Aloin tässä tänään miettimään, että onnistuuko sellainen kesäkurssi.
Eli siis suomeksi että kävisin ensikesänä jonkun rakennusalan kurssin esim. märkätilakoulutus. Opiskelen logistiikkaalaa ja olen 18v. Pystyykö olla kahdessa koulussa samaan aikaan kirjoilla ? Ja tuo kurssi siis maksaa 480e.
Kesäopiskelu
fkssjdjdjdj
2
179
Vastaukset 2
- etäopinto
No jos se on verkko/avoin/etä puolen kurssi onnistuu muussa tapauksessa yhteys kouluun suoraan.
- hannuhanhi
Riippuu missä opiskelet, mutta jos amk:ssa niin varmaan onnistuu. Tekniikan alan opetus loppuu keväällä vapun aikaan ja alkaa syyyskuussa. Välissä on vähintään 4 kk vapaata.
Yleensä märkätilakoulutukset kestää puoli päivää tai päivän. Siihen nähden tuo on kyllä aika kallis. Mikä koulutus se on?
Saahan sitä olla kirjoilla niin monessa koulussa kuin pystyy opiskelemaan. Varsinkin, jos itse maksaa ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492403Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156967- 66960
- 80952
- 117909
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!40898Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73773- 71591