onnistuu kokeilemaan.
      On vain itse oivallettava, että sekin on mahdollisuus.

• Anonyymi

Ketamiinilla. 50mg ja jumitut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9157
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3619
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      29
      2877
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      83
      2241
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2060
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      364
      1847
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1482
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1231
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1105
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      69
      1089
    Aihe