Onko mahd. saada bentsoja yksityiseltä huumetaustalla?

am95

Päihteidenkäyttöni alkoi 14 vuotiaana bentsoilla (opamox sekä diapam). Parin vuoden päästä tuli kuvuoihin kannabis ja sitä on tullut polteltua n. 3vuotta päivittäin. Nyt puolentoista vuoden aikana on tullut käytettyä subutexia. Viimeiset neljä kuukautta päivittäin24/7. Tällä hetkellä olen katkolla 30.8 asti. Haluaisin jatkaa, mutta vanhempani eivät tiedä huumeidenkäytöstäni mitään, joten jatkohoito ei tule kysymykseenkään. Elikkäs kysymykseni on ny se, että saisinko yksityiseltä reseptin unilääkkeisiin/bentsoihin, vaikka minulta löytyy huumetaustaa.
Olen aikaisemmin (vuoden 2013 alussa) saanut Opamoxia 15mg sekä Imovanea 7,5mg reseptillä ahdistukseen ja uniongelmiin joita on ollut ihan pienestä asti. Sain reseptit uusittua muutaman kerran, mutta sen jälkeen lekuri ei ole suostunut uusimaan niitä.

Nyt pelottaa, että miten saan unta tai mitä teen jos ahdistuskohtaukset iskevät ja lääkäri ei suostu määräämään mitään...

6

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokenutKaveri

      Auttaako sinulla unettomuuteen vahvat puhtaat indicat? Suosittelisin sinulle vain yrttilääkintää, muuten vaikuttaa siltä että olet tulevaisuudessa todellisessa kusessa noiden synteettisten kemikaalien kanssa.

      Eli unohda yksityiset, bentsot ja bupre. Ei ne lekuritkaan mitään hölmöjä ole. Tietysti sinua pelottaa mistä saisit seuraavat huumeannoksesi, se on aivan normaalia addiktille. Yritä etsiä elämästä muita kiinnostuksen kohteita ja motivaattoreita. Tsemppiä!

      T: Kaveri joka on itsekkin ollut aikoinaan viinaan, bentsoihin ja oppareihin pahassa koukussa

    • nam nam

      Oxycontin on parempaa.

    • Bad op.

      Niimpä niin...Oxy nyt on niin lyhyt hidas, että en mä kyllä sille menis pikkurilliä myymään. Okei, tosi nopee. Toleranssin kasvattajana. Tietysti jos ajatus on selvillä balanssista nopeet euforiat vs.tosi pirulliset reflat, niin go'on. En mä lähtis. Jos pidentää päivän mittasia niin eihän niistä refloista selvii. Tietysti tauottamalla, kohtuukäytössä pari kertaa kuussa menee muttei 30krt. maassa...

      • ganjainmybrain

        Vetäd överisavut niin että luomet menee kiinni väkisin jos ei ole kunnon bongii ni hanki sellainen todella iso mielellään että saat kunnon happivajarit


    • psykologiaa

      Jos ei sulla rahaa liiemmin ole, ni tuskin määrää... Suomi ei ole niinku jenkit ja sä et ole mikään Lindsey Lohan. Kestä tai kuole. Ihan omasta syystäsi olet ahdistuksesi kanssa. Olisit varmaan voinut joskus toisenkin tien valita, syy löytyy kun peiliin vilkaset...

    • ttt 3

      ainoa oikea keino on anna niitten katkon hoitsujen ottaa yhteyttä sun vanhempiin sit hyvin alkanut hoito jatkuu, koska jos sun tyhmät vanhemmat eivät muka ole mitään huomannut niin sit ne huomaa kun lähdet sieltä pahoissa viproissa ja saat joltain kalta jotain kamaa velaks. kun diilerit ei kysy ikää vaan kun on maksun aika niin ei ole osamaksua vaan rahat käteen tai kos sulla käy tuuri niin menee vain lumpiot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe