Mun mielestä aikuiset rinnat joilla on kokoa on tosi kauniit ja kiihottavat. VArsinkin sellaisen naisen hölkätessä tai kumartuessa ;) Tai leffoissa ratsastaessa tai kontillaan.. eli sillon kun rinnat "pomppii".. kaunista :) Sellaisia kunnollisia kun pääsis koittamaan..
Rinnat pomppii
14
6491
Vastaukset
- n69
täällä ois kunnon rinnat, koko C90. tekiskö mieli
- sex
kyllä minä haluan kokeilla niitä!! saanko?
- tomi
Ehdottomasti samaa mieltä, tosin minulle ei rintojen tarvise olla välttämättä edes isot, niiden pehmeä liike esim kävelessä tekee ne vastustamattomaksi. Yleensä rintaliivit sitovat rinnat tehokkaasti vartaloon, mutta joskus näkee esim paitapuseron alla mukavasti hyytelön lailla täriseviä kumpuja jotka saavat katseet kääntymään. Filmeissä näkyvien silikoonien heilunta ei oikeastaan lämmitä, mutta luonnolliset tahattomasti värisevät rinnat....mmmm ,-) niistä kun löytäisi mukavia videopätkiä, suomen säässä kun harvoin osuvat vastaan....
- Tissit_on_IN20v
Oikeessa olet.. silikoneista puheenollen sehän riippuu ihan leffasta onko siel aitoja vai silikonityttöjä.. ;)
- tomi
Tissit_on_IN20v kirjoitti:
Oikeessa olet.. silikoneista puheenollen sehän riippuu ihan leffasta onko siel aitoja vai silikonityttöjä.. ;)
Moi,
pitää paikkansa, suuntaus vain valitettavasti näyttää olevan aina vain vahvemmin silkkareiden suuntaan.
Valitettavasti taas on talvi tulossa ja mukavasti kävelyn tahtiin täristäviä rintoja ei enään kaupungilla kävellessä näe. Kumpa kevät tulisikin pian. Siihen asti tarvii tyytyä muihin "lähteisiin"
- zuschauer
Olen ehdottomasti samaa mieltä. Parasta rinnoissa on juuri niiden pehmeä herkästi liikkuva rakenne yhdistettynä sulavaan muotoiluun. Luonnolliset suurehkot pomppivat tai värähtelevät rinnat ovat herkullista katsottavaa ja saavat todella veren virtaamaan paisuvaiskudokseeni.
Yhden parin liikkeitä saan onnekseni seurata varsin läheltä, miten ne värähtelevät työntöjeni tahdissa - mmmh, valloittavan näköistä.
Muista ihanista rinnoista nautiskelu on tällaisen rehellisen miehen jätettävä katseiden tasolle, mutta nautintohan se on visuaalinenkin nautinto.
Kuinka paljon ikävämpi paikka maailma olisikaan ilman noita ihania liikehtiviä rintoja...
Lienee turha sanoakaan, että mielestäni kaiken kokoiset rinnat ovat omalla tavallaan ihania ja että rinnoiksi en laske mitään implantteja. Ne ovat vain keinotekoista romua, jolla jotkut tyhjäpäät pilaavat luonnollisen kauneutensa - ja ne ihanat värähtelyt
Hyvää kesän ja visuaalisten nautintojen odotusta kaikille rintojen ystäville ja tietenkin myös niiden omistajille.- rubensfani
Kuoma Zuschauer kirjoittaa kuin kynälläni. Allekirjoitan absolut. Itse lisään vielä sen että minua kiihottavat myös rehevien naisten rintojen lisäksi muutkin värähtelyt kuten nuo ihanat liian lyhyiden paitisten ja housunkauluksen väliin jäävät elintasorenkaat eli vatsat. Tykkään enkä pidä itseäni perverssinä....
- Anonyymi
Ei se, että ne pomppivat vaan kun ne myös värisevät tai lähes liplattavat tosi herkästi, siis silloin ku ne eivät vielä roiku vaan ovat asennossa hyvin.
Vähänkikö jotenki pienesti nainen hytkähtää, vaihtaa istumaasentoa vaikka, niin alkaa vipellys nahan alla, ehkä herkimmin semmosilla18-27-vuotiailla. Luulisi että net ovat paljon staattisemmat ja kovemmat, kuin lehmällä, mutta eivät kai sitten. Ehkä ne ovatkin kuin pullataikinaa keskimäärin. Eipä tuota ole kyllä tullut tissin tissiä kopeloitua, sitten sen kun itse vieroituin rintaruokinnasta, arviolta 34,5 v sitten- Anonyymi
👌👍
- Anonyymi
tulikin mieleen muuan vähäpätöinen mutta tärkeä värähdys, varros kotva niin linkkaan: https://youtu.be/lAkVHKnln60?t=108 Kökkö resoluutio, sori siitä, ei mulla muuta mutaa ku tää tällä kertaa, noihin kuviin ja tunnustelemisiin
Ja ohhoh, olipa muuten napsakassa kympissä tarjatukka yhellä neiti exällä (kenenköhän ex se oli) https://youtu.be/ZjGmY53zHqs?t=39 - Anonyymi
Ainstainin näköinen Salmelainen kyselee
- Anonyymi
Eilen kun vaimon ystävätär oli vierailulla sai taas silmänruokaa kerrakseen.
Todella suurista rintavarustuksista ei vaan saanut silmiään irti..
Uskomattomat kiimantuottajat!- Anonyymi00014
Vaimolla 100E rinnat niissä riittää puristelua,vois toisetkin koettaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole442494Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.562140Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886