Hei!
Olen autoilun aloitteleva tyttönen ja autoilua helpottaisi kummasti, jos olisi hyvä navigaattori!!!
Mikä olisi siis riittävä/edullinen ja hyvä?
Vaatimuksia olisi:
1)SELKEÄ ÄÄNI OHJAUS siis, että neuvoo riittävän aikaisin kääntymään eikä just viime hetkellä!!!
2) SUOMEN KARTTA TÄYSIN RIITTÄVÄ. Päivityksistä en ymmärrä mitään, mutta että niitä saisi jostain edullisesti tai ilmaiseksi.
- HELPPO KIINNITTÄÄ
-HINTA JA LAATUSUHDE KOHDALLAAN. JOS VOISITTE KERTOA MERKKEJÄ JA MALLEJA NIIN ALAN METSÄSTÄMÄÄN:)
AUTTEKEE!!!!KIITOS!!!!
Navigaattorit, PARAS ÄÄNI OHJAUS???!!!!????
11
427
Vastaukset
- Vaihtoehto
Nokian älypuhelimissa on Here-ohjelma, joka on navigaattori.
- Wilma79
En omista älypuhelinta..ihan perus mummo luuri:)
- kaikilla pärjää
Kaikki navit pystyy tuohon. Mitä kalliimpi niin enemmän toimintoja ja jopa valita opastajan äänen jne. Suuri näyttö helpottaa, sillä sitäkin joutuu katsomaan hankalimmissa paikoissa, pelkkä ääniopastus ei aina riitä.
Autosi lasi ja etäisyys vaikuttaa jonkin verran kiinnitykseen, niitä pitää vaan tutkia ja miettiä mikä kiinnitys sopisi autoosi parhaiten. - Omppu5
Hanki kunnon älyluuri,saat sen mukana kunnollisen navin ja paljon muutakin,niitä on turha pelätä. Itselläni on iPhone 5 ja vaikka siinä on jo tehtaalla laitettu Ompun oma navi,asensin siihen juuri Tom Tomin Nordic-kartoilla olevan oikean navigaattoriohjelmiston,hintaa naville tuli 40€ ja ikuiset kartat Suomenkielisillä valikoilla. Nyt autoa vaihtaessani en enään asentanut siihen vanhaa Tomppaani,jossa ilmeni jo vuoden jälkeen akku ongelmia. Muuten Tomppakin on ihan hyvä peli ja myös Ompussani hyvä karttaohjelmana,akut ovat aiemmissa malleissa olleet ainakin ongelma niissä.
- Wilma79
Olen syntynyt väärälle vuosikymmenelle, en halua älypuhelinta. Mitä tomppaa suosittelisit tai mikä tomppa sulla on ollut?
- Omppu5
Wilma79 kirjoitti:
Olen syntynyt väärälle vuosikymmenelle, en halua älypuhelinta. Mitä tomppaa suosittelisit tai mikä tomppa sulla on ollut?
Itselläni oli ja on edelleen (tosin laatikossa) 720 Go,jossa on bluetooth-ominaisuus,jolloin voi olla puhelimeen yhteys ajon aikana eli toimii handfreenä lainkin mukaan sallitusti. Se oli aikoinani ostopäätöksessä kriteerinä. Laite itsessään on kartoilaan ym. aivan hyvä ja kelvollinen,vain huono akku-teknologia pilaa laitteen käyttöä. Tosin itselläni oli telineessä autossa ja jatkuvassa virrassa auton käytön aikana,mutta olen kuullut että kaikilla tämäkään ei auttanut laitetta enää toimimaan. Nykytompan akuista en osaa sanoa mitään,oma laitteeni taitaa olla ostettu joskus 2007 tai 2008.Ohjelmisto on kelvollinen arkikäyttöön ja suomenkielinen,niin varmaankin on muillakin valmistajilla kylläkin. Makuasioita paljonkin nämä navit ovat.
- Kaavat kangistuu
"Wilma79"
"Olen autoilun aloitteleva tyttönen"
"Olen syntynyt väärälle vuosikymmenelle, en halua älypuhelinta."
=> Ristiriitaista!
Olen syntynyt 50-luvulla ja minulla on älypuhelin. Monella muullakin ikäiselläni on ja sitä käytetään muuhunkin kuin soittamiseen tai tekstailuun.
On mulla myös navigaattorina Tom Tom 630 GO, jota käytän ja jota ei enää valmisteta. - Wilma79
KIITOS!!!!
- seonseddd
Siinä sulle navigeitör: http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/gps-auto-moottoripyora/GARNUVI40/garmin-n-vi-40-western-europe-gps
- Wilma79
KIITOS!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026