poskeen tuli pari rumaa finniä ja mietin nyt että kannattaako sitä puristaa vai ei? aina kuulee eri mielipitetiä mutta kertokaa nyt onanne ja perustelut. parantuuko nopeammin jos ei purista?
eli kannattaako puristaa vai ei?
pika73737
2
173
Vastaukset
- paranee nopeammin
Jos finni on ns.kypsä, niin hyvin varovasti voit sen tyhjentää. Muista puhdistaa kunnolla ennen ja jälkeen.
- purista
Itse aina puristan finnit kaikista varoittelusta huolimatta, omalla kohdalla paranee nopeammin silleen. Jos on "valmis" finni eli selkeä vaalea pää niin sanoisin että purista puhtailla käsillä vaikka vanulapuilla, sterilisoidulla neulalla voi tehä pienen reiän finnin päähän ja sitten hellästi tyhjentää. Oman kokemuksen mukaan paranee nopeammin (ja itselle ei ole ikinä jäänyt jälkiä. Se on tietenkin yksilöllistä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354603- 553175
- 302863
- 602797
- 62380
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542175- 181606
- 171574
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81508- 161504