Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Katse oikeaan päin

kuin kissa ja koira

Miltäköhän se tuntuisi, kun laittaisimme energiamme menemään samaan suuntaan? Arvaisin, että voittaisimme koko maailman.

26

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli alakynnessä.

      tietääkseni olet helisemässä?

    • Aikani koitin sitä

      Mutta kuljit eri suuntaan.

      • paskaa housuissas

        ja syytäkö minä siihen olen? itse olette alkaneet riehumaan joten persepesullle


      • siinäkö oli
        paskaa housuissas kirjoitti:

        ja syytäkö minä siihen olen? itse olette alkaneet riehumaan joten persepesullle

        alottajan hyvät aikeet???


      • Ap.
        siinäkö oli kirjoitti:

        alottajan hyvät aikeet???

        No ei ollut minulta.


    • - ihmetys -

      no miksi sit olette kuin kissa ja koira, miksi hukkaatte hyvää tollaseen?

    • Mikä on johtanut

      Noin pahaan tilanteeseen, miksi et ole ymmärtänyt tuota aiemmin?

      • Ap.

        Aika klassinen esimerkki vastakohtien viehätyksestä. Tutustuminen alkoi huonosti, provosoitumalla ja provosoimalla. Aikamme kun haastettiin toisiamme, huomasin että kiinnostukseni on muuttunut toisenlaiseksi. Voitte vain kuvitella tunteen. Tyhmänylpeys esti sitä hänelle kertomasta ja tosiaan, taitaa olla jo myöhäistäkin. Hän jatkaa elämäänsä ja niin on tehtävä minunkin. Mutta mielessä tuo erikoinen persoona käy aina välillä ja hymyilen kun ajattelen häntä.


    • hyvä ajatus_

      jollei ole liian myöhäistä.

    • No noin ollen

      Mitä vielä odotat? Otat ensimmäisen askeleen ja osoitat hänelle että haluat sopua,
      siinähän se on.

      • tuskin vaan

        puuhunhan se tossa jo meni perse edellä, vihanpito on varmaan kivempaa ku sopu.


      • Haluaisin tietää
        tuskin vaan kirjoitti:

        puuhunhan se tossa jo meni perse edellä, vihanpito on varmaan kivempaa ku sopu.

        Kenestä lie kyse ja miten voit olla noin varma, tuskin kukaan haluaa tarkoituksella vihaa pitää yllä.


      • oi voi
        Haluaisin tietää kirjoitti:

        Kenestä lie kyse ja miten voit olla noin varma, tuskin kukaan haluaa tarkoituksella vihaa pitää yllä.

        tänä päivänä kuule hyvin, hyvin moni. en oo kyl toi keltä kysyit mutta tuntu niin naivilta kirjotukselta et oli pakko vastata.


      • Ap.
        tuskin vaan kirjoitti:

        puuhunhan se tossa jo meni perse edellä, vihanpito on varmaan kivempaa ku sopu.

        Vihanpito on liian väkevä sana. Sitä se ei ollut koskaan. Jos tiemme vielä risteävät, silitän sovinnollisesti hänen poskeaan.


      • kysymys4
        Ap. kirjoitti:

        Vihanpito on liian väkevä sana. Sitä se ei ollut koskaan. Jos tiemme vielä risteävät, silitän sovinnollisesti hänen poskeaan.

        No voitko valoitta yhtään kenestä on kyse


      • M. O. T.
        Ap. kirjoitti:

        Vihanpito on liian väkevä sana. Sitä se ei ollut koskaan. Jos tiemme vielä risteävät, silitän sovinnollisesti hänen poskeaan.

        eli siis paskanpuhuja kuitenkin, jos ja jos. ssinä ne sovut. ootte te hupaisia.


      • Jos ei vaivaidu
        Haluaisin tietää kirjoitti:

        Kenestä lie kyse ja miten voit olla noin varma, tuskin kukaan haluaa tarkoituksella vihaa pitää yllä.

        Ja pitää vihaa yllä vaikka ei tarvitsisikaan, on minun mielestä lapsellista. Kyllä asiat pitäisi saada puhuttua kahden kesken.


    • Eikö sopu

      tunnu aina hyvältä?

      • fp9iru.ö

        Ihmiset ovat erilaisia. Jotkut saapuvat kotisatamaan provosoidessaan ja riidellessään.

        Vastakohdatkaan eivät viehätä kaikkia vastakohtia...


    • shittiä kerrassaan

      aloitus 7 : voittaisimme koko maailman ..

      lopetus 10 : j o s tiemme vielä ))) o nää semmosta sontaa ettei paremmasta välii.

    • niin ohikiitävää >>

      on ihmisten halu sopuun, se on ohi parissa tunnissa. se on ikävää.

      • ajatus

        Puhu vain omasta puolestasi.


      • näytti olleen
        ajatus kirjoitti:

        Puhu vain omasta puolestasi.

        ketjun perusteella aloittajalla noin.


      • ajatus
        näytti olleen kirjoitti:

        ketjun perusteella aloittajalla noin.

        Kyllä minä ainakin haluan sopia asiat, ymmärrä miten ymmärrät.


    • katseolkapäänyli

      Kuuluisi sanoa että: katse oikeaan PÄIN.

      Pätee myös golfiin perusjutuissa, katso olkapään yli suoraan, niin näet mihin suuntaan lyömäsi pallo lähtee.

    • ---

      Ap hyvä hömelö: selvitä nyt ne asiat sen kaivatun kanssa!! Ei tuollaisia vaan saa jättää sikseen. Liika ajattelu ja arpominen hajoittaa pään... Varsinkin jos sen jättää vellomaan koko loppuelämäksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe