Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Emme saa hylätä toisiamme

no huh huh

mitä jos sittenkin rakastumme?

24

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

      Oon jo rakastunut.

    • Kiitti vinkistä

      Tuttu biisi. Laulelen sitä usein yksikseni kotosalla.

    • No ei hylätä
    • kerto1

      Meidän täytyy keksiä säännöt rakkaudelle... Minusta tuntuu että joku on vakoillut lauluesityksiäni.

    • niinpä niin

      Niimpä

      • kerto1

        Senkin kiusankappale. Kiitti vinkistä;), vastedes laulan vain suihkussa.


    • Kauan, kauan...

      Minähän rakastan sinua. Siksipäs olenki onnellinen että säkin rakastat. Et mua tosin,mutta sillä ei ole väliä mulle :)

    • 16+10

      Meidä pitää odottaa seuraavaan elämään.

    • rakstumine

      Se olisi pitkästä aikaa mukava yllätys.

    • Säännöstelyä

      Kun tämä biisi aikoinaan soi jatkuvasti radiossa oli minulla romanssi kuumimmillaan varattuun mieheen. Jäljelle jäi ikävä. Emme koskaan ehtineet keksiä sääntöjä rakkaudelle.

      • Niinpä.

        Juu, haista p....!


    • huh huh itelles

      Nää on aina provoja. Ei pidä ottaa vakavasti.

    • Huhhuhheijaa

      En oo hylänny. Päinvastoin. Mutta sitä rakastumista ei kyllä täällä sovita.

    • äklöbiisi

      inhokkilauluni

    • Huhhuh joo

      "No huhhuh" kuulostaa kyllä tutulta hokemalta, mutta ei riitä tunnisteeksi.

    • kaikki hokee

      Huhhuh...mediassa myös

    • no huh huh

      Tutkaile mieltäsi..missä se vaeltaa, siellä on sydämesi!

      .. jos näin on, mun sydän ei ole ainakaan täällä.. se on harhateillä..

    • ei toimi

      No Anna Puulla ei itsellään tämmöinen salasuhde toiminut, vaikka siitä lauloi. Ero tuli ja taisi tytärkin mennä isälle. Lauluina tämmöiset rumatkin asiat saadaan kuulostaan kauniilta, ja joku onneton menee luulemaan, että salasuhteessa olis jotain hienoo. Itse en siinä mitään hienoa näe, usein vain heikomman hyväksikäyttöä.

    • Jumitusta

      Tätä kuuntelin ja lauloin taas eilen ajellessani...Osuu täydellisesti tilanteeseen. Huhhuh tosiaan ja kukkuu. Menetän otteeni aina kun tavataan, vaikkei pitäis. Noh, ei tässä silti mitään pahaa ole tapahtunut, eikä kyllä "hyvääkään". Pää on kyllä pahasti jumissa!

      • dsgsdgsdgd

        Mä olen huomannut. Ja viimeksi näin miten säikähdit tahattomasti "uutisistani".


      • kerro het
        dsgsdgsdgd kirjoitti:

        Mä olen huomannut. Ja viimeksi näin miten säikähdit tahattomasti "uutisistani".

        Mitä uutista?


    • Huh huh

      säännöt voisimme laatia.

    • putosin heti

      Jos.......

    • Emme niin

      rakastuin jo :o

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe