Outback diesel?

Yx vaan

Hatrkitsen Outback dieselin osotoa. Onko kokemuksia tuosta CVT-automaatista? kannnattaako sijoittaa n. 4000 euroa enemmän kuin manuaaliin? Meneekö lumessa yhtä hyvin kuin manuaalivaihteinen?

14

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohda koko romu

Subarun dieselit kannattaa unohtaa saman tien. Kampiakselit katkeilevat ym. vikaa on jatkuvasti. Yhden Subarun, tosin bensamallin omistaneena en suosittele koko merkkiä. Jo pellit ovat niin ohuita, että oveen painautua lommoja aukaistaessa.
      Vaihdoin saksalaiseen nelikkoon ja nyt menty rapiat 300 tkm huolettomasti ilman vikoja.

• Yx vaan

VAG ei kestä mitään.Turha yrittää täällä valehdella. Käy kysymässä vaikka AD-korjaamolila, kuinka VAG kestää. Pitäisi oikeasti julkaista kaiikki VAG.n viat, jotta ihmiset eivät hölmöinä noita ostaisi. No, onhan ainakin korjaamoilla töitä. Se on VAG-konsernin ansiota.

• Unohda koko romu
        Yx vaan kirjoitti:

VAG ei kestä mitään.Turha yrittää täällä valehdella. Käy kysymässä vaikka AD-korjaamolila, kuinka VAG kestää. Pitäisi oikeasti julkaista kaiikki VAG.n viat, jotta ihmiset eivät hölmöinä noita ostaisi. No, onhan ainakin korjaamoilla töitä. Se on VAG-konsernin ansiota.

Luepas itse ihan tältä palstalta kokemuksia Subarun dieseleistä.
        VAG:issa ei ole ollut vian vikaa, ajettu nyt 306 tkm. Muutaman polttimon, jarrupalojen ja vesipumpun vaihtoa en lue viaksi.

Subaru oli ihan sympaattinen peli mutta sen laatu on kuraa.

• Diesel toimii hyvin
        Unohda koko romu kirjoitti:

VAG:issa ei ole ollut vian vikaa, ajettu nyt 306 tkm. Muutaman polttimon, jarrupalojen ja vesipumpun vaihtoa en lue viaksi.

Subaru dieselithän toimii loistavasti! Luetko nyt vm 2008 juttua yhä uudelleen ?

Subaru boxer diesel on loistavan hyvä paketti! Vag dieseleillä niitä ongelmia tulee kokoajan myös uusiin malleihin . Subaru laatu on rautaa. Ihmeellinen rajoittunut tietosi. Voisitko nyt kertoa mikä mättää subaru diesel virhe luulossasi? Se ensimmäinen 6 vuotta oleva pieni ongelma ei nyt kelpaa enää mihinkään. Nyt on uudet koneet ja ne toimii kaikki.

• Diesel_abc
        Unohda koko romu kirjoitti:

Voihan täällä lukea, mutta kysyin itse merkkihuollosta. 2008 malleissa oli laakerivikoja tai vastaavia. Noilla on joillain ajettu jo yli 200 tuhatta km. Tietysti on niitä koneita hajonnut 2008 mallin jälkeekin. Hyvä konsti hajoittaa kone on unohtaa öljynvaihto tai käyttää väärää öljyä dieselissä. Kas kun se paras ja kallein Mobilin öljy ei sovikaan dieseliin. Sitten vaan täällä valitetaan, kun kone hajosi.

• Automaatti portaat

Lumesta ei ole kokemusta ainoastaa ajamisesta hieman. Vaihteisto on tosi hyvä käytössä . Itseä ei ainakaan huoleta kesto koska subarun vaihteistot on olleet "pomminkestäviä" maineeltaan tosin kuin vag tiptronik dsg .
      Kannattavuus on maku asia. Itse pidän automaattia niin hemmetin helpona käyttää joten manuaaliin ei ole paluuta.

Tuo "unohda koko romu" nikinen on palstaa vainoava häiriintynyt tyyppi . Sen tekstit ei eroa paljoakaan vaan tunnistaa parista lauseesta,aina saman tyypin,sääli,hukkaa elämänsä valheelliseen negaativisuuteen.

• TTT56

• Subbari,12

• Tytytytytyt
        TTT56 kirjoitti:

Pommi on hyvä sana kuvaamaan Subarun vaihteistoja. Korjatteille viedessä voisi sitten todeta että Suben vaihteisto on "Japanin arvostetuinta autotekniikkaa".

https://www.google.fi/search?q=subaru vaihteisto ongelma&gws_rd=ssl

Subaru automaatyi vsihteistot kestää kuten ei kestä vag dsg yms saman tehtaan muut tiptr multi oikeasti räjähtävät vikapesät. Etkö osaa lukea vag tehtaan massiivisista vioista ollenkaan?

• 17+18

Tuota tuota. Cvt automaatti on käytössä monessa japskiautossa. Jos et piittaa lisääntyneestä polttoaineenkulutuksesta ja pidät automaattivaihteisesta autosta niin osta sellainen.

Jos haluat pienemmän polttoaineenkulutuksen ja edullisemman hankintahinnan niin osta manuaali.

Itse ostin manuaalivaihteisen bensa-auton. Kilometrit ovat juuri siinä rajalla että saman hintaiseksi tulee minulla ajelenko bensalla vai dieselillä.

• audzmään

Miten niin lisääntynyt polttoaineenkulutus cvt automaatilla, väittäisin että asia on päinvastoin.. cvt pitää kierrokset matailna varsinkin kaupunkiajossa ja polttoainetta kuluu vähemmän. Oma 2.5l 2010vm legacy vie maantiellä 80km vauhdilla keskimäärin 6l/100:lla, kaupungissa nurkkapyörityksessä noin 10-11l/100:lla.. vanha 2.5l manuaaliaski vei pari litraa enemmän. Itse en ainakaan ole huolissani tuon laatikon kestävyydestä, hyvin toimii kelillä kuin kelillä. Vaivattomin vaihteisto ikinä, toimii kovilla talvipakkasillakin todella hyvin, ei oikeastaan mitään eroa toiminnassa vuodenaikojen välillä. Ei todellakaan ole ikävä manuaalivaihteista autoa enään.

• Cvtdsgmt

Vastaan lyhyesti. Mikään tunnettu automaattivaihteisto oli se cvt tai dsg ei yllä manuaalivaihteisen laatikon kulutusarvoihin.

On itsensä huijaamista jos sellaista yrittää väittää.

Toki pitää huomioida omat mieltymykset. Mutta pienemmällä kulutuksella selviät jos manuaalin valitset.

http://www.insightcentral.net/KB/faq-cvt.html

• Autimaatti voittaa

Höpö höpö,automaatilla pääsee useinkin pienempiin kulutuksiin KOSKA se toimii aina koneen tavin parhaalla mahdollisella tavalla ,kuski on joskus ajatuksissaan yms tai muuten vaan ei niin terävänä. Autotmaatti usein päihittää manuaalin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      215
      2846
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      127
      2736
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      78
      1783
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1342
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      64
      1324
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      866
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      833
    Aihe