hammas unet

kuolemaako??

Näin noin kuukausi sitten unta että etuhampaastani oli lohjennut pala.
OLen kuullut että hampaitten lähteminen tietää jonkun kuolemaa...
Etuhampaat läheisiä ja taka-hampaat vähemmän läheisiä.
Pari-suhde loppui viime viikonloppuna.
Olisiko uni ollut enne siitä??

12

8230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

heh. pari kertaa minulla on unessani lähtenyt etuhammas hampaita harjatessa tms. tämän jälkeen olen kerännyt kaikki hampaat käteeni ja alkanut asettelemaan niitä takaisin paikoilleen. tietääkö tämä paljonkin kuolemaa. ;)

• @anskuliini

Itellänikin on omakohtasia kokemuksia,useampana yönä näin unta jossa minulla irtosi hammas, seuraavalla viikolla äitini kuoli. Äidin kuoleman jälkeen hain kirjastosta unikirjan ja kauhukseni luin että jos hampaista unta näkee , tietää kuolemaa. No tämä oli minun kannanotto, jokainen uskoo mihin tahtoo.
        Älä kuitenkaan uniasi tuon takia menetä!
        =)

• on kyllä
        @anskuliini kirjoitti:

Itellänikin on omakohtasia kokemuksia,useampana yönä näin unta jossa minulla irtosi hammas, seuraavalla viikolla äitini kuoli. Äidin kuoleman jälkeen hain kirjastosta unikirjan ja kauhukseni luin että jos hampaista unta näkee , tietää kuolemaa. No tämä oli minun kannanotto, jokainen uskoo mihin tahtoo.
        Älä kuitenkaan uniasi tuon takia menetä!
        =)

Meijän äiti on kyllä ollu aika huonossa kunnossa.
        Toivottavasti tää nyt ei kuitenkaa ollu enneuni.
        Näin kyllä taas uudestaan unta että etuhampaasta lähti puolet. no kattoo ny.

• Nukkumaija

Minun kokemukseni mukaan hampaiden irtoamisunet tai lohkeamisunet eivät tiedä kuolemaa. Olen niitä paljon nähnyt ja ei ole kukaan kuollut! Olen tulkinnut omia uniani säännöllisesti jo 10 vuotta. Minulla ainakin hampaan lähteminen tulee uniin silloin kun on kovat henkiset paineet ja usein on hampaat murentuneet suuhun, kun olen purrut hampaitani yhteen. Siis unessa ja oikeastikin purrut niitä yhteen tai narskuttanut nukkuessani.
      Olen kyllä kuullut että joku on nähnyt unta, että on hammas irronnut ja sitten on joku kuollut, mutta olisiko henkilö sitten vaistonnut/tiennyt uhkaavan tilanteen ja ollut henkisen paineen alla ja siksi nähnyt unta hampaan irtoamisesta, kun on purrut hampaita niin kovin yhteen?

• maija

Olen kuullut ja kokemut itsekin, että raskaana olevat naiset näkevät usein unia hampaista ja niiden irtoamisesta, näin oli myös minulla. On kuulemma hyvin yleistä, unet hampaista voivat alkaa jo ennen kuin tietää olevansa raskaana.
      Mummonikin pelotteli joskus että moisten unien näkeminen tietäisi jonkun kuolemaa, mutta ei se ihan näin taida olla. =)

• -pulis

Niin ja hampaiden irtoaminen voi tarkoittaa sitä että aloitat uuden elämän vaiheen vanha loppuu kun hampaat irtoaa ja kun kasvaa uudethampaat niin alkaa uusi.Mutta kerran kun näin unta että multä lähti kaikki hampaat suusta niin seuraavalla viikolla tätini kuoli.Joten kyllä se sitäkin voi tarkoittaa. :(

• tanniini

ja hampaat ovat tärkeitä ihmiselle jo ulkonäönkin takia, ei yksin syömisen. Silloin kun unessa menettää hampaan, oikeassa elämässä menettää jotain tärkeää itselle, ei välttämättä kuoleman kautta.
      Sanoisin, että uni enteili parisuhteesi päättymistä.
      Itse näin irtoamisunen ja kahden viikon päästä sain tietää erään tuttavan, josta pidin paljon ,kuolleen.
      Hammasunet ovat varoittavia, ettei isku olisi yllättävä. Voivat tietty olla kauhun aiheuttamiakin.

• tunne

Olen myös nähnyt näitä hampaiden irtoamis unia.. Pahin oli, kun unessa irtosi leukaluutakin hampaiden mukana. Jäävät tympeästi mieleen tuollaiset unet. =(
      Mutta, kukaan ei onneksi kuollut. =)

• hampaiden irtoaminen

Hampaiden irtoamisunia olen joskus nähnyt. Yleensä katson peiliin ja huomaan että hampaita puuttuu. Sitten toivon, että ne kasvaisivat uudestaan ja kun katson taas peiliin, yleensä näin onkin käynyt. Samalla tavalla olen joskus havainnut, että minulta puuttuu esim. sormia, taikka penis.

Arvelen että kaikkien ruumiinosien puuttuminen omissa unissani voidaan tulkita samalla tavalla, mukaanlukien peniksen, koska se on näissä unissa esiintynyt vain ruumiinosana muiden joukossa, ei mitenkään seksuaalisessa merkityksessä.

• kuolemaako??

Eli kuolemaa se uni sitten tarkoitti.

• tanniini

kauheata! Voimia sulle! Ja paljon Rakkautta!

• aatu

Itselläni hampaiden lähtö on aina tiennyt kuolemaa.Näin unta että takahampaastani lähti palanen-kaverini serkun lapsi kuoli yllättäen.
      Näin unta että alahampaani lähti kokonaan-mummoni kuoli.
      Näin unta että takahampaasta lähti palanen mutta korjaantui itsestään-Enoni kuoli mutta saatiin elvytettyä.
      Että näin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60