-eli ennen sai mod. ilmaiseksi sopimukseen sisältyen,mutta nyt lama-aikaan joutuisi maksamaan 72€.
-vai olenko ymmärtänyt väärin?
-ei paranna kuvaa by dna.
Modeemi maksulliseksi
4
203
Vastaukset 4
- ei kilpailua ole
Ennen tuota ilmaista modeemia oli käytössä vuokramodeemi 8€/kk, eikä sitä aluksi voinut ostaa omaksi, eli muutamaan kertaan se tuli maksettua. Sitten alkoivat myymään niitä ja lopuksi lahjoittivat vanhat modeemit asiakkaalle.
Mokkulat sai yhteen aikaa ilmaiseksi, nyt nekin maksavat. Jollainhan operaattorienkin on elettävä.
Nuo samat säännöt taitaa olla kaikilla operaattoreilla ja hinnatkin on samoja. Kartelli?- 24kk monopoli
Wanhat as. saavat sittenkin mod. 0€
- moteemiva
Mikä modeemi (merkki ja tarkka malli) tuo 72 euron värkki on?
Lienee pakko-ostos liittymään vaikka olisikin toimiva modeemi jo kotona?
Mistä tuo tieto on peräisin että wanhat asikkaat saisivat modeemin kaupan päälle?- 24kk monopoli
DNA aspa kertoi,kun hieroivat jatkosopimusta
-modeemit inteno,telewell
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3921476- 71798
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38737Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29684- 52652
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht383609- 63543
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474