mitä mulle tapahtuu :o

zanny

Heii,

Oon yrittäny "iskee" yhtä bilsan ryhmäläistä nyt pari viikkoa. Olen siis lukion toisella luokalla. Kyseisellä pojalla on eräs tyttöpuolinen kaveri, jonka hän on tuntenut jo pitkään. Ajattelin että tutustun tuohon tyttöön ja sitä kautta pääsisin lähemmäksi poikaa. Noh, toisin kävi.

Tänään huomasin jutellessani tytölle (meistä on tullut kavereita) että kiinnostukseni kohde on vaihtunut. OLEN ALKANUT PITÄÄ/KIINTYÄ/TYKÄTÄ TYTÖSTÄ!?!?

Tälläista ei ole ennen tapahtunut ja seksuaalisuuteni on ollut itselleni selvillä jo kauan. Olen seurustellut poikien kanssa, ja pisin suhteeni on ollut 10kk. Onko tämä normaalia ja mitä minun pitäisi tehdä? Voiko tämä olla jokin normi teinin "hairahdus"?

6

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herra läägäri

      hakeudu lääkäriin. Ei tuo ole normaalia ollenkaan. Eikö sielä biologian tunneilla ole jo opetettu, että saman sukupuolen edustajat ei voi lisääntyä

      • herra läägäri

        niin ja määrään vielä lääkkeeksi kyrpää aamuin illoin edestä ja takaa.


      • zanny
        herra läägäri kirjoitti:

        niin ja määrään vielä lääkkeeksi kyrpää aamuin illoin edestä ja takaa.

        ...... ihanaa kun täällä on noin kypsiä ja auttavaisia ihmisiä:-)


    • joo-o??

      Mikä helvetti ihmisiä vaivaa täällä? Ei osata pistää järkeviä kommenttja.

    • lendknsnk

      en osaa oikee sanoo, ite oon kans ollu aivan varma että tykkään vaa pojista, kunnes näin yks päivä yhen tosi söpön tytön. se tyttö on varattu pojalle, joten vähän erikoista kyllä. en oo jutellu hänel koskaa tai mitää muutakaa, mut hän o vaa ni sulonex) no ei siinä mitää, hän o muo neljä vuotta vanhempi, eli kaheksantoista :| luulen et se on iha normaalia.

    • cama hei

      miksei olis normaalia :DD tottakai seksuaalinen suuntautuminen voi muuttua, eikö se nyt oo ihan selvää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe