Kyllä se vika on ihan teissä eikä muissa ihmisissä. Kyllä täytyy olla pahasti vikaa ihmisessä, jos ei ole edes yhtää kaveria. Täytyy olla kyllä aika epämiellettyvä ihminen silloin, jos ei ole edes yhtään kaveria.
yksinäiset katsokaa peiliin
47
1098
Vastaukset
- katohan ite!
Aika törkeesti sanottu! Veit kenties joltain sen vähäisenkin itseluottamuksen. Toivon, että joskus voit kokea jotain vastaavaa, vaikken kenellekään yksinäisyyttä toivokaan.
- 7+7+7
Trolliin taisit mennä. Ja jos joku on niin ääliö, että ajattelee noin, voit olla varma, ettei tyypistä oikeasti pidetä. Onhan se säälittävää nauttii ihmisten kiusaamisesta, sillä siitähän tuossa on kyse: lyödään niitä, jotka nähdään olevan heikommassa asemassa.
Kyllä se nimenomaan on niin, että enemmistö yksinäisistä on ihmisiä, joilla on sosiaalisia ongelmia. Eivät osaa oikein muodostaa ihmissuhteita. Sosiaalinen maailma on aika kova paikka monille ihmisille. Mutta tällainen ihminen voi olla kaikin tavoin hyvää seuraa.
Yksinäisiä kusipäitäkin on, mutta eivätköhän liene vähemmistö. - vikavaiominaisuus
ihan niin, kun ekana mulle tuli mieleen, että mikä VIKA?
Mitä vikaa on ihmisessä, joka ei tarvitse muita ihmisiä pönkittämään olemassaoloaan? Ennemmin musta on vikaa ihmisessä, joka ei kestä olla hetkeäkään vain itsensä kanssa!
Sen myönnän, että itsessä on kyllä syytä yksinäisyyteen, mutta ei vikaa!
Juu, isoin syy miksi itsekin olen yksinäinen, on oma luonne, vapauden kaipuu ja erilainen elämänkatsomus.
En osaa pitää yhteyttä ystäviin, siksi he ovat... ei voi sanoa että hyljänneet, vain kaikonneet koska ehkä hekin ovat itseni tavoin olleet vähän huonoja pitämään yhteyttä. Ehkä se on suomalaista perinnettä.
Olen vasta kolmekymmentä, ja kahdesti on kosittu. molemmilla kerroilla merkitsi suhteen loppua, koska vaikka suostuminen olisi ehkä tarkoittanut, ettei olisi vähään aikaan "tarvinnut" olla yksin, olisi se myös merkinnyt liiasta luopumista minun puolesta.
Eli, omaa syytä olla yksin, itse kieltäydyin.
muttei omaa vikaa, en minä valinnut tällaiseksi syntyä. Mutta tällainen olen.
- ei paha kuva ollut
Vika voi olla vähimmillään sellainen että odottaa että joku toinen tekee aloitteen, että tulisi huomatuksi.
Itse suvun kuopuksena olin aina valmis lähtemään mukaan kun ne vanhemmat olivat tekemässä jotakin. On minulla kavereita tai tuttuja, mutta kukaan ei edes vihjaillen kysy minua apuun tai seuraksi, saatikka että tulisivat käymään. Se ei haittaa enää, pääsin sen ongelman yli. Tiedän että vaikka en olekaan kovin kiinnostava voisin silti itse tehdä aloitteita, mutta sen aika ei ole nyt. - olut pois, tissit po
Oikeassa olet. Jos peilistä näkyy isot miestissit niin siinähän se on se syy yksinäisyyteen.
Eli oluen juonti kokonaan pois niin tissit katoaa.- Theo2013
Kyllä ne mies tissit näkyy tulevan jos on treenannut rintalihaksia ja ollut 135kg puntti salilla ja nyt kaikki poikki sairauden takia ja paino n.100kg ja alenee.Nyt epätoivoisesti pikkupainoilla punnerruksia,mutta kovaa on joten älkää naurako miestisseille,ei ne tule kaljan juonnilla kaikille vaan on myös sairaus jolla on nimikin mutten muista nimeä.
- Absoluuttinen totuus
No ei välttämättä tarvitse olla epämiellyttävä ollakseen yksinäinen. Ujous, arkuus, huono itsetunto, masennus, huonot kokemukset ihmisistä, sairaudet, niin kuin esimerkkinä.. Joillakin on voinut olla kavereita suuretkin määrät nuorempana, mutta myöhemmällä iällä on voinut tulla vastoinkäymisiä elämässä, jotka ovat johtaneet yksinäisyyeen. Vaikka omaisikin hyvän luonteen, talous olisi kunnossa ja ulkonäkökin ok, ei välttämättä täydellisestä yksinäisyydestä ole helppo alkaa rakentamaan sosiaalista verkostoa.
Älkää ainakaan syyttäkö naisia. - Entinen ystävä
Yksinäisyyttä voi myös tahtoa. Minä tahdon ainakin välillä olla ihan yksinään. Olla rauhassa narsisteilta, jotka ovat niin täydellisiä ja parasta A-ryhmää ainakin omasta mielestään.
Viihdyn yksin, mutta ystäviä on varmasti enemmän kuin tällä narsistilla joka luulee aivan muuta. Hän ei todellakaan tunne minua, vaikka niin kuvittelee.- rajaton röyhkeys
Eikös se narsistien suurin ongelma ole nimenomaan tuo luulottelu ja kuvittelu? Ja kun kateus ja mustasukkaisuus astuu peliin, niin silloinhan asiat luulotellaan aina siltä kannalta mikä kohteen kannalta negatiivisin merkitys.
Hyvä se on vain tehdä pesäeroa näihin rajattomiin narsisteihin. Yksin olo voittaa aina petollisen seuran. - nettifeikkipiru
Entinen ystävä:
Onko tämä tarinan narsisti entinen ystäväsi?
Lainaus eräältä foorumilta 3 vuoden takaa:
"Samoin on netissä tullut jonkun asteen narsistiin (nainen) törmättyä. Hän hakee pahaa ihmisistä, tai kulloisestakin kohteestaan.
Tyypillinen ajattelutapa voisi olla hänelle, että tavallinen ystävällisyys on "nuoleskelua tai vähintään kieroilua". On ilmeisesti jollain tavoin katkeroitunut perusluonteeltaan, esiintyy muina ihmisinä kiusatakseen, etsii virheitä, kuvittelee tietävänsä toisesta ihmisestä kaiken ja pitää tietojaan ainoina oikeina "faktoina" urkkii että voisi taas haukkua, käyttää "valtaansa" väärin ja pelaa kummallisia pelejä muiden kustannuksella. Hänellä täytyy olla aina hovi ihmisiä ympärillään, jotka myötäilevät mukana."
- Yksinäinen Aina
Kiitos kun kerroit asian minkä jo tiedän.
- paha olo aloittaja?
Hyvin sanottu" entinen ystävä" ja "absoluuttinen totuus" sekä muut tuon trollin alottajassa päässä vikaa, koska tulee kiusaamaan muita yksinäisiä tänne tollasella aloituksella. Turha yrittää lytätä meitä muita yksinäisiä enään lyttyyn sillä me tiedämme arvomme paremmin kuin sinä tämän trollin aloittaja, sulla taitaa olla paha olla joten haeppa sitä apua ennen kuin menee pahemmaksi olosi !?
Welcome to the internet.
Tällaistahan se on, huudellaan nimimerkin takaa tai jopa ilman rekisteröityä nimimerkkiä. Tätä on joka paikassa, keskustelufoorumeilla, kommenttipalstoilla. Suosittelen kovettamaan itseään tuollaisia aloittajan kaltaisia tyyppejä varten. He ovat säälittäviä pienisieluisia ihmisen irvikuvia, huomiohuoria joille ei kannata vastata. Tuskin tuo edes palaa lukemaan mitä on vastattu. Hieroo jossain käsiään yhteen että "häh häh hää varmasti pahoitin jonkun mielen tällä" ja näin hän on saanut surkealle elämälleen edes jotain pientä tarkoitusta ja sisältöä.Itsensä kovettaminen, kannatetaan!
Mutta joskus sitä toisaalta toivoisi, että palstalla olisi reilu määrä luotseja ja heillä mahdollisuus poistella tällaisia avauksia, mitkä saattavat joihinkin lukijoihin vaikuttaa huolimatta yrityksistä olla huomioimatta.
- vm. 86
Ei muuta kuin nalle kainaloon ja peilin eteen!
- kiltti mies.
Olen aika ruma ja epämiellyttävä.
- tiokgdshuilkh
Älä sä nyt taas alota! :D
Mikä sussa on epämiellyttävää? Hampaat? Mee hammashoitoon...
Hiukset? Parturiin. Pälvikalju? Lyhyt leikkaus tai kalju kokonaan.
Rumat silmälasit? Hanki trendikkäät.
Älä käytä pappapartavesiä vaan panosta hyvään partaveteen. Jota ei tosin kannata lotrata litratolkulla ja noissa laadukkaamissa on se, ettei tarvitsekkaan.
- epaepaepamieelllyytt
On suhteellista, minkä katsoo kaveruudeksi tai ystävyydeksi. Tosi asia on, että syvimmät ja kestävimmät ystävyyssuhteet luodaan alle 20-vuotiaina. Varhain luodut ystävyydet ovat yhtä kestäviä kuin sukulaisuus. Myöhemmällä iällä ystävyys jää helposti pinnallisemmaksi ja tilapäisemmäksi tapahtumaksi. Ihminen voi olla yksinäinen, vaikka näennäisesti tulisi hyvin toimeen toisten ihmisten kanssa.
Jos sinulla on tuhat naamakirjakaveria, niin se ei tarkoita, että yksikään heistä olisi valmis kuuntelemaan sinua ja tukemaan siinä vaiheessa, kun ryvet pohjamudissa. Päin vastoin. Menestyvät (tai niukin naukin pärjäävät) ihmiset pelkäävät usein epäonnen tarttuvan. Eli tervetuloa kerhoon. Sinun tarvitsee vain menettää työkykysi, asuntosi ja mielenrauhasi, niin ne tuhat naamakirja kaveriasikin ovat menneen talven lumia.
On aina yhtä vitsikästä, miten keskustelun aloittaja paljastaa oman rajoittuneisuutensa. Tässä aloittaja vetää korrelaatiosuhteen epämiellyttävyyden ja kaverien puutteen välille. Kaiken lisäksi hän ei edes osaa kirjoittaa oikein sanaa epämiellyttävä. Kannattaa varttua noin 30 vuotta vanhemmaksi, ja kirjoittaa uudestaan sitten, kun on saanut vähän enemmän elämänkokemusta.- Ei itsesäälissä
Ei niistä minun nuoruuden ystävyyssuhteista ole enään yhtäkään jäljellä. Syykin on selvä ovat siirtyneet lastenrattaiden työntäjiksi.
- lapset nukkumaan...
Ei itsesäälissä kirjoitti:
Ei niistä minun nuoruuden ystävyyssuhteista ole enään yhtäkään jäljellä. Syykin on selvä ovat siirtyneet lastenrattaiden työntäjiksi.
-> " Syykin on selvä ovat siirtyneet lastenrattaiden työntäjiksi."
Minun lapsuudenkaverini on myös lastenrattaan (ex-)matkustajan parhaita kavereita. Harmi vaan että tavataan niin harvoin.
Lapsen kummitätiä emme ole tavanneet yli 10 vuoteen, hänellä on ollut muita mielenkiinnon aiheita. Kummisetä tavataan vain jos käymme hänen luonaan.
- Joo--o
Taivas on sininen.
Vesi on märkää.
Minä olen yksinäinen. - 11v
Niinhän me kaikki. Herään masentuneena ja yritän keksiä jotakin positiivista ajateltavaa. Ihminen on itsekäs ja ilkeä. Suomessa on kylmä ja ympärillä yrmeitä katseita sarkastisia hymyjä ja ylimielistä,epäkohteliasta liikehdintää kadulla ja tiellä. Jos joku erehtyy iloitsemaan tai puhumaan ääneen kyllä me muut sen hiljennämme nopeasti. Opetelkaa uusi kieli ja hankkikaa ystäviä ulkomailta. Alkakaa kummiksi tai auttakaa vaikka jotai joka on kans yksinäinen esim vanhukset.valitkaa kahdesta: ystävällinen tai ilkeä. Hyvin yksinkertaista. Ystävällinen ja muut huomioon ottava on vahvuus jota kaipaamme pölhölandiaan.
- kaiffari
Kyllä ystävä naispuolisesta olisi tervetullut. En halua seksiä heiltä ja siihen se monesti tyssää. Naiset haluavat enemmän kuin kaveruus.
Itse yritän opetella pois muiden teoista liiallisen vaikutteiden ottamisesta. En voi oikeastaan mitään sille mitä muut ihmiset tekee, ajattelee, kirjoittaa yms. Vituttaa toki moni asia ja moni ihminen. Rahan valtaa kumartavat kokoomuspellet, median viimeaikaisen massamanipulaation tuloksena NATO:sta intoilevat lampaat, kannabiksenpolttajaa narkkariksi haukkuvat kukkahattutädit ja -sedät jotka eivät osaa itse hakea luotettavaa tietoa ja muodostaa sitä kautta omia mielipiteitään vaan ottavat ne valmiiksipureskeltuna jostain maikkarilta. Mutta en voi heille mitään, tietenkin voin kyrpiintyä ja murehtia asiaa siihen pisteeseen asti että löydän itseni mielisairaalan sängystä, mutta mikä siinä muuttuu? ainoastaan se että oma elämäni menisi ainakin hetkellisesti kivikkoon. Vähän tätä tarkoitin "itsensä kovettamisella" etten niin herkästi pahoittaisi mieltäni siitä mitä kaiken maailman aivokääpiöt kirjoittelevat ja huutelevat. Haluan toki silti tuntea täysillä, suuren onnen vastapainona tulee varmaankin vastaava määrä tuskaa ja kärsimystä, rakkaus saattaa vaihtua yhdessä päivässä syvään pettymykseen, mutta haluan pitää sydämeni avoimena kuten tähänkin asti. Mutta ottaa enemmän vastuuta omista tekemisistäni sekä siitä mihin suuntaan elämäni onkaan oikein menossa. Se on omissa käsissäni, sentään =)
Katso itse...
TTT tai MTT iha miten vaa...- vastaus...-
Paljon on päässä vikaa, jos elämää suremmaksi kysymykseksi tulee jonkun toisen ihmisen yksinäisyys. Pitää oikein neuvoja jaella yksinäiselle.
Aloittaja voi mennä itse peilin eteen ja kysyä itseltään, miksi jonkun muun yksinäisyys vaivaa niin paljon. Kun tarpeeksi kauan siinnä seisoo ja kysyy, niin eiköhän se vastauskin joskus tule. - Ihmeellistä sakkia
Kerran tapasin miehen (parikymppinen), joka kärsi yksinäisyydestä. Hän etsi netin kautta uusia ystäviä. Kun tapasimme, huomasin tässä miehessä huonoja piirteitä; hän oli hyvin negatiivinen, kaikki asiat meni huonosti ja kaikki oli paskaa. Ei ihme, että ei tällä ihmisellä ollut kavereita, koska oli sen verran rasittavaa seuraa.
Toinen kerta tapasin myös toisen naisen (parikymppinen), joka etsi netin kautta ystäviä; nainen kärsi vakavasta syömishäiriöstä, oli harjoittanut omasta tahdosta prostituutiota, joi itsensä aina hirveeseen humalaan ja käyttäytyi röyhkeästi kännissä.
Tässä teille kokemuksiani yksinäisista ihmisistä ja syistä miksi heillä ei ollut paljon ystäviä.Mistä h*vetistä sää näitä oikein löydät?
Tai anti olla...
Taidan arvata...
Tai en taida edes arvata koska kysymys oli siinä mielessä tyhmä sillä tuskin ees haluan tietää...
Mutta laitan silti tämän...Hups... Siis netistä löydät... Sry mun moka...
Silti, tuomitset kaikki yksinäiset noiden kahden mukaan?
O'rly?
Taas näitä yksinäisten syyttäjiä taikka kahden kerran tuomitsijoita oikein porukalla liikkeellä. TTT ja MTT teilleki vaa...
BTW tuliko kenties mieleen että tuon miehen elämä saattoi olla nurinkurin (20-vuotiaana aika monella voi olla) ja halusi jonkun jolle puhua tunteista?
Negatiivisuus voi pysyvöityä mikä on joko jatkuvien epäonnistumisien, huonon itseomatunnon ja/tai kanssaelävien KP-massojen syytä... Viimeiseksi mainittu ei ainakaan paranna sitä...
BTW tiesitkö että suurin osa negatiivisuudesta on realismia?
Jos et, ei voi mitään... Lähempä tästä tutkiskelemaan noita im-aiheita ja -sivustoja...- ....................
Jälleen kerran tämä sama älynväläys. Missään nimessähän yksinäisen ihmisen katkeruus ei voi olla seurausta siitä yksinäisyydestä, vaan aina, siis ihan aina, yksinäinen on lähtökohtaisesti jäänyt yksin, koska on katkera.
Okei, tapasit kerran jonkun ja tapasit toisenkin kerran jonkun. Nämä kaksi henkilöä ilmeisesti muodostavat kaikki kokemukset ihmisistä, mitä voit koskaan saada. Ei muuten ihme, että roiskit tekstiä tällä palstalla. Hei, saisinko kysyä tällaista, että montako kertaa tapasit näiden kahden henkilön kanssa? Ainakin tuon jälkimmäisen kanssa kuulostaisi tapahtuneen useammankin kerran, koska "aina" joi humalaan.
Arveletko, että negatiivisuus ja röyhkeys olisivat vähentyneet, jos nuo kaksi olisivat löytäneet vaikkapa pari kaveria kumpikin? idompsu tuossa jo ehdottelikin, että heillä saattoi muuten olla vaikeaa ja vähän tilaisuuksia päästä puhumaan tai muuten ilmaisemaan itseään. Montako tapaamista / kauanko jaksaisit odottaa ja katsoa muuttuuko toinen mukavammaksi?
En yritä väittää, että pointtisi olisi mitenkään väärä, vaikka ehkä turhan kärjistetty ja hieman hätäisen kuvan antaakin. Voin jopa kompata sitä omakohtaisella kokemuksella:
Vuosi sitten tapasin yhden ihmisen netin kautta, kun etsin kavereita. Minulla oli tuolloin hankala vaihe menossa ja olin masentunut. Tapasimme noin 5 kertaa ja ymmärrän kyllä miksi se siihen sitten jäi: Vaikka miten muka yritin olla normaalin positiivinen ja pysyä mukavammissa aiheissa, niin minusta kuitenkin näkee, jos olen väsynyt, ja kuulee, kun surullinen. Ihme, että niinkin monta kertaa jaksoi nähdä. Olen noista kerroista aidosti hyvilläni.
Tänä vuonna on ollut helpompaa, ja tapasin toisen henkilön netin kautta. Nyt en ollut masentunut enkä surullinen ja jutut oli enimmäkseen kevyttä vitsailua, mutta silti kaksi kyyneltä (jep, laskin) piti pyyhkäistä, kun yhdessä välissä kerrankin eräästä vaikeasta asiasta sain jollekin kertoa. Yhteydenpito näyttää jatkuvan.
Olikohan tässä pointtia. No, ehkä vähän perspektiiviä antaa tuohon negatiivisuuteen, jos ei muuta.- Ihmeellistä sakkia
idompsu kirjoitti:
Mistä h*vetistä sää näitä oikein löydät?
Tai anti olla...
Taidan arvata...
Tai en taida edes arvata koska kysymys oli siinä mielessä tyhmä sillä tuskin ees haluan tietää...
Mutta laitan silti tämän...Internetistä, keskustelusivuilta.
Kyllähän niitä kavereita löytyisi, mutta ei vain jaksa. Sohvalla lojuminen ja nettisurffailu on niin paljon miellyttävämpää ja vaivattomampaa kuin kaikenlaisissa kissanristiäisissä juokseminen.
- Elämäkö rulettipöytä
Tulin huomaamaan että yksinäiseksi myös tekeydytään myös täällä Suomi 24 keskusteluissa. Aivan alussa kertoi naisihminen olevansa niin yksinäinen,mutta kun saimme kirjeen vaihdon ja puh, numerot vaihdettua alkoi pikkuhiljaa paljastua että oli vasta tekemässä pesäeroa ja kuksivansa vielä miehen kanssa mutta harvemmin kuin ennen? Heillä on edelleen suhde päällä ja löytyi myös tietoa isommasta suku katraasta jonka kanssa välit erittäin hyvät,myös aikuinen lapsi kotona pitämässä seuraa,ja myös paljasti käyneensä usein treffeillä eri miesten kanssa. Kovin alkoi vaikuttamaan että vain paremman haku päällä,ilmeisesti supermies ja rikas sellainen,joten ymmärrettyäni etten saa edes kirje kumppania aloin kertoa itsestäni tois puoleista tietoa,sairauksista ,varattomuudesta ym, mikä seuraili hänen elämäänsä jolla hän yritti saada kait jotain sääli pisteitä. Uskon ettei ymmärtänyt että sai omat kertomuksensa takaisin,nyt vain minuun elämääni liitettyäni,ja jätin toisin sanoen kertomatta muun muassa löytäneeni hänen tunnuksen noin yksitoista vuotta vanhempana,eli nuorensi itsensä minun ikäryhmään. Kertoi eräästä sairaalasta jossa olen ollut viisi kertaa noin 2-3 viikkoa kerrallaan,joten hänen tarinansa katkesi omista käynneistään loppui siihen kun kerroin tuntevani henkilö kunnan vaikka kadulla tavattaisiin,koska lähes asuin yhden kesän siellä tutkittava,lääketiedettä auttaakseni(labra rottta),olen siis kertomassa ettei kannata uskoa kaikkea,koska voi tutustua näihin naisiin jotka vielä elämänsä kurttujen alkaessa näkyä yrittävät vaikka perheensä hyljäten korottaa omaa elintasoaan. Jos tunnistat itsesi tästä voin kertoa että omistan kiinteistöni jossa asun sekä aika palan isänmaata sen ympärillä,enkä toivo sitä lottovoittoa eläkepäivieni iloksi,sain sen jo noin neljä vuotta sitten,ja vaikka olen sairas eläkkeellä olen yrittäjä johon ei pure lama koska,tuotan palvelua jota tarvitaan oli lama tai ei,adios ja koeta keksiä parempi tarina seuraaville uhreillesi,ja usko huviksesi ei kukaan mies ota vaimokseen naista pelkän pissi reiän takia.
- hjgfj
Ja muistakaa, että Suomi on pullollaan kontrollfriikkejä, aina siis nokka toisten asioissa. Tyypit ovat uteliiaita, juoruilevat, manipuloivat ja luulevat itse olevansa jotenkin yli-ihmisiä. Jos eivät ole narsisteja, niin heillä on vahva taipumus toisen ohjailemiseen sanoin ja teoin. Usein nämä ihmiset eivät voi taipumukselleen mitään, niin kuin ei yksinäisetkään olematta silti sairaita.
Toisen ihmisen asioihin nensä työntävä on itsetunnoltaan lapsellinen ja pikkusielu junttimainen friikki, joka ei elä omaa elämää, vaan elää sitä toisen ihmisen kautta millä hinnalla hyvänsä, puuttumalla asioihin jotka eivät hänelle kuulu.- juuri niitä
Naulan kantaan. Jokainen sana, jokainen lause totta tekstissäsi. Tuolla narsismi-palstallahan tästä juuri keskustellaan.
Jotenkin sitä vain toivoo, että tuo kaikki palautuu heille itselleen takaisin. Tavalla tai toisella. Omaa oksaansa sahaavat, pyryharakka-parat.
hjgfj: Olen samaa mieltä, suomi on pullollaan tuollaisia. Mutta mielestäni, koska on myös hyviä tyyppejä todistetusti olemassa, ei kannata pilata mahdollisuuksiaan tutustua uusiin ihmisiin sillä "verukkeella" että "se on varmaan kuitenkin joku egoistinen narsisti"
Innokkuuttahan se latistaa, kun nykyihminen on mikä on, pääosa populaatiosta iltapäivälehtien aivopesemiä salkkareiden katsojia. Mutta muutama helmi mahtuu aina joukkoon. Sellaisille on tilausta.- hjgfj
Ei tietysti kannata ajatlla, että kaikki ovat narsisteja. Me vaan ollaan erilasia ja usein vastakohdat täydentävät toisiaan ja yksinäinen voi olla näkevinään sosiaalisessa tyypissä sellaisia puolia, jotka itsellä ovat heikompia. Kun aikaa sitten kuluu huomaakin, että kaikesta ollaan erimieltä, kun se sosiaalisempi pyrkii jyräämään hiljaisemman.
Ikävintä on, että juuri ne sosiaaliset ovat aina osoittelemassa sormella yksinäisiä, joka juuri osoittaa että kaikki ei ole päässä ihan kunnossa.
- olen varma tästä
Ei kyl vika ON kaikissa muissa vastenmielisissä ihmisissä
varsinkin niissä hankalissa - peiliin katsonut
Peiliin on katsottu ja vika havaittu. Ikävä kyllä en ollut laumaihminen joten en kelpaa laumaan vikoineni. Yksinäisyys on ollut minulle ystävä joka on auttanut näkemään ja ymmärtämään että minullekin voi löytyä vielä "korjaussarja" elämääni johon kuulun.ps. Minusta lauma joka luulee olevansa virheetön on pahasti "harhassa"...........OLETKO SINÄ nimimerkki katsokaa peiliin katsonut itse peiliin?
- 12343456546756876909
En edes jaksaisi yrittää tutustua muihin kun kaikki on niin ilkeitä ja kamalia.
- kavereihin pettynyt
Jaa, että omavika jos on yksinäinen? No näin kuitenkin on, että erittäin hyviä tuttuja on satoja, mutta ystäviä EI OLE, eikä kyläkavereita!
Auttaako peiliin katsominen, EI. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä, mutta kannattaako. Onko reilua jos ottaa kaveriin yhteyttä 15 kertaa vuodessa ja kaveri ei ota yhteyttä kertaakaan. Tai jos ottaa yhteyttä fb chatissa paluuviestit on yksi tai kaksi sanaa, viestiä saa odottaa 5-15 minuuttia.
Mutta jos asiallisia neuvoja löytyy, niin kertokaa. Syksy on pahaa aikaa, raskasta käydä töissä, harrastuksissa ja tulla kotiin jossa toki vaimo ja lapset, mutta kun kaipaisi myös kavereiden juttuseuraa tai tapaamisia. Pitäisi saada päähän jotain ajateltavaa, eikä ole reilua vaimoakaan kohtaa kertoa hänelle kaikki työhuolet yms. joita hän saa kuunnella aivan liikaa.
Onko jotain chattia tai kontaktipalstaa jossa voi keskustella, kirjoitella luotettavan henkilön kanssa. Sellaisesta olisi paljon iloa.- yksinäinen nuori vasten
Vähän sama tilanne täällä. Olen tosin vasta 19v mutta aina se joka yrittää ottaa kavereihinsa yhteyttä koska nämä itse eivät ota minuun. Tosi stressaavaa ja masentavaa vaikka olenkin sosiaalinen niin en löydä ihmistä joka olisi jollaintapaa samankaltainen. En myöskään käytä alkoholia toisin kun muut kouluryhmässäni olevat jotka ravaavat joka viikonloppu ryyppäämässä ja juhlimassa ja kertovat maanantaisin kuinka hauskaa oli viikonloppuna. Tulevaisuus on sikäli valoisa että armeija olisi edessäpäin ja toivoisin sieltä löytyvän jonkin sortin kavereita.
- rupea juomaan
yksinäinen nuori vasten kirjoitti:
Vähän sama tilanne täällä. Olen tosin vasta 19v mutta aina se joka yrittää ottaa kavereihinsa yhteyttä koska nämä itse eivät ota minuun. Tosi stressaavaa ja masentavaa vaikka olenkin sosiaalinen niin en löydä ihmistä joka olisi jollaintapaa samankaltainen. En myöskään käytä alkoholia toisin kun muut kouluryhmässäni olevat jotka ravaavat joka viikonloppu ryyppäämässä ja juhlimassa ja kertovat maanantaisin kuinka hauskaa oli viikonloppuna. Tulevaisuus on sikäli valoisa että armeija olisi edessäpäin ja toivoisin sieltä löytyvän jonkin sortin kavereita.
Et käytä alkoa? No ei oo sit ihmekään kun et ole suosittu.
- ------------------
Kärsin vakavasta masennuksesta, ja eristäytyneestä persoonallisuushäiriöstä, olen syrjäytynyt.
Kavereita ei ole ollut 9 vuoteen.
Aloittaja väittää että yksinäiset olisivat jotenkin inhottavia ihmisiä?
Itse ainakin olen erittäin kiltti ja kuuntelen muita ihmisiä niissä vähäisissä välttämättömissä sosiaalisissa tilanteissa joita tulee en ole koskaan sanonut ilkeästi kenellekkään, en " yleensä " edes puhu omista asioistani muille koska tiedän että ei ketään kiinnosta.
Ongelmani on siinä että en vain kykene sosiaalisiin suhteisiin monen ongelman takia. ( En edes yritä hankkia kavereita enään ) Ei kannata yleistää. - Älä selitä!
Yksin jäänyt vanhus, jonka viimeinenkin lähimmäinen on kuollut on mielestäsi paha ihminen?
Jos on liikuntarajoitteinen, eikä voi osallistua aktiviteetteihin onko silloin paha ihminen?
Entä jos on lapsena kiusattu ja jätetty porukan ulkopuolelle niin että jää traumaattinen pelkotila - varmaan sekin tekee ihmisestä pahan?
Seksuaalinen hyväksikäyttökin on uhrin vika, koska uhri jää helposti yksin kokemuksensa traumatisoimana.
Painu vittuun psykopaatti! Kaltaisiasi ei tarvita tälle, eikä millekään muulle keskustelupalstalle. Leimaatte ihmisiä ja toimintanne haittaa kaikkea syrjäytymisen vastaista työtä ja loukkaa hyviä arvoja ja käytöstapoja vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078813
- 936740
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656510Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345351Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634537- 553521
- 503355
- 513102
- 562922
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896