Turku SM-ralli

tietoavailla222

Mistä löytyy EK3 parhaat paikat?

25

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapuri

      nuotilla ei mikään toimi...lauantaina ajavat nuotittomat (b-junnut), eli silloin siis!

      • fyjjjvhytgckkkvgffckkv

        Olihan tuossa koulun kohtaa viime vuonnakin häppeninkii...


      • Naapuri
        fyjjjvhytgckkkvgffckkv kirjoitti:

        Olihan tuossa koulun kohtaa viime vuonnakin häppeninkii...

        Mikä johtui sumusta ja pölystä


    • kirraaaaa

      3,8km lähdöstä pitkä peltovasen

      • Kirraaaaaa

        Aikaisemmin myös oikea missä kuulemma tapahtumaa ...


      • muurarimuurasitaloa

        RT-muurauksen kohdilla?


    • kattomaan perjantain

      Onko kenelläkään laittaa sulkuajat.

    • SULKUAJAT: IHANNE:
      EK1: 19.15-02.00 20.30
      EK2: 20.30-03.15 21.35
      EK3: 20.30-04.00 22.01
      EK4/7: 10.15-20.30 11.18/15.22
      EK5/8: 10.50-21.15 12.02/16.06
      EK6: 11.30-18.30 12.44

      • taivaallistarallia

        Onko ek1sellä mitään hyviä paikkoja. Eilen kävin läpi ajamassa. Yksi ysikymppi oikee latokurvi on mutta liekö se sitten hyvä :D


      • nro0
        taivaallistarallia kirjoitti:

        Onko ek1sellä mitään hyviä paikkoja. Eilen kävin läpi ajamassa. Yksi ysikymppi oikee latokurvi on mutta liekö se sitten hyvä :D

        perjantaina kannattaa suunnata koulun kulmille. 3km säteellä monia paikkoja mitkä toimineet


      • Tietämätön
        nro0 kirjoitti:

        perjantaina kannattaa suunnata koulun kulmille. 3km säteellä monia paikkoja mitkä toimineet

        Mihin aikaan tämä Paimion/Liedon osuus mahdetaan siis ajaa? Milloin kannattaa tulla paikalle katsomaan ja saako paikalta ostettua lippuja vai voiko mennä muualle matkan varrelle omia reittejä.


      • kuinkalaiskojaihmisetova
        Tietämätön kirjoitti:

        Mihin aikaan tämä Paimion/Liedon osuus mahdetaan siis ajaa? Milloin kannattaa tulla paikalle katsomaan ja saako paikalta ostettua lippuja vai voiko mennä muualle matkan varrelle omia reittejä.

        Suosittelen vilpittömästi katsomaan netistä ennenkuin täältä rupeaa kyselemään. Loppujen lopuksi aika helposti löytyvät, ei tarvitse enempää 2min etsiä ellet ole täysin puupää
        kuinka laiskoja ihmiset ovat...


      • Tietämätön
        kuinkalaiskojaihmisetova kirjoitti:

        Suosittelen vilpittömästi katsomaan netistä ennenkuin täältä rupeaa kyselemään. Loppujen lopuksi aika helposti löytyvät, ei tarvitse enempää 2min etsiä ellet ole täysin puupää
        kuinka laiskoja ihmiset ovat...

        Kyllä olen googlettanut. Tiesulku alkaa siis 20.30? Ennen sitä paikalle? Viime vuosien tiedotteiden mukaan n. klo 22.30 aloitettu. Pojan kanssa tulossa ja on pitkä aika odottaa 2 h jos näin on. T. Tyhmä äiti.


      • Tervetuloa
        Tietämätön kirjoitti:

        Kyllä olen googlettanut. Tiesulku alkaa siis 20.30? Ennen sitä paikalle? Viime vuosien tiedotteiden mukaan n. klo 22.30 aloitettu. Pojan kanssa tulossa ja on pitkä aika odottaa 2 h jos näin on. T. Tyhmä äiti.

