Minulla kovaa tinniä vas.korvassa. Tänä vuonna saan kuulolaitteen, kertokaa kokemuksesta: Miten käy tinnin kuulolaitteen kanssa, voimistuuko vai vähenee?
Tinni ja kuulolaite
kumpaa tekee
4
213
Vastaukset
- phonak
kuulon alenema tyypistä kiini! mutta helpottaa kyllä "tinniä" ainakin mulla!! mutta siitä ei eroon pääse... :(
- ääääääh
Onko lisää kokemuksia, tidän jo lähes 17v tinniä kärsineenä että taitaa olla riesana lopun elämän.
- dinninnä
Mulla ei ainakaan vähentäny tinniä, päinvastoin. Tinni ollu riesana jo 35v. Kuulontutkija sano aikoinaan, että toisilla vähentää ja toisilla kuulolaite ei sitä häivytä.
- katja511
Minulla ollut kuulokojeet molemmissa korvissa 3 vuotta, tinnitus häviää kun minulla on kojeet korvissa mutta palaa heti kun otan kojeet pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286