Onneksi te ette ole samanlaisia kun seuraavassa jutussa.Tulin kotiin työmatkalta ja auto sammui Ruotsinpyhtäällä sähkövikaan.Onneksi sattui paikalle avulias nuorimies joka ymmärsi viiatin päälle jotain.Sanoi että mennään Loviisaan ostamaan jotain vahvistajaa.Tultiin liikkeeseen sisään,luulin että pommi oli äskettäin räjähtänyt siellä.Kaveri sanoi että aina täällä on tän näköistä,varo ettet kompastu noihin akkuihin.Tiskin takaa istui tumma siilitukkanen kaveri unessa.Herätessään hän tokaisi "niin" Esitimme asiamme,hetken päästä hän alkoi näppäillä tietokonetta,ei vastaillut kysymyksiimme,tuijotti näyttöä,nousi ylös ja penkoi takahuoneessa hyllyä,palas ja heitti pussin tiskille,siinä.Kaveri sanoi ettei passa,tää on se vanhempi
malli.Myyjä:jos ei sovi niin menkää muualle hakemaan,minä suljen kohta.Minulla alkoi keittämään,luulin tätä surkimusta paikan omistajaksi,mutta oli vain renki.Ihmettelen että joku viitsii pitää palkkalistoilla tämmöistä surkimusta.Mun uusi kaveri hinasi autoni Kotkaan korjaamolle.Seuraavana päivänä haettiin harakiristä uusi osa ja nyt pelittää.Olen usein asioinnut paikallisissa Motoneteissä ja aina on palvelu ollut viimeisen päälle hyvää.Jos ei ole,niin hommataan.Sääliksi käy Loviisalaisia.
Harakirikauppiaat
Samuli
1
522
Vastaukset
- Myyjähä
Osta mitä tarviit tai painu vit,, mitä siinä itket me myyjät ollaan nykyään tälläsii, kunigas on myyjä ei se joka inisee ovaen takana antakaa mun ostaa teidän kalliita tuottehia;;;;;;;;!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475285Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141355
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41240No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26121981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877