Monesti olen ajatellut, että haluan unohtaa sinut, ei suhde meidän välillä kuitenkaan toimisi, vaikka me molemmat sitä haluaisimmekin. Kuitenkin joka kerta tunneilla silmäni harhailevat sinun suuntaan, ja toivon, että huomaisit kuinka sinua haluan. Siniset silmäsi hypnotisoivat minut... Saavat minut tuntemaan itseni heikoksi, jalkani pettämään altani... Miehekäs tuoksusi saa hormoonit hyräämään... Käheä äänesi saa värähtelyjä aikaan selkäpiissäni... Ja kun olet lähelläni, haluaisin vain koskettaa sinua, vetää sinut lähelleni, suudella sinua, painautua vastesi ja tuntea lämpösi.
Olisiko mitenkään mahdollista vain aloittaa seksisuhde kanssasi? Ei turhia paineita suhteesta, vaan pelkkää himoa? Miten saisin sinut ymmärtämään kuinka kiihkeästi haluan sinun repivän vaatteet yltäni ja ottavan minut vaikkapa pimeässä luokassa?
Mahtaisiko moinen suhde onnistua, kun ollaan samalla luokalla?
Halaun sinut ja vain sinut
5
1581
Vastaukset
- voi olla että se on minä :)
Anna vinkki....että minä titää jos se om ninä sinä tarkoittaa Minä on ihastunut tosin kaunis nainen...mutta en uskalta puhuu suoran....on siniset silmät.....
- Se hiljainen tyttönen
Olet horoskoopiltasi kalat...
Mutta epäilen, ettei hän viestiäni tule näkemään, joten tämä on kaiketi turhaa.
- yritä
Voihan sitä aina yrittää, jos ei pelaa ei voi voittaa.
Kaikki on mahdollista... - olinko minä?
Itse menin torjumaan tytön, josta välitän. Olin selvinpäin, hän oli humalassa. Tuli niin yllättäen (ei mitään vihjeitä etukäteen) ja niin suoraan etten edes tajunnut hänen haluavan minua. Lieneekö ujo?
Vasta jälkeen päin tajusin mistä oli kyse mutta en uskalla hänelle ehdotella mitään. Pelkään että se oli vain humalan tuomaa himoa.
Hän on samalla luokalla ja minulla on siniset silmät.- Se hiljainen tyttönen
Vaikka minä en kaikkia asian haaroja tiedä, ehdottaisin, että kokeilet maaperää, josko tunteen paloa löytyisi.
Itse humalatilassa kyllä lähestyisin samalla luokalla olevaa miestä vain siinä tapauksessa, että olen tuntenut vetoa häntä kohtaan entuudestaan. Humalassa sitä tulee paljastettua yhtä sun toista...
Onnea matkaan siis :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h874987Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073238Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313098Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262285Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191656Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961281Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391242Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311146- 48924