        Sulkuaikaan lisää n. tunti niin ensimmäinen auto tulloo. Ja kai ymmärrät että sulun jälkeen et pääse pätkää pitkin ajamaanxD
        Näen jo otsikoissa "Katsoja ajoi ralliauton kanssa nokkakolarin kesken kilpailua"


      • köyhä kokomus!
        Tietämätön kirjoitti:

        Kyllä olen googlettanut. Tiesulku alkaa siis 20.30? Ennen sitä paikalle? Viime vuosien tiedotteiden mukaan n. klo 22.30 aloitettu. Pojan kanssa tulossa ja on pitkä aika odottaa 2 h jos näin on. T. Tyhmä äiti.

        Tuolla ylempänä nimimerkki reittimestari on jo ek alkamis ajat laittanut! Reitille myydään lippuja! Kannattaa olla hyvissä ajoin paikalla.vaikka n 30min. Ensikertalaisten olisi parempi pysyä mieluiten risteysten läheisyydessä poissa ulkokurveista jne... reittikartassa yleensä ohjeet! Ja järjestysmiehiltä voi toki kysyä neuvoa! Mukavaa ralli iltaa vaan teille poikasi kanssa!


      • Tietämätön
        Tervetuloa kirjoitti:

        Sulkuaikaan lisää n. tunti niin ensimmäinen auto tulloo. Ja kai ymmärrät että sulun jälkeen et pääse pätkää pitkin ajamaanxD
        Näen jo otsikoissa "Katsoja ajoi ralliauton kanssa nokkakolarin kesken kilpailua"

        Kiitän ystävällisen sävyisistä kommenteistanne!


      • Tervetulloobbb
        Tietämätön kirjoitti:

        Kiitän ystävällisen sävyisistä kommenteistanne!

        Olloahyvä!


    • ek1

      siitä puhe mistä puute

    • idiote

      Täällä toinen idiootti ensikertalainen kyselee, että pitääkö paikalla olla tiesulun loppuun asti, eli kello 4?:D Oltaisiin siis menossa Saukonojan koulun suunnille katsomaan ralleja tänään.

    • täys yli nypyn

      Ei tarvitse odottaa sulkuajan loppuun asti, jos kilpailu sujuu aikataulussa. Heti kohta kilpailijoiden jälk tulee ns. purkuauto, jonka jälkeen tie avataan . Kävellenhän pätkällä saa yleensä liikkua vaikka sulku onkin päällä. pitää vaan hyppiä kilpa-autojen tieltä pois metsään.

      • Nyppyvasen

        Jos ei tiedä niin ei kannata lähteä...


      • persenaamat
        Nyppyvasen kirjoitti:

        Jos ei tiedä niin ei kannata lähteä...

        Kannattaa varmaan kirjoittaa sitten sm rallin sivustolle, että ensikertalaisilta kielletty tapahtuma. Mitäs mainostatte tapahtumaa ympäriinsä jos vain todellinen "rallikansa" on tervetullutta.


      • Juuriiiik
        persenaamat kirjoitti:

        Kannattaa varmaan kirjoittaa sitten sm rallin sivustolle, että ensikertalaisilta kielletty tapahtuma. Mitäs mainostatte tapahtumaa ympäriinsä jos vain todellinen "rallikansa" on tervetullutta.

        Pointti oli lähinnä että jos aikuisesta ihmisestä on kyse niin tiedon saa varmaan helpoiten sm rallien virallisilta sivuilta tai esim Turun sanomista... Eikä foorumeilta jossa puhutaan paskaa. Nykyään tuntuu ettei ihmiset jaksa nähdä itse hiemankaan vaivaa asioiden eteen vaan heti pitää saada vastaus jostain muulta/joltain muulta


    • idiote

      Ok kiitos paljon tiedosta!!:)

    • ääshool

      Ek 5 paikat???? pitäisi olla ja niin ettei tarvii kilometrejä kävellä pistoista?? Miten ekan risteyksen jälkeen isolletielle tultaessa eka kiristyvä vasen?? Hjälp

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